Téma: Turbo do 4t motoru
 
21.4.2014 v 12:59
Nenašel sem žádnou sekci kam by se toto téma nejvíc hodilo,tak sem to dal sem.
Mám turbo z fordu 1.8td 66kw a chci ho věstavět do pitbiku 250.
Dávám to do pitbiku protože si to chci jen zkusit a když něco zkurvim tak to neni drahý.
Už mám plán jak to udělat,ale radši se poradim s vámi jak byste to udělali vy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru

21.4.2014 v 18:45 | Nahoru | #1

appa23 píše: Jak ty mužeš vědět že o tom nic nevim ?
V životě si mě neviděl,nic o mě nevíš.
Já jsem rád za ty co dělají podobné věci a hrnou se vpřed svým nápadům a realizují je.
Chybami se člověk učí,a já se chci učit z vlastní zkušenosti,samosdřejmě je dobré mít nějaké teoretické znalosti,ale je to jen teorie a praxe dá mnohem víc...
V 16. letech jsem si sestrojil babettu, která jela okolo 100km/h a taky jsem o 2t motorech moc nevěděl,ale tou babettou sem se hodně věci o 2t naučil.
Fakt sorry ale lidi co sedí doma na prdeli a píšou jakej sem debil,vůl,blb... tak ti akorát chodí do práce aby uživili rodinu a jezdí na seriových strojích co má každej druhej,ale já mám rád motorky co mají originalitu a vychytávky co druhá motorka ani neviděla.



kdyby jsi o tom něco věděl,tak by jsi věděl,že to turbo z dízlové 1,8 nenakrmíš,ani kdyby jsi se posral.máš představu,jak vysoký tlak před turbem potřebuješ,aby to nafoukalo alespoň půl baru?

viděl jsi někdy turbo z nějakého "malobsahového" dízlu? je minimálně o třetinu menší...,na toho pitbajka by jsi potřeboval úplně malého špuntíka....aby to něco dělalo.

mazání už se tady řešilo...potřebuješ alespoň cca 3 bary tlak oleje.
o regulaci se nemá vůbec smysl bavit...

a karburátor potřebuješ taky jiný,jestli trošku tušíš,jak tvůj karburátor funguje-potřebuje podtlak,aby fungoval s přetlakem to nedá benzín...

a to nemluvím o úpravě kompresního poměru atd....

....a co jsi ty sestrojil na té babetě?koupil hotový kit válec+píst+výfuk+karbec,nebo celý motor?

nevěřím,že jsi vylisovával vložku,piloval kanály atd...

(reakce na) Turbo do 4t motoru

21.4.2014 v 19:33 | Nahoru | #2

Dolph-cz píše:
....a co jsi ty sestrojil na té babetě?koupil hotový kit válec+píst+výfuk+karbec,nebo celý motor?

nevěřím,že jsi vylisovával vložku,piloval kanály atd...



to se ani nemusí. Rozjed 210 z kopce na rychlost 100km/h je hračka. Stačí dát do zadu rozetu 35zubu, 19mm karbec, výfuk hikone a bez rozlisování vložky napilovat o pár mm výfuk a sání. Nemusí se kvůli tomu ani vyndávat motor z rámu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist