Mám dotaz na výměnu motoru u srada.Koupil jsem modelový rok 1998 (stříkačka) s padlým motorem a sehnal jsem pouze funkční motor z roku 1997 což je karburátor.Víte někdo co mě čeká za problémy s tím spojené? Myslím tím problémy s vačkama,čidlama atd...
Ps:Stavím streeta,legislativní potíže mě netrápí...
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru
edit: popř. i s hlavou nebo prohodit vačky, jestli to bude na stunt tak stejně ten motor nepotřebuje bůh ví jakej výkon a s životností nepočítej vůbec tak si něakou tu prasečinku při stavbě motoru můžeš střihnout
Naposledy editováno 11.02.2014 20:10:41
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru
Jinak dekuju vsem za ochotu se podelit o skusenosti
Naposledy editováno 12.02.2014 00:07:12
http://www.motorkari...ft=107588&fid=18
Jen nevim jestli me tam neceka jeste nejaka jobovka...
Naposledy editováno 12.02.2014 00:31:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
TL_1000R_SUZUKI píše: No z toho strikackovyho motoru je srot.Hlava,ventily,2x pist jsou KO. Praskl i blok motoru takze to prezila jen prevodovka.jinak mam z toho komplet elektriku,vstrikovani a tak jsem chtel osadit karbcovej motor.vzhledem k tomu ze tam mam K&N filtr a Yoshimura vyfuk tak bych chtel aby to ve finale byla strikacka ktera si s tim poradi sama a nechci vecne laborovat s karbcema. Jenze sehnat motor na strikacku zda se nemozny...
Jinak dekuju vsem za ochotu se podelit o skusenosti
Jen bych upozornil, že stříkačka si sama s ničím neporadí musíš vyměnit řídící jednotku.
2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru
Takže ze zničenýho motoru bych vzal ventilové víko se snímačem, dále ty gumový náfuky pro nasazení vstřikovací lišty a nasadil to na karburátorovej motor. Zůstává tam problém ta vačka, která bude nejspíš po potkaným motoru pěkně zrichtovaná. To je mazec, na Parts depot stojí vačka devítku .
Naposledy editováno 12.02.2014 10:55:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
Naposledy editováno 12.02.2014 15:12:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
TL_1000R_SUZUKI píše: Firecracker> vždyť jsem psal že měním i "CDI" což je řídící jednotka.
Jasný, měl jsem na mysli, že tam nemůžeš dát originální řídící jednotku a je tam potřeba dát power commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
No můžu se jen domnívat co se stalo ale podle stavu bych řekl že se zadřel druhý píst který se následně utrhl.Zbytek katastrofy dodělala ojnice s ojničním čepem co tam lítala než se motor zastavil nadobro a navždy.Ojnice narvala utržený píst nahoru a tak se píst potkal s ventilama.Ty pak udělaly paseku u vačky.Ojniční čep když skončil práci s pístem tak vylágroval válec,nakonec se kousl ze vnitř o blok motoru který to taky vzdal a praskl...
Myslím že asi tak nějak to bylo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
TL_1000R_SUZUKI píše: StiefTomas> Tak vacky jsou jiny tak je budu muset sehnat.Ty moje jsou ko.co jsi tam napasoval a s jakyma obtizema?? Dik
Já tam mám K2..Úpravy nebyly tak hrozný...Jinak pokud máš KN, youshimuru a myslíš si, že se s tím sříkačka poradí, tak to jsi na omylu...Motorka nemá váhu vzduchu, která by regulovala směs...V řídící jednotce jsou nahrané palivové mapy, podle kterých řídící jednotka dávkuje směs...A je jedno jestli tam máš nějakou úpravu nebo ne...Takže buďto doladit origo jednotku, nebo powercomander...
petr.machy píše: Já si myslim, že ty motory musí být fyzicky úplně stejný, nicméně jsem motor z modelového roku 98 nikdy neviděl, takže to bude jen teorie... Když jsem studoval manuál, v několika věcech se liší, na stříkačkovým je o něco více té elektriky, ale selským rozumem vzato, ty vlastně vyhodíš starej potkanej motor a místo něj dáš novej do rámu 1998 s kompletní elektrikou a řídící jednotkou. Od hlavy dolu ten motor musí být totožnej, kromě vačky (nevím jak je přesně řešenej ten snímač pozice vačky).
Takže ze zničenýho motoru bych vzal ventilové víko se snímačem, dále ty gumový náfuky pro nasazení vstřikovací lišty a nasadil to na karburátorovej motor. Zůstává tam problém ta vačka, která bude nejspíš po potkaným motoru pěkně zrichtovaná. To je mazec, na Parts depot stojí vačka devítku .
Tak vačky jsou jiný nejen rozměrem.Sací vačka je na konci delší a má v sobě trn na to čidlo.
2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru
Tj. naprosto všechnu elektriku a kabeláž nech tu stávající, tj. stříkací srad. U karbecového motoru vyměň hlavu (nebo její vnitřek, tj. vačky) tak, aby odpovídala vstřikovací a šup s tím do rámu.
Naposledy editováno 13.02.2014 09:36:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
petr.machy píše: Bludevil> Jak to tak už dlouho čtu, tak osudem každýho srada je jednou zadřená klika...
Co je vlastně většinou příčinou??
málo oleje, nebo jen výrobní vada???
Bludevil píše: Na mém sradu to přesně tak mám, koupil jsem ho a na snad druhé vyjížďce kleknul motor. A naštěstí bazar se k tomu postavil čelem (ač mě asi mohl poslat do pr...) a na své náklady sehnali jiný a vyměnili. Jenže sehnali pouze karbecový a já mám stříkačku. Takže použili hlavu ze "stříkacího" srada (motor kleknul na klice), od hlavy dolu vše karbecový srad a to napojili normálně na stavající elektroniku stříkacího a vše šlape jak má. Takže to zjevně funguje, jezdím s tím už hezkých pár let. Jen ty čísla musíš vyřešit.
Tj. naprosto všechnu elektriku a kabeláž nech tu stávající, tj. stříkací srad. U karbecového motoru vyměň hlavu (nebo její vnitřek, tj. vačky) tak, aby odpovídala vstřikovací a šup s tím do rámu.
Tak krom toho vseho je jeste trosku jinak odstupnovana prevodovka na 2,3,4,5 stupni. 1 a 6 jsou stejne.
No na to uz ale kaslu... Proste se bude tocit jak strikacka 😉
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
oioi01 píše: Co je vlastně většinou příčinou??
málo oleje, nebo jen výrobní vada???
No myslim ze to bude nejaka vada protoze 90% techto motoru umira na pridrenou kliku.
Neni pravdepodobne ze by tolik lidi jezdilo bez oleje... Ale treba to tak neni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru
Možná to bude dlouhodobým používáním špatného oleje...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |