globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poměr oleje s benzínem
Zdravím
Majtelé TDR a DT a TZR chtěl by jsem se vás zeptat, Ti co mají odpojenej Oilmaster už z jakehokoliv důvodu. V jakém poměru benzín/olej ředíte vy ? Já jsem ředil 1:40 a nyní ředim 1:50 Přišli mi opravdu nebezpečné mít celou motorku od nespáleného oleje který tekl na pneu.
Mněl jsem v nádrží ještě asi 3 litry naředěného 1:40 benzínu a nyní jsem tam nalil další 4 litry naředěného 1:50. Už teď když to je cca 1:44 (po smichání 3L 1:40 a 4L 1:50) mi příjde že to kouří z výfuku nějak moc málo :( Nemohl bych to zadřít nebo přidřít když budu ředit 1:50 ? Nebo mám zase zpátky přejít na 1:40 ? Popřípadě 1:45 ?
Nemám s tím moc zkušeností, je to můj druhý 2T první byla babetta a tam to bylo úplně jedno kolik a čím jsem ředit jelo to i na slunečnicový olej. Olivový jsem ji dopřával zřídka :)

Mám ji plně otevřenou
Leju tam plnou syntetiku od Castrolu konkrétně tudle Castrol Power 1 Racing 2T
Odkaz na olej

Naposledy editováno 21.03.2014 21:58:36
Anketa: V jakém poměru mám ředit ?
1:40
38%
6
1:50
31%
5
1:45
13%
2
1:1
19%
3

1 reakcí na tento příspěvek Poměr oleje s benzínem

23.3.2014 v 09:26 | Nahoru | #1
myslím že Dráťa to vystihl dobře, již dřív jsem tu na ty normy vkládal fotku přidám jí aj sem, pro případné ujasnění. jsoi sice i další, ale tyhle 3 jsou základ proto aby jsi tam nenalil mámin olej do friťáku JASO FD, ISO EGD, API TC





Co prvního příspěvku týče, napadlo tě že možná hledáš problém tak kde není? To že ti moc prská olej z výfuku není jen a pouze kolik oleje tam narveš, ale má na to vliv spousta dalších věcí, kupříkladu... jak máš nastavený předstih, čisté výfukové koleno+koncovku, jaký typ oleje používáš, zda používáš či nepoužíváš oil-master, typ pístu(kovaný-litý-s kanálkem), správné nastavení karburace a správnou svíčku.

vím že se to tu řešilo asi 100x ne-li 1000x, ale asi to evidentně nestačilo pro pochopení.
Teď vůbec nebudu brát vpotaz jestli se porouchává nebo ne, to je vedlejší, podstatný je pochopit k čemu tam oil-master je. Ano, je to taky především kuli pohodlý jezdce, který si jen jednou za 1500km dolije flaštičku oleje, ale hlavně taky proto že olej se dávkuje podle otáček, JINAK než když ho přidáš rovnou do nádrže !
To že ti kde jaký odborník-závodník poradí lít do nádrže, je správné, ano o tom žádná, ale k použití na trati, kde motorka jede celý čas na plno.

V manuálu se dočteš že kompresní poměr na tvojí motorku je doporučený pro zavřenou verzi 1:50, dále se dozvíš že nedoporučují odpojovat oilmaster, protože by to mohlo vést k horšímu spalování a vzniku kouřivosti s nadměrným prskáním oleje z výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr oleje s benzínem

23.3.2014 v 09:58 | Nahoru | #2
Akyo> Když už to chceš brát tak do detailu, tak tvých norem ( JASO FD, ISO EGD, API TC ) se s těmi z manuálu pro DT shoduje jen API TC

E: Kolik majitelů má zavřenou verzi ?

Naposledy editováno 23.03.2014 10:08:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1


TOPlist