globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"

Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:23 | Nahoru | #1

Mr.Dreamer píše: Lyžování, kdy není sníh - motorka, když je sníh - lyže. Na mě si počasí nepřijde.
Rád bych se časem zmohl na nějaké hezké FR dvoustopé vozidlo a pak by k lyžování mohli přibýt okruhy .



no ja jen ze kdyz vam hrabe ted, co budete delat v zime

ale uz se tesim, az tam budete doprogramovavat vliv naklonu na prilnavost, stupen opotrebeni pneu, pouzite zprevodovani, ochotu motoru zrychlovat a jine "zanedbatelne" skutecnosti ...

aneb matematicky "idealni" stopa nemusi byt vzdy idealni a u kazde motorky se muze lisit, jina stopa bude pro male dvacy a jina pro litrove superbiky ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:28 | Nahoru | #2

Veverčák píše: no ja jen ze kdyz vam hrabe ted, co budete delat v zime

ale uz se tesim, az tam budete doprogramovavat vliv naklonu na prilnavost, stupen opotrebeni pneu, pouzite zprevodovani, ochotu motoru zrychlovat a jine "zanedbatelne" skutecnosti ...

aneb matematicky "idealni" stopa nemusi byt vzdy idealni a u kazde motorky se muze lisit, jina stopa bude pro male dvacy a jina pro litrove superbiky ..



To je jen přidání další omezující podmínky, resp. u HC si to můžeš představit tak, že tam prostě přidáš další dimenzi, takže místo třeba 8D problému máš 9D, to ti moc neublíží. Pokud k tomu máš relevantní data, není problém to přidat do výpočtu.
Jinak, pokud jde o mě, tak mě jen zaujala jedna věc a pak jsem se tu zakecal v debatě o mých dvou koníčcích...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 22:48 | Nahoru | #3
Veverčák> Jak rika klasik, vsechny fyzikalni modely jsou spatne, ale nektere jsou uzitecne :) Nejvetsi vyzva bude asi nejak namodelovat odpruzeni a jaky to ma vliv na jizdu. Dalsi vec bude ten naklon, ktery se u simulatoru aut neresi. S tim rozdilem u dvacy a sbk mas naprostou pravdu - program by rozhodne mel najit jinou idealni stopu pro zadane parametry vykonu, kroutaku, hmotnosti, sirky gum apod. Idealni ve smyslu ze dany okruh lze s danymi parametry projet nejrychleji a neexistuje zadny jiny rychlejsi zpusob.

Mr.Dreamer> Tak takhle jednoduse, ze bys mel nakou fci F(x), kde hledas vektor x, ktery ji minimalizuje, to bohuzel nejde. Kdyz totiz zvolis jednu komponentu toho vektoru, tak to omezi moznosti volby dalsi komponenty. Neni to minimalizace promenne, ale funkcionalu. Proto se pouziva http://en.wikipedia...iki/Bellman_equation Ale i pak tam mas neco cemu se rika kletba dimenzionality, tak by reseni mohlo vest pres http://www.mit.edu/~jnt/ndp.html (coz je pro me spanelska vesnice, ale pouziju to i na jinejch projektech v praci, tak proc se to nenaucit). Kdybys to chtel resit analyticky, tak asi pomoci http://en.wikipedia.org/wiki/Pontryagin's_minimum_principle - hodne stesti, z toho si ze skoly uz nepamatuju nic, jen ze vysledny diferencialni rovnice neslo vyresit :) Ale to uz jsme preskocili, nejdriv je nutne vytvorit ten model, ktery budeme vlastne optimalizovat :) No je to na dlouho, fakt to asi nema cenu resit tady, zima bude dlouha…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist