bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení karburátoru - nestartuje za studena
Ahoj, mám prosbu, nedávno jsem pořídil skoro nové TRko za pár korun na dojíždění do práce a zimní radovánky ale mám problém se studenými starty. Teplá startuje na brnk, ale studená točí třeba minutu startérem a až poté chytne. Když vyšroubuju svíčku, je suchá, tudíž hádám že tam nejde palivo :D. Na vrchní straně karburátoru je šroub bohatosti směsi volnoběhu, skusil jsem s ním otáčet ale bez výsledku, protože nevím, na kolik otáček ho vytočit. Filtr je namazaný olejem na filtry, ale prostě je to pořád při startování chudý... Jinak po jízdě je svíčka krásně hnědá, takže pak už je to v pořádku. Poradí nekdo ?

Díky

Jakub

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

18.5.2014 v 21:11 | Nahoru | #1
Tak nabízí se zkontrolovat sytič. nebo ho vůbec začít používat. to je pro start studeného motoru podstatné zařízení.

(reakce na) Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

18.5.2014 v 21:15 | Nahoru | #2
Vladimir> To jsem zapoměl uvést, sytič samozřejmě funguje a používám ho.

Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

18.5.2014 v 21:18 | Nahoru | #3
Ještě se při studené startu dejě, že jakoby "kope" startér. Baterie je nabitá. Motor by měl být licenční suzuki, a když jsem psal do suzuki, tak mi odepsali, že to kopání a špatné starty je celkem běžná závada a že se musí řádně seštělovat karburátor. Klidně bych to dal do servisu, ale přijde mi líto za to dávat peníze a rád bych se to "naučil"

Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

Skvělá odpověď, děkuji! 18.5.2014 v 21:27 | Nahoru | #4
Tak si stáhni manuál a zkus seřídit karburátor. hladina paliva, ten sytič jestli správně otvírá,vyčisti od bordelu. může taky přisávat vzduch okolo manžety. vzduchovej filtr pokud je to molitan napuštěnej olejem tak vyprat a naolejovat.

Naposledy editováno 18.05.2014 21:29:25

Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

18.5.2014 v 21:46 | Nahoru | #5
Právě, že jsem myslel, že to pujde seřídit tim šroubkem a v servisním manuálu je pouze sborka/rozborka a nejsou tam uvedené hodnoty, zkontroluju to přisávání ale zdá se mi, že to by to blblo i za jízdy. Filtr je naolejovaný... ještě na to zítra mrknu, případně bohužel servis no

Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

18.5.2014 v 22:00 | Nahoru | #6
měli by tam být šroubky dva, jeden na seřízení bohatosti směsy a druhej na seřízení volnoběžných otáček. zahřátej motor by měl držet pravidelný otáčky. když používáš sytič má to nějakej vliv? jak to vůbec startuješ? někdy je potřeba vychytat nastavení sytiče. některé motorky chtějí lehce plyn.

Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

18.5.2014 v 22:14 | Nahoru | #7
Když startuju za tepla lehce zatáhnu za plyn jako u Freewinda. Při studenym motoru vytáhnu naplno sytič a startuju, pokud držim lehce plyn nechytne vůbec. Svíčka atd je nová a volnoběžný otáčky když se zahřeje drží krásně. Teď jsem našel portugalský servisní manuál a tam je uvedená hodnota otevření toho šroubu bohatosti 3/4 - 1 otáčka, což se mi zdá málo, ale schválně to zítra zkusím, protože od předchozího majitele tam byli 3 otáčky...

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2014 v 07:37 | Nahoru | #8
A co takhle ventilový vůle?

(reakce na) Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

19.5.2014 v 16:49 | Nahoru | #9
Katana> Ty budu nechávat dělat tento týden, tak uvidím... myslíš, že by to na to mohlo mít vliv ?

Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

20.5.2014 v 19:32 | Nahoru | #10
taková všeobecná rada je 1,5 otáčky, ventilové vůle můžou klidně tohle taky udělat. při minimální můžou nedovírat a ztratit kompresy a při velké špatné plnění.

Nastavení karburátoru - nestartuje za studena

9.6.2014 v 21:47 | Nahoru | #11
Ahoj, ted koukám že tady máš vlákno, už jsem psal zprávu ale nic podstatnýho v ní není. Snad jen přidám info, že to kopání občas potká i tu mou ale na start to nemá vliv. Sytič dávám při studeným na doraz, když ho zapomenu vypnout, motka jede i zahřátá celkem bez cukání a poznám to až při volnoběhu že nejde úplně čistě. Ventily jsem jednou dělal, svíčka tam je origo japonská a tu jsem ještě neměnil.








Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vidlice yuki tr 125 Yuki TR 200 yukitr125cross 2 12.5.2020 v 22:14 MungoJerry
Koupím Yuki TR200 Yuki TR 200 Minister 14 7.2.2020 v 19:14 spacy
Tupe enduro na obcasne cestovani KTM LC4 Adventure, Yamaha XT 660 R, Yuki TR 200, AJP... DoctorOutdoor 5 25.7.2018 v 23:43 seikos
Zvýšenie výkonu 125 Yuki TR 125, Yuki TR 200 AlexDolin 22 14.5.2018 v 21:50 AlexDolin
Uchytenie rozety yuki 125 tr Yuki TR 125, Yuki TR 200 AlexDolin 7 19.4.2018 v 22:03 Matko1


TOPlist