globalmoto_duben_nolan





Téma: 900RR a R1
10.4.2014 v 21:48
Chtěl bych zkusit R1 kolem rv. 2000 Tak se chci optat tady super extra nejlepšich pofesionalu, jestli to neni na jedno brdo a nebudu spis zklamany.





Naposledy editováno 12.04.2014 02:01:05
Předchozí
1 2 3
Následující

900RR a R1

10.4.2014 v 21:55 | Nahoru | #1
bude to stejný jak cbr 900RR. R1 kolem roku 2000 neni zadná extra raketa

900RR a R1

10.4.2014 v 22:00 | Nahoru | #2
Ta ma je raketa na rovince ....to je vychytane, že stiha i CBR 1000 06, ale v zatačkach je to katastrofa, nevim ten podvozek je přece jen už starodavny a R1 ma modernějši navic ta buclata nadrž ovladatelnosti taky zrovna nepomaha. . .

Naposledy editováno 10.04.2014 22:17:39

900RR a R1

10.4.2014 v 22:24 | Nahoru | #3
Možná ty zatáčky nejsou mašinou. Zkus podumat.

1 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

10.4.2014 v 22:29 | Nahoru | #4
to je divné, já s mnohem slabším a zaostalejším GS i tu R1 občas v zatáčkách stíhám

1 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

10.4.2014 v 22:34 | Nahoru | #5
Budes si ji muset zase zapenovat a pak bude litat jak ma.. Nemas dovoz? Casto se motorky omezovaly, aby nebyly v zatackach moc rychly. Jak motorka pozna naklon, vykon se na jednotce priskrti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900RR a R1

10.4.2014 v 22:34 | Nahoru | #6
kubacech> Kubo, to by stačilo

900RR a R1

10.4.2014 v 22:42 | Nahoru | #7
Mluvim tady o prudkych sempertinach ve 140ceti... No tak záleží na pilotovi a stavu vozovky...me taky natáhne enduro jak nic na rozjebane silnici.... Najdete si prosim nejake tecnicke udaje a trochu si o tech motorkach přečtěte, než sem něco placnete. Toto je tema spíš pro majitele obou mašin, ne pro toho, co se na obou motorkach projel na parkovišti, nebo je viděl na fotce...

(reakce na) 900RR a R1

10.4.2014 v 22:50 | Nahoru | #8

Chapadlo píše: Budes si ji muset zase zapenovat a pak bude litat jak ma.. Nemas dovoz? Casto se motorky omezovaly, aby nebyly v zatackach moc rychly. Jak motorka pozna naklon, vykon se na jednotce priskrti.



Pak stim ale neni sranda, neco jsem otom slysel, ale ze by to melo vliv na toceni zatáčky.....Vliv má spíš to menší zadní a 16ka predni+ zastarale vidle .....Moje supermanske jezdecke schopnosti bych si tu narozdil od vás nikdy nedovolil zpochybňovat

1 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

10.4.2014 v 23:12 | Nahoru | #9
"prudky sempertiny ve 140ceti" to je dálka tohle!

1 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

10.4.2014 v 23:26 | Nahoru | #10
Řešil jsem něco podobneho. Měl jsem možnost výhodně prodat 900rr a zvažoval jsem ninju 900, gsxr 1000 a R1. Něco mám napsané v profilu a hodně mi pomohl článek tady na motorkarich. http://www.motorkar...ha-yzf-r1-18063.html

Naposledy editováno 10.04.2014 23:29:48

(reakce na) 900RR a R1

10.4.2014 v 23:28 | Nahoru | #11

dejf. píše: "prudky sempertiny ve 140ceti" to je dálka tohle!



Myslím hlavně Dobou Mělničáku

(reakce na) 900RR a R1

10.4.2014 v 23:31 | Nahoru | #12

Maartyy píše: Řešil jsem něco podobneho. Měl jsem možnost výhodně prodat 900rr a zvažoval jsem ninju 900, gsxr 1000 a R1. Něco mám napsané v profilu a hodně mi pomohl článek tadyna motorkarich.



A co jak to dopadlo, nakonec jsi koupil ?

900RR a R1

10.4.2014 v 23:34 | Nahoru | #13
Aha asi to chce opravdu novější rv......

Naposledy editováno 10.04.2014 23:34:56

1 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

10.4.2014 v 23:41 | Nahoru | #14
Pročti si to a uvidíš. Narazit na zachovalý kousek z roku 98-2001 je celkem haluz. Kamos vymenil par motoru na svy R1. Polepsil by sis asi, hlavne na podvozku a brzdach, ale zas ne o tolik aby melo smysl prodavat 900rr. Jeste ted mi obcas ta macata honda chybi. Navic R1 neni az tak pohodlna. Uz ted pokukuju po zx 10

(reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 00:11 | Nahoru | #15

Maartyy píše: Pročti si to a uvidíš. Narazit na zachovalý kousek z roku 98-2001 je celkem haluz. Kamos vymenil par motoru na svy R1. Polepsil by sis asi, hlavne na podvozku a brzdach, ale zas ne o tolik aby melo smysl prodavat 900rr. Jeste ted mi obcas ta macata honda chybi. Navic R1 neni az tak pohodlna. Uz ted pokukuju po zx 10



Nema to smysl brzdy udelane mam.. Trmeny z 929 a disky nove...... No ja to teda vidim na rok 06 minimálně

900RR a R1

11.4.2014 v 00:31 | Nahoru | #16
R1 je sakra lepsi stroj, ovsem u techto rocniku je repase podvozku nutnost, pak poznas o cem to je...

900RR a R1

11.4.2014 v 01:44 | Nahoru | #17
omyl

Naposledy editováno 11.04.2014 01:45:06

(reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 07:25 | Nahoru | #18
Joxa> říkám občas Záleží na pilotovi a zatáčce Třeba cebro tvého bratra není problém se v zatáčce držet Až na výjezdu jak přidá plyn, tak ujede

900RR a R1

11.4.2014 v 07:38 | Nahoru | #19
R1 ide aj vykonovo,aj priebeh vykonu je ovela lepsi ako tvoja CBR,mne sa na R1 lepsie sedelo a aj ovladatelnost mala lepsiu,celkovo min.o triedu vyssie,akurat CBR je mozno o trochu kvalitnejsia tie starsie stroje boli este poctive.

1 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

11.4.2014 v 07:53 | Nahoru | #20
Kup GSX-R v těch letech nejlepší bajk

900RR a R1

11.4.2014 v 07:54 | Nahoru | #21
Edit: dvakrát kurva drát

Naposledy editováno 11.04.2014 09:30:07

1 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

11.4.2014 v 10:18 | Nahoru | #22
už toho prosím vás nechte s tím stíháním litrových ss v zatáčkách, pochopte, že každej nemusí jezdit furt na hranu stroje, ale chápu, že si pak řeknete haha blbeček si koupí ss a já ho stíhám

(reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 10:20 | Nahoru | #23

gunslinger píše: Kup GSX-R v těch letech nejlepší bajk



A debata je u konce tohle je zatraceně pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 10:44 | Nahoru | #24

honza_ píše: už toho prosím vás nechte s tím stíháním litrových ss v zatáčkách, pochopte, že každej nemusí jezdit furt na hranu stroje, ale chápu, že si pak řeknete haha blbeček si koupí ss a já ho stíhám



tak nám to neber jinde se s tím litrem nemůžeme měřit člověk má aspoň těch pár metrů radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 10:56 | Nahoru | #25

kubacech píše: tak nám to neber jinde se s tím litrem nemůžeme měřit člověk má aspoň těch pár metrů radost



Když potkám střelce, chce to chytre zahrát "já se kochám" - což jde i na litrovým SS ale nikdo tomu neuvěří :)))

2 reakcí na tento příspěvek 900RR a R1

11.4.2014 v 11:03 | Nahoru | #26
Von SS litr není nic extra na zatáčky. Vždy budou rychlejší kluci na sestkach, motardech, RSách a mitech... Taková RS250 to je zatackove porno fyziku prostě nevochcijete

(reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 11:06 | Nahoru | #27
FishX3> to je fakt U té pětky to jde zahrát lehce

E: ale ve 140 v serpentinách SS ujde, protože tam už nemám jak přidat plyn a začne se to vlnit

Naposledy editováno 11.04.2014 11:09:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 11:13 | Nahoru | #28
gunslinger> Ta motorka je na to proletet "celkovou trasu" nejrychleji.

(reakce na) 900RR a R1

11.4.2014 v 11:22 | Nahoru | #29
Chapadlo> tak tak a proto mi zilue netrha když se mě pár metrů před zatáčkou přiblíží nějaký chrchel protože před další zatáčkou už uvidí jen malou tečku na obzoru

900RR a R1

11.4.2014 v 11:31 | Nahoru | #30
Nojo. . . tak to je trochu jasne, že je mala lehka motorka v prudkych zatačkach, odost lepši. To ale neplati na otevřených silnicich a těch je prěci většina. . . to bych se unudil ksmrti :)

Tak ja nevim par kupcu mam asi se toho zbavim, přes zimu je to skoro nemožný ukol. Koupím něco lehce poslatelneho dal na projeti ikdyž nevim cotosakraje, došetřim a hura na novějši stroj GSXR/R1/ 06/05 Kawa měla v tomhle období nějake problemy s ramem pokud vím, to zrovna nepotřebuju

No aspoň tohle leto budu mit čas konečně si udělat ten... jak se tomu říká ..... řidičský průkaz ?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist