paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich
Zdar kolegové tak se pomalu blížím do finále a snad se taky zase svezu. Je to něco přez rok co jsem si chtěl splnit sen tak jsem vybral všechny prachy co jsem měl a začal se poohlížet po dračeně.Po prostudování hory návodů na co si dát pozor a podobně jsem natrefil na dračenu v oblíbené barvě strávil jsem jejím oblejzáním a prohlížením neskutečnou dobu ale byla prostě dokonale připravená k prodeji. Trochu se mi podařilo usmlouvat cenu tak jsem do toho šel. Každopádně jsem chtěl mít jistotu tak první cesta vedla do Yamaha servisu s požadavkem výměny náplní a kompletní kontroly celého motocyklu.Byl jsem ujištěn že motocyklu nic není a byla to "dobrá koupě" no kdo jinej by to měl líp poznat že, takže jsem tomu věřil. Stejnej servist jsem navštívil ještě párkrát každopádně pokaždé to stálo hodně peněz a nikdy se nic nedotahlo do konce hlavně když začaly problémy se startérem. Startér jsem si nakonec opravil sám a tím jsem se servisem ukončil spolupráci.
V průběhu sezony začal z mašiny téct olej. Začalo pátrání po tom co to je apod...
Zjištění znáte šlo o ukroucenou hřídel kardanu opravenou jen za účelem prodeje (nejspíš kdesi v cizině)
Pak nastal další problém najít servis, kterej by si na to troufnul a hlavně něco o dané věci věděl. Ono tuhle matici kardanu nestačí jen dorvat na krev jak si někteří mechanici do dnes myslí. Bohužel se za pomocí této matice vymezuje vůle na ozubených kolech posledního převodu v motoru. Servis jsem našel dokonce v době mého dotazu měli na stole motor se stejným problémem a šlo opravdu o profesionály. Samozřejmně bych jím tímto rád poděkoval za bezchybný přístup a kvalitně odvedenou práci šlo o servis Moto-Ulrich Stará Boleslav, který určitě znáte.

No a pokud jde o náklady na opravu tak celková cena se zastavila někde okolo 40,000 za půlení motoru,výměnu soukolí kardanu a když už to bylo rozebrané tak za výměnu volnoběžky.
Do servisu jsem vezl pouze motor. Tím bych rád poděkoval kamarádovi Mírovi za pomoc při vyndání a nandání motoru v jednom to fakt neuděláte.

Pokud jde o díly volnoběžku jsem si scháněl sám jinak by byla cena ještě o hodně vyšší.
Každopádně při schánění volnoběžky jsem zjistil že nejhorším místem kde by jste mohli schánět díly je v této zemi oficiální zastoupení Yamahy z jejich argumentu, že oni s cenou nic neudělají, že díly tak draze nakupují je mi na blití. Pokud umí díly nabídnout (v rámci ČR) někdo jiný za lepší cenu, je to jen jejich neschopnost zpracovat si dodavatele.

No každopádně pokud by jste někdo chtěl někdy pomoct s nákupem Dragstara tak teď už bych věděl kam se dívat a rád pomohu. Stejně tak i pokud budete mít nějaký technický dotaz.
Závěrem pár fotek:












Naposledy editováno 22.03.2014 08:43:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich

2.4.2014 v 22:29 | Nahoru | #1
OndrasHodek>Ono to není jen o přípravcích(to že si někdo koupí moment. klíč z něho hned neudělá špičkového mechanika což určitě víš,proto jsi to dal do servisu ne?No a tam jsou bohužel taky jenom lidi,to co se ti stalo je chyba ale zase oni to nemohly ani projet po opravě...Ten kříž,za mě bych ho časem vyměnil asi už si,,zažil´´svoje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava XVS1100 a poděkování firmě Moto-Ulrich

3.4.2014 v 12:55 | Nahoru | #2
coffman> Tak přirozeně, vzhledem k tomu že jsem za život opravoval "půlil" jen hromadu dvoutaktů tak se mi do toho nechtělo. Ono kdyby šlo jen o momentové klíče, tech mám dost potřebuji je ke své profesi ale na výměnu hřídele u XVS je potřeba spousta Yamaha přípravků, jasný spousta se dá vyrobit ale když si člověk spočítá tech starostí a riziko, že se něco nepovede přišlo mi rozumnější svěřit to servisu a věnovat se raději tomu čím se živím což je elektrikařina. Když jsem tam motor vezl zrovna dodělávali BT se stejnou závadou takže už zkušenosti mají dost. Chyba se může stát vždycky ale vzhledem k tomu že se nebrání jí řešit nemám s tím problém.

Pokud jde o ty ložiska kříže nevím jestli výměna bude mít na něco vliv vúle je mezi protějšíma ložiskama na kříži ne v záběru na krut.To by novější ložiska museli bejt o kousek delší. Vymezovací podložka tam žádná být nemá a ložisko je zajištěný závlačkou tam kde má být...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 3.6.2024 v 11:41 PetrL3
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100


TOPlist