paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zbytečné téma
 
26.3.2014 v 21:38
díky za pomoc/nepomoc

Naposledy editováno 17.04.2014 15:22:36

zbytečné téma

27.3.2014 v 10:09 | Nahoru | #1
Vyser se nato a kup jedině Yz 125 na 100% .PS. všechno se sere, jen Yz míň

zbytečné téma

27.3.2014 v 15:33 | Nahoru | #2
nikdo ti neřekne podle jedný fotky, která motorka je v lepším stavu. Jestli chceš 4t tak si kup 4T a jestli chceš 2T...

1 reakcí na tento příspěvek zbytečné téma

27.3.2014 v 15:56 | Nahoru | #3
To je pořád dokolečka...
Když chceš 250 4t, jdi do ní, jestli ne, jdi do Suzuki....
Ale bacha, ten s Hondou kecá, nemá od výměny pístu 15 Mth, ale 16 Mth, poznal jsem to podle fotky...

(reakce na) zbytečné téma

27.3.2014 v 19:36 | Nahoru | #4

Kůča-ČZ-MTX píše: To je pořád dokolečka...
Když chceš 250 4t, jdi do ní, jestli ne, jdi do Suzuki....
Ale bacha, ten s Hondou kecá, nemá od výměny pístu 15 Mth, ale 16 Mth, poznal jsem to podle fotky...

Chtěl jsem vzít Hondu, ale pokud s těmi Mth nekecáš, tak vezmu raději Suzu....

zbytečné téma

27.3.2014 v 22:13 | Nahoru | #5
stevensi je to tady milionkrat...zrovna nedavno sem tohle komentoval jednomu dalsimu...

jestli si jezdil na 2t tak si porid zase 2t...4t je srac narocnej na udrzbu...kontrolu a servis...zato 2t je za hubicku...bral bych to RMo jednoznacne nez vylitanou 250 ve 4t...

zbytečné téma

28.3.2014 v 10:11 | Nahoru | #6
Presne jak rika Rauly... na 4t se mnohem vic svezes i se na tom lepe zavodi, nevadi kdyz blbe zaradis atd motor to schroupe.... Ale! Kdyz ti v tom zakuka (u takhle stary motorky je pravdepodovnost velka) tak budes muset hodne platit oproti 2taktu... ten dvoutakt neni tolik narocny na udrzbu jako 4T ale musi jet vetsi kudlu nez na 4t aby jsi jim stihal ;)....

zbytečné téma

28.3.2014 v 10:20 | Nahoru | #7
Mě spíš udivuje,že někdo neví co si vybrat-přitom 2T a 4T je dost rozdíl,má už nasmlouvanou cenu na určité obnos a to ten hrkač eště neviděl

zbytečné téma

29.3.2014 v 01:09 | Nahoru | #8
Hele no tak ono jde o to, že já byl rozhodnut pevně pro 4T a pak jsem tak nějak díky pročítání zjistil, že je to tak nějak přehozené. Jsem zvyklý ze silnice, že prostě 4T jsou klidné, nenáročné a levné a 2T jsou drahé a náročné na údržbu, no teď vidím, že u crossu je to naopak. Měl jsem zatím 4T Pitbike(''moto''), který byl nenáročný a levný a pak 2T Kawu, která byla prostě dvoutakt no, co k tomu dodat. Ale to, že jsou 4T náročné a drahé mě celkem zaskočilo, tak jsem založil toto téma :) Jinak cena je nasmlouvaná stylem ''sleva na benzín'' a prostě podle stavu buď vezmu nebo ne. V neděli jedu pro Suzu, která se zdá dost levná, ale tak uvidíme na místě.

zbytečné téma

30.3.2014 v 22:24 | Nahoru | #9
mozna by sis mel vzit sebou nekoho kdo tomu rozumi...a ne kdyz ji naslapne a prida plyn...ze reknes ok beru to...

zbytečné téma

31.3.2014 v 16:56 | Nahoru | #10
Neboj se, je to moje třetí koupě Jinak RM125 už je doma a je tam vychcaný zadní tlumič, ale na to dal slevu 2k a jinak je ok, motor jede krásně(i kamerou jsme kontrolovali při koupi motor atd..)

1 reakcí na tento příspěvek zbytečné téma

3.4.2014 v 11:17 | Nahoru | #11
Cože???? jak se kamerou kontroluje motor??????? .To musel prodejce mít nervy ze železa

(reakce na) zbytečné téma

3.4.2014 v 22:50 | Nahoru | #12

sirr píše: Cože???? jak se kamerou kontroluje motor??????? .To musel prodejce mít nervy ze železa



:DD to mas asi pravdu...

jinak treti koupe motorky a uz tomu rozumis?...no dobre :) jinak dat slevu na vychcanej zadni tlumic jen 2?...jestli si to udelas doma...budiz...ale jestli to budes posilat na sestelovani a GO tak si moc neusetril :)

zbytečné téma

17.4.2014 v 15:17 | Nahoru | #13
Vidím, že tady někteří uživatelé vážně sežrali moudrost světa. Ano, prodejce byl vyhukaný z kamery do motoru. Rauly, říkal tady někdo, že tomu rozumím? Ne. Jen říkám, že už vím, na co si dát pozor, a o zbytek se postará člověk, který je se mnou a rozumí tomu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist