Téma: Černá hora, Balkán, mezi 10.- 30.7, tak na 10 dnů
Ahoj, Černá hora, Balkán, mezi 10.- 30.7, tak na cca 10 dnů. Jedu s baťůžkem, někdo také tak?
Durmitor, možná raftík na Taře, moře. Úplně pevný plán cesty není, Maďarsko, Bosna nebo Srsbsko, Černá hora. Hlavně na pohodu. Jedu Triumph Tiger 8OO XC. Spaní: po cestě stan, u moře penzion.

Naposledy editováno 24.07.2017 22:07:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá hora, Balkán, mezi 10.- 30.7, tak na 10 dnů

22.3.2014 v 11:01 | Nahoru | #1

Romário.CBR píše: copak vám tam provedli ?

Taky nechápu. Nádherná zem a podle mě, lidi v pohodě

(reakce na) Černá hora, Balkán, mezi 10.- 30.7, tak na 10 dnů

26.3.2014 v 12:43 | Nahoru | #2
Nevím jak lidi ve vnitrozemí,ale u moře nic moc.
Celkem se tam dost krade.Mě tedy naštěstí ne,ale kámoš přišel během chvilky o peněženku a foťák.Poldové tam řádí - odtahovka se snad ani nevyspí-známého odtah auta stál kolem 100 E.
Mají jen kousek moře a podle toho to tam taky vypadá - hlava na hlavě a navíc si bary,hotely a pod. zabraly z toho mála místa co na pláži je,ještě plochy kde mají svoje lehátka samozřejmě za prachy - řešili jsme jěžděním na jiné pláže.Moře je kalné - může za to písek.
Mimo toho po plážích ještě chodí jejich tmaví spoluobčané,pokud něco neštípnou,tak alespoň somrují.To samé dělají jejich děti sedí či chodí s krabicemi od bot po promenádě,nebo dělají bordel.Samozřejmě že to místním úřadům nějak nevadí - policajta který by udělal pořádek jsme tam nepotkali.
To co jsem napsal se děje asi jen ve větších městech a letoviscích - pokud jsme jezdili mimo bylo to v pohodě.
Hlavní důvod tam proč tam nejedem je provětrání střev a to dost brutální.Někdo to dostal během,další ke konci,i cestou zpět a nebo až po příjezdu domů.- já 14 dní.Pokud chce někdo napsat že pomůže lihovina,tak ne.Jednak byla použita prevence a léčba v místě.
Takže raději pojedu Chorvatsko,kde jsme byli mockrát a žádná ze zmíněných věcí se nám nestala.
Jediná pozitivní věc byly ceny - stejné nebo nižší než u nás.
Takovou mám zkušenost s ČH já,jiní měli třeba více štěstí,lepší prostředí a bez probémů.
Musím ještě zmínit co nás fakt pobavilo:
Sedíme na pláži a vidím tmavou místní spoluobčanku jak chodí od deky k dece s nataženou rukou.Manželka seděla zády a neviděla ji.Až došla k nám tak cosi zamumlala samozřejmě s nataženou rukou a moja jí bez přemýšlení odpověděla "My nechceme nic koupit" myslela si že něco prodává stává se nám to v Chorvatsku. Začal jsem se smát a ona nechápala proč,tak jsem ji vysvětlil že paní nic neprodávala,ale somrovala.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC karosa 7 7.5.2024 v 08:39 Radek_S
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf
Servis triumph [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Petr.E 44 25.8.2023 v 19:46 kratkej01