globalmoto_kveten





Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"


Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:19 | Nahoru | #2371

Veverčák píše: by mne zajimalo co budete delat v prosinci



Lyžování, kdy není sníh - motorka, když je sníh - lyže. Na mě si počasí nepřijde.
Rád bych se časem zmohl na nějaké hezké FR dvoustopé vozidlo a pak by k lyžování mohli přibýt okruhy .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:23 | Nahoru | #2372

Mr.Dreamer píše: Lyžování, kdy není sníh - motorka, když je sníh - lyže. Na mě si počasí nepřijde.
Rád bych se časem zmohl na nějaké hezké FR dvoustopé vozidlo a pak by k lyžování mohli přibýt okruhy .



no ja jen ze kdyz vam hrabe ted, co budete delat v zime

ale uz se tesim, az tam budete doprogramovavat vliv naklonu na prilnavost, stupen opotrebeni pneu, pouzite zprevodovani, ochotu motoru zrychlovat a jine "zanedbatelne" skutecnosti ...

aneb matematicky "idealni" stopa nemusi byt vzdy idealni a u kazde motorky se muze lisit, jina stopa bude pro male dvacy a jina pro litrove superbiky ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:26 | Nahoru | #2373

Krejza píše: Nick Ienatsch a jeho teorie 100 bodů přilnavosti, to mi přijde jako rozumné jednoduché vysvětlení, jak na trailbraking. A nejen na něj.



Super priklad. A tohle dokonce neni nikterak slozite - stredoskolska fyzika. Je skoda, ze v knizce rovnou nenapisou vzorecek. To povazuji motorkare za debily? Odvodis si z toho trail braking i jak spravne pridavat plyn, urcite jedna z nejuzitecnejsich veci, ktera by se mela ucit v autoskole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:28 | Nahoru | #2374

Veverčák píše: no ja jen ze kdyz vam hrabe ted, co budete delat v zime

ale uz se tesim, az tam budete doprogramovavat vliv naklonu na prilnavost, stupen opotrebeni pneu, pouzite zprevodovani, ochotu motoru zrychlovat a jine "zanedbatelne" skutecnosti ...

aneb matematicky "idealni" stopa nemusi byt vzdy idealni a u kazde motorky se muze lisit, jina stopa bude pro male dvacy a jina pro litrove superbiky ..



To je jen přidání další omezující podmínky, resp. u HC si to můžeš představit tak, že tam prostě přidáš další dimenzi, takže místo třeba 8D problému máš 9D, to ti moc neublíží. Pokud k tomu máš relevantní data, není problém to přidat do výpočtu.
Jinak, pokud jde o mě, tak mě jen zaujala jedna věc a pak jsem se tu zakecal v debatě o mých dvou koníčcích...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:30 | Nahoru | #2375

Mr.Dreamer píše: To je jen přidání další omezující podmínky, resp. u HC si to můžeš představit tak, že tam prostě přidáš další dimenzi, takže místo třeba 8D problému máš 9D, to ti moc neublíží. Pokud k tomu máš relevantní data, není problém to přidat do výpočtu .
Jinak, pokud jde o mě, tak mě jen zaujala jedna věc a pak jsem se tu zakecal v debatě o mých dvou koníčcích...



no prave .

to je totiz to, co ty spickove jezdce odlisuje od nas mrdalu, oni jsou tak dobri, ze tyhle veci citi a dokazi aktualne rozeznat.

Naposledy editováno 29.09.2014 22:31:27

(reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:31 | Nahoru | #2376

Franta. píše: Super priklad. A tohle dokonce neni nikterak slozite - stredoskolska fyzika. Je skoda, ze v knizce rovnou nenapisou vzorecek. To povazuji motorkare za debily? Odvodis si z toho trail braking i jak spravne pridavat plyn, urcite jedna z nejuzitecnejsich veci, ktera by se mela ucit v autoskole.



Zkus Scholar, obzvlášť pokud máš na některé časopisy předplatné/mají v práci předplatné, tak se dam dostaneš ke spustě zajímavých prací a vzorečky, výpočty, aproximace, grafy, nic z toho nechybí .

(reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:31 | Nahoru | #2377

Veverčák píše: no prave .



To už ale není můj problém, sběr dat dělají jiné obory a nepovažuji to za zábavné ani zajímavé, tak mě to nemusí trápit.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:32 | Nahoru | #2378

Veverčák píše: no prave .

to je totiz to, co ty spickove jezdce odlisuje od nas mrdalu, oni jsou tak dobri, ze tyhle veci citi a dokazi aktualne rozeznat.



To už jsem psal na minulé stránce, já jsem prostě antitalent a cit na to nemám, tak to musím dohánět teorií a logikou.

Naposledy editováno 29.09.2014 22:32:58

Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:33 | Nahoru | #2379
no nic panove, ja mizim, dobrou noc

bezte radeji jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:48 | Nahoru | #2380
Veverčák> Jak rika klasik, vsechny fyzikalni modely jsou spatne, ale nektere jsou uzitecne :) Nejvetsi vyzva bude asi nejak namodelovat odpruzeni a jaky to ma vliv na jizdu. Dalsi vec bude ten naklon, ktery se u simulatoru aut neresi. S tim rozdilem u dvacy a sbk mas naprostou pravdu - program by rozhodne mel najit jinou idealni stopu pro zadane parametry vykonu, kroutaku, hmotnosti, sirky gum apod. Idealni ve smyslu ze dany okruh lze s danymi parametry projet nejrychleji a neexistuje zadny jiny rychlejsi zpusob.

Mr.Dreamer> Tak takhle jednoduse, ze bys mel nakou fci F(x), kde hledas vektor x, ktery ji minimalizuje, to bohuzel nejde. Kdyz totiz zvolis jednu komponentu toho vektoru, tak to omezi moznosti volby dalsi komponenty. Neni to minimalizace promenne, ale funkcionalu. Proto se pouziva http://en.wikipedia...iki/Bellman_equation Ale i pak tam mas neco cemu se rika kletba dimenzionality, tak by reseni mohlo vest pres http://www.mit.edu/~jnt/ndp.html (coz je pro me spanelska vesnice, ale pouziju to i na jinejch projektech v praci, tak proc se to nenaucit). Kdybys to chtel resit analyticky, tak asi pomoci http://en.wikipedia.org/wiki/Pontryagin's_minimum_principle - hodne stesti, z toho si ze skoly uz nepamatuju nic, jen ze vysledny diferencialni rovnice neslo vyresit :) Ale to uz jsme preskocili, nejdriv je nutne vytvorit ten model, ktery budeme vlastne optimalizovat :) No je to na dlouho, fakt to asi nema cenu resit tady, zima bude dlouha…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 00:14 | Nahoru | #2381

Franta. píše: Veverčák> Jak rika klasik, vsechny fyzikalni modely jsou spatne, ale nektere jsou uzitecne :) Nejvetsi vyzva bude asi nejak namodelovat odpruzeni a jaky to ma vliv na jizdu. Dalsi vec bude ten naklon, ktery se u simulatoru aut neresi. S tim rozdilem u dvacy a sbk mas naprostou pravdu - program by rozhodne mel najit jinou idealni stopu pro zadane parametry vykonu, kroutaku, hmotnosti, sirky gum apod. Idealni ve smyslu ze dany okruh lze s danymi parametry projet nejrychleji a neexistuje zadny jiny rychlejsi zpusob.

Mr.Dreamer> Tak takhle jednoduse, ze bys mel nakou fci F(x), kde hledas vektor x, ktery ji minimalizuje, to bohuzel nejde. Kdyz totiz zvolis jednu komponentu toho vektoru, tak to omezi moznosti volby dalsi komponenty. Neni to minimalizace promenne, ale funkcionalu. Proto se pouziva http://en.wikipedia...iki/Bellman_equation Ale i pak tam mas neco cemu se rika kletba dimenzionality, tak by reseni mohlo vest pres http://www.mit.edu/~jnt/ndp.html (coz je pro me spanelska vesnice, ale pouziju to i na jinejch projektech v praci, tak proc se to nenaucit). Kdybys to chtel resit analyticky, tak asi pomoci http://en.wikipedia.org/wiki/Pontryagin's_minimum_principle - hodne stesti, z toho si ze skoly uz nepamatuju nic, jen ze vysledny diferencialni rovnice neslo vyresit :) Ale to uz jsme preskocili, nejdriv je nutne vytvorit ten model, ktery budeme vlastne optimalizovat :) No je to na dlouho, fakt to asi nema cenu resit tady, zima bude dlouha…



Ok, to co píšeš má pár věcných nedostatků, ale asi chápu, co se snažíš říct, ale v tuto dobu už mozek odmítá vyprodukovat jakoukoli hlubší myšlenku, tak souhlasím s odložením na jindy.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 08:50 | Nahoru | #2382

Mr.Dreamer píše: Ok, to co píšeš má pár věcných nedostatků, ale asi chápu, co se snažíš říct, ale v tuto dobu už mozek odmítá vyprodukovat jakoukoli hlubší myšlenku, tak souhlasím s odložením na jindy.


Tak byl to jen nacrt jak by to asi slo udelat, ale ty vecne nedostatky muzes napsat. Ale do podrobnosti bych se zatim nepoustel, protoze to je fakt na dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 14:11 | Nahoru | #2383
Tak, máme tu další termín:

Pondělí, 13.10. 2014 15:00-18:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 14:14 | Nahoru | #2384

Mr.Dreamer píše: Tak, máme tu další termín:

Pondělí, 13.10. 2014 15:00-18:00



bude snezit

(reakce na) Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 14:27 | Nahoru | #2385

Veverčák píše: bude snezit



Ale prd, Ale Gore to říkal jasně, teplota stoupá, moře postupuje do vnitrozemí, takže já to plánuju jako krátkou dovolenou u moře. Stačí domluvit, aby nám tam navezli nějaký písek na pořádnou pláž, vysázet nějaké palmy a bude .

Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 14:33 | Nahoru | #2386
TO budu doufam na ceste z krasneho tridenniho povozeni na pannonce. Doufam ze celej

Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 19:21 | Nahoru | #2387
nabizim sve volne misto nekomu kdo si zitra muze udelat cas na jezdeni, ja se žel s nejvyssi pravdepodobnosti nedostanu...

Prosim pokud nekdo ma zajem info na PM.. diky

Naposledy editováno 30.09.2014 19:22:46

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 21:24 | Nahoru | #2388
A co počasí na zítřek? Domluvené?

(reakce na) Ježdění v Mýtě

30.9.2014 v 21:36 | Nahoru | #2389
modrak124> Prset by snad uz nemelo,ale hezky nebude...

Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 07:46 | Nahoru | #2390
Hmm Brno hlasim ze uz od 6.00hod prší kdyz maji předpovědět slunce tak se netrefí ale prseni jim vyjde uplne přesně.

Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 08:34 | Nahoru | #2391
No v Ostrave nocni prehanka a ted od rana pod mrakem a skoro suche cesty.. Ale to je mooc daleko od VM

Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 08:56 | Nahoru | #2392
Uvidíme. Nějak to rozlouskneme.

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 09:45 | Nahoru | #2393
Nač stahovat kalhoty, když 15:30 je ještě daleko. U nás neprší vůbec a fronta s oblačností přechází od jihozápadu na jihovýchod těsně pod Mejtem, takže pokud to tak vydrží i odpoledne, možná tam sem tam trošku zaprší (nebo třeba taky vůbec ne), ale jinak by mohlo být sucho. No anebo taky může lejt, že jo... Já bych to ale rozhodně nevzdával.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 10:09 | Nahoru | #2394
vybouřená_mrkev> vidím to stejně, jen bych rád potvrzení, že se jede, tak do 12ti

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 10:20 | Nahoru | #2395
Těsně pod Mýtem ale od Brna po Litomyšl je deštový mrak pravě,to víš že bych si šel zajezdit ale jet od Brna v dešti???

(reakce na) Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 10:22 | Nahoru | #2396
lopen> Nemáš nepromok, móre?

Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 10:30 | Nahoru | #2397
v KH oblačno a silnice suché, a když koukám na předpověď, tak podle meteopressu v Mejtě tak od 3 chcát má a podle medarda ne, tak a teď babo raď

2 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 10:33 | Nahoru | #2398

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 10:36 | Nahoru | #2399

Franta. píše: Podle http://www.yr.no/pl...to/hour_by_hour.html ma chcat taky :(


Nevím jestli jsem slepej, ale já tam vidím oblačno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

1.10.2014 v 10:36 | Nahoru | #2400
Krejza> Co by se nejelo, skoro určitě to půjde jižně. Od rána koukám na toto a ta oblačnost směřuje k té okluzi nad Polskem a navíc díky minimálnímu tlakovému spádu jede pomalu a spořádaně (hezky přes Brno, aby po cestě zmáchala Lopena ). A to, co je na radaru, tomu zatím odpovídá. Takže optimismus prosím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist