bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poškozený píst - nutná výměna?
Ahoj,

prosím o radu, po koupi a cca 2000 ujetých km se při jízdě ozvalo drnčení z motoru, motorka chcípla a už nechytla. Po sundání svíčky byly spojené elektrody, takže jsem sundal hlavu válce a pohled ke zděšení viz foto.












Prosím o radu někoho, kdo má s tímto motorem zkušenosti, co je normální a co všechno je potřeba vyměnit atd. Je podřené i víko válce, ale to snad není až tak na škodu.

Předem díky moc.

Naposledy editováno 03.05.2014 15:50:27

Poškozený píst - nutná výměna?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2014 v 16:10 | Nahoru | #1
No tak kdyz vidim i to okoli motoru,tak todle Mito uz sakra neco zazilo....Novy pist s kruhy a valec opravit.....to te stoprocentne nemine...

Ojebat,jak to nektery dobytkove delaji na prodej jen nova pistni. sada a nazdar... bych ti moc nedoporucil....

Naposledy editováno 03.05.2014 16:30:53

Poškozený píst - nutná výměna?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2014 v 16:14 | Nahoru | #2
takhle zaprasenej motor jsem už dlouho neviděl, tam je určitě v nepořádku víc než válec, jinak ten kroužek přes sebe je hodně v hajzlu, jesltli ti prolítl kus kroužku válcem, nebo zámek kroužku, tak to je skoro na novej motor, každopádně to musí dolů, přeměřit, zjistit jestli se nerozlítlo jehlový ložisko na ojnici (obě) a pak pokračovat... ale jak říkám... už z těchto dvou fotek mi to přijde v hodně dezolátním stavu

Poškozený píst - nutná výměna?

3.5.2014 v 17:33 | Nahoru | #3
GO te bohužel nemine...

1 reakcí na tento příspěvek Poškozený píst - nutná výměna?

3.5.2014 v 17:34 | Nahoru | #4
najprv ked to zhodiš si to spočitaj kolko bude stat celkova oprava ak si to dokažeš vymenit sam tak iba cenu ND to je samozrejme...
a či sa ti to vobec oplati do toho vrazit??? či by nebolo nakoniec vyhodnejšie to predat na ND..

(reakce na) Poškozený píst - nutná výměna?

3.5.2014 v 19:22 | Nahoru | #5

bmw3987 píše: najprv ked to zhodiš si to spočitaj kolko bude stat celkova oprava ak si to dokažeš vymenit sam tak iba cenu ND to je samozrejme...
a či sa ti to vobec oplati do toho vrazit??? či by nebolo nakoniec vyhodnejšie to predat na ND..


Já tohle řešil u svýho biga... Zvítězilo srdce a go je dražší, než koupě jinýho biga. Ale musíš taky počítat kolik máš peněz... Já bych za 35 koupil jinýho biga, kterej by se mohl zas rozsypat, takhle vím co v něm je. A 100 na něco lepšího prostě nemám... To stejný si musí spočítat i autor...

Poškozený píst - nutná výměna?

3.5.2014 v 19:42 | Nahoru | #6
Zkus nejdriv sehnat jiny motor (ale at neni ve stejnem stavu jako tenhle), tohle bude podle stavu a stop ve valci na kompletni GO (vybrus, pist, nikasil, klikovka, loziska (snad jenom na klice, zalezi jestli byl aspon meneny olej v motoru) a samozrejme pretesnit.

E: A ted jsem si vsiml jak je to orezle, to je pekna prasarna, to tam musela tect voda z chlazeni. Kdy jsi tu moto koupil? Tohle neni skryta zavada, o tom by musel prodejce vedet.

Naposledy editováno 03.05.2014 19:45:11

Poškozený píst - nutná výměna?

3.5.2014 v 20:21 | Nahoru | #7
Díky moc za rady všem.

Moto je koupeny někdy v minulem roce, akorát podle slov předchozího majitele tam už motor měněný je a v podstatě o něm nic nevěděl, takže to byla už tak trochu loterie no. Teď už s tím ale nic nevyresim a spekulovat, jestli o tom stavu vedel nebo ne nema moc cenu.

A podle vasich slov k opravě bych to vyděl asi tak na sehnání jiného motoru, který ale po tisici km muže skončit stejně. Koupit minimálně nový válec + píst a udělat alespon to minimum k lepšímu stavu a nebo jeste ten vybrus..... a to by se při kvalitni praci rovnalo te predchozi variante.

No a ted (vzhledem k citove vazbe) prichazi otazka co vyjde nejlepe. Jiný motor cca 8tis, nový válec jsem koukal tak na 10tis a na co vyjde komplet oprava tohoto vubec netusim (nemate zkusenosti?).

Jinak teda máte svatou pravdu, že vypadá jak prase, ale tomu by se snad s pretesnenim melo zabranit.

Kazdopadne jeste jednou diky moc a kdyby vas jeste nekoho neco napadlo, budu moc rad.

Poškozený píst - nutná výměna?

3.5.2014 v 20:27 | Nahoru | #8
Myslím, že nepotřebuješ novej válec, jen výbrus a pístní sada. A samozřejmě ostatní věci, který ale z fotky nikdo nepozná, je potřeba měřit. Uvidíš, sežeň si někoho, kdo to rozdělá (za nějakou úplatu) a řekne ti n kolik to vyjde. Já to takhle udělal se svou moto. Dal sem ji do servisu, kde to za 1500,- rozdělali a spočítali na kolik vyjde oprava. Pakuž se rozhodneš co dál.. Je to nejrozumnějši cesta...

Poškozený píst - nutná výměna?

3.5.2014 v 20:35 | Nahoru | #9
Tohle by bylo asi nejlepsi. Zkusim pohledat nejaky servis v okoli. Diky moc

Poškozený píst - nutná výměna?

5.5.2014 v 18:55 | Nahoru | #10
jj tiež som zainvestoval do mojej a aspon viem že to mam aspon na 90%

Poškozený píst - nutná výměna?

11.5.2014 v 12:08 | Nahoru | #11
Tak znova ahoj pánové,

s dovolením vás poprosím o radu ještě jednou
Když už jsem byl v tom rozebírání, sundal jsem i celou hlavu a jak se ukázalo, válec je 160ccm kit od Polini. No a tím se naskytl nový problém s dostupností náhradních dílů. Na ebay tyto písty jsou, akorát nevím v jakém přesném rozměru ho objednat. U normálních pístů jsou rozdíly po 0,25 mm, kdežto tady jsou čtyři a po 0,01 mm a to už ani šuplérou nezměřím přesně. No a tak bych rád věděl, co se stane když nedám přesně ten správný?

Jinak vyloženě výbrus se mi až tak moc dělat nechce a zatím bych to risknul bez nového nikasilu. Ten stávající vypadá slušně a kousky pístu nepoškozen.

Díky moc za rady.

Poškozený píst - nutná výměna?

11.5.2014 v 18:16 | Nahoru | #12
na ebay kasli.. http://www.skutry-levne.cz/search.php?orderby=date_upd&orderway=desc&search_query=polini+p%C3%ADst+cagiva&submit_search=Hledat Písty máš tady. Jestli na nikasilu nejsou rejhy tak by měl přežít. Nahoře na pístu je vyražený písmeno. (A,B,C,D).. Tak buď nebudeš nic moc řešit a vemeš to samý co tam je, nebo si necháš válec někde přeměři a objednáš třeba Bčko.

Poškozený píst - nutná výměna?

12.5.2014 v 07:33 | Nahoru | #13
Jestli neuděláš novou kliku,nedáš válec na nikasil,vybrus a das do toho ovalnyho valce
novej pist,po par km se ti napecou krouzky a zasvihne se to. Zaplatis znova,takhle uz to pred tebou někdo udělal proto se to vysralo a 160satku valec klikovka dvakrat po sobe nevydrží.dostava trochu vic na frak

Poškozený píst - nutná výměna?

12.5.2014 v 07:36 | Nahoru | #14
A rozměr pistu resi ten kdo dela vybrus,nikasil podle toho jak mu oprava vyjde dava vhodnej rozměr pístu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Mito 125 EVO martin9926 11 13.9.2021 v 11:28 mito7


TOPlist