globalmoto_kveten





Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"

Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:44 | Nahoru | #1

Mr.Dreamer píše: Levné závodění tímto způsobem není šťastný nápad. Ty motorky na to prostě podvozkově nemají a jet závod, kde už podvozek nestíhá, to není žádné žůžo.



Pokud se smej menit cartridge a pruziny, postavis uplne jinej podvozek, pokud jsou brzdy v perfektnim stavu a das zavodni desky bude to dobry, teda na 72k dostacujici... Takze sportovne to bude super zavodeni....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 11:51 | Nahoru | #2

SPIJKER píše: Pokud se smej menit cartridge a pruziny, postavis uplne jinej podvozek, pokud jsou brzdy v perfektnim stavu a das zavodni desky bude to dobry, teda na 72k dostacujici... Takze sportovne to bude super zavodeni....



To bude peklo trefit do nějaké použitelné konfigurace. Pro seriózní závodění si ty motorky říkají o jiný předek.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 12:14 | Nahoru | #3
SPIJKER> Tak tak, co jsem v Moste koukal tak kazdej mel vzadu stavitelnej tlumic. Most dalo nejlepsi esvecko za 1:50.9 a na Gladiusu to dokonce dal nekdo za 1.49.9, jezdej celkem rychle, takze podvozek asi staci. V Nemecku je to popularni, jezdi to i 30 stroju. Ale ten limit 72k maj jen v Anglii, Nemci ho nemaj, takze tezko rict jakejch vykonu dosahujou ty nejsilnejsi stroje, u tech co jsem nasel pisou 80k.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist