1) vadi, kdyz jede motorka(konkretne dvouval) na jeden valec?? Jel jsem na jeden valec 10km, ulila se mi svice, a zajimalo by me, jestli to nejak hodne vadi.
2)muzu mit na motorce ruzne svicky?? Jako treba na jednou valci NGK a na druhym Denso?? Je v tom velky rozdil, nebo je to fuk??
Dekuji mnohokrat :)
1) tak idealne to nie je, ale generalku motora asi robit nebudes musiet.
2) mozes, ale pri cene cca 150 za jednu sviecku asi moc neusetris, a jestli si siel na jeden valec koli sviecke predites tomu aby sa ti to stalo v blizkej dobe zas...
E:
Mozno ma este napada jak mas pred vymenou oleja vymen ho, neviem jak to je ked ti cez studeny valec ide zmes a kondenzuje na valci ci sa jej nejak moc nehostane do oleja...
Ale priorita preco si siel na jeden valec?
Naposledy editováno 07.03.2014 16:03:07
1 reakcí na tento příspěvek Jizda na jeden valec a svice
ze zvedavosti, jak to jelo na ten jeden?
DRN. píše: no teoreticky ti mohl nespalenej benzin smejvat olej ze sten valce
ze zvedavosti, jak to jelo na ten jeden?
Uplne na houby. Ma to hlubsi zvuk, o mensi frekvenci :D a jede to jak fichtl... Ma to vykon tak 2 kone, a nez jsem se dostal na 70 km/h, tak se za mnou udelala celkem kolona. 0-100km/h tak kolem 40ti sekund ale kdybyste slyseli ty rany do vyfuku... Hirisima a nagasaku hadr. Po kazdym ubrani plynu nasleduje exploze jak prase. To ten nespalenej benzin z nefachajiciho valce asi
1 reakcí na tento příspěvek Jizda na jeden valec a svice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda na jeden valec a svice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda na jeden valec a svice
Nastartuješ,k tomu sytič,zdechneš a je to hotový.NGK je okamžitě ulitá.Alespoň v tomhle konkrétním motoru.
Po vyhození a nainstalovaní Championů je klid.
edit:písmeno
Naposledy editováno 07.03.2014 19:36:50
ottas píše: droud> Tak,tak.
Nastartuješ,k tomu sytič,zdechneš a je to hotový.NGK je okamžitě ulitá.Alespoň v tomhle konkrétním motoru.
Po vyhození a nainstalovaní Championů je klid.
edit:písmeno
Ty woe jedndy holce jsem namontoval do ER5 NGK pred dvema rokama, po lonsky zime jsem to nahazoval tim zpusobem ze jsem to musel pustit z kopce a nahazovat asi tak 300 m jizdou jak se tomu nechtelo a ty svicky jsou tam doted a chyta to nadrc.
Takze ja bych tomu ulejvani NGK zase tak moc neveril.
Protoze je to V motor, tak ten predni je dost obnazeny. Pri jizde v hustym desti mi natekla voda do doury ve hlave kde je svicka, a zacala zkratovat - nebyla jiskra pro zapaleni.
Jizda byla jak popisujes, hnus.
Kvuli tomu je tam taky takova dourka aby voda vytejkala, ale asi nestacila.
Slysel jsem i od jinych SVckaru ze se tohle stane, zvlast kdyz je ta odtokova dirka zasrana...
Ty mas sice na Er5 valce v rade pekne pod nadrzi, kazdopadne mas inspiraci na co se juknout, treba jestli si nedavno brutalne nemyl a nemas kolem svice jezero...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |