globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poměr oleje s benzínem
Zdravím
Majtelé TDR a DT a TZR chtěl by jsem se vás zeptat, Ti co mají odpojenej Oilmaster už z jakehokoliv důvodu. V jakém poměru benzín/olej ředíte vy ? Já jsem ředil 1:40 a nyní ředim 1:50 Přišli mi opravdu nebezpečné mít celou motorku od nespáleného oleje který tekl na pneu.
Mněl jsem v nádrží ještě asi 3 litry naředěného 1:40 benzínu a nyní jsem tam nalil další 4 litry naředěného 1:50. Už teď když to je cca 1:44 (po smichání 3L 1:40 a 4L 1:50) mi příjde že to kouří z výfuku nějak moc málo :( Nemohl bych to zadřít nebo přidřít když budu ředit 1:50 ? Nebo mám zase zpátky přejít na 1:40 ? Popřípadě 1:45 ?
Nemám s tím moc zkušeností, je to můj druhý 2T první byla babetta a tam to bylo úplně jedno kolik a čím jsem ředit jelo to i na slunečnicový olej. Olivový jsem ji dopřával zřídka :)

Mám ji plně otevřenou
Leju tam plnou syntetiku od Castrolu konkrétně tudle Castrol Power 1 Racing 2T
Odkaz na olej

Naposledy editováno 21.03.2014 21:58:36
Anketa: V jakém poměru mám ředit ?
1:40
38%
6
1:50
31%
5
1:45
13%
2
1:1
19%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr oleje s benzínem

23.3.2014 v 09:58 | Nahoru | #1
Akyo> Když už to chceš brát tak do detailu, tak tvých norem ( JASO FD, ISO EGD, API TC ) se s těmi z manuálu pro DT shoduje jen API TC

E: Kolik majitelů má zavřenou verzi ?

Naposledy editováno 23.03.2014 10:08:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr oleje s benzínem

23.3.2014 v 11:41 | Nahoru | #2
Kuba402: z 90% to vidím na nastavení špatné směsi (poměr olej,benzín,vzduch) a hold menšího prskání se u 2T nikdy nezbavíš.

EveryBady> když už ty to chceš brát tak do detailu tak si aspoň zjisti co která značka znamená, zjistil by jsi že JASO FD, je to jisté jako JASO FC jen o kategorii víš to samé u ISO EG-C a ISO EG-D.

JASO (Japanese Standards Organisation) vydala řadu klasifikací, která pokrývá mazací výkonnost a požadavky na kouřivost, a to FA, FB, FC, FD (přičemž FD je z nich nejpřísnější). Firemní zkouška kouřivosti SUZUKI je v korelaci s oddílem zkoušek kouřivosti této klasifikace.

ISO (International Standards Organisation) vyvíjí celosvětové klasifikace maziv pro dvoudobé motory. ISO-L-EGD je vyšší klasifikace kouřivosti než JASO FC.

API (American Petroleum Institute) TC kategorie zajišťuje, že mazivo splňuje stanovené základní požadavky, které se zkoušejí na motoru Yamaha CE50S. Klasifikace TD se vztahuje na maziva pro plavidla a je v souladu s klasifikací BIA/NMMA TCW2.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1


TOPlist