globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
To že se na naších pneumatikách u všech cestovních motorek vyskytují vyjeté středové plošky na zadní pneumatice není nic nového, ale jak se tohoto neduhu zbavit? Jednoduše!!
Postav motorku na centrální stojan nebo na kolíbku. Nachystej si posuvné měřítko s hloubkoměrem, rašpli na dřevo a pilník na železo s velkýma zubama (ubírák). Nastartuj, zařaď 3 rychlostní stupeň. Madlo rašple proti směru otáčení kola, přilož k zadní pneu a od kraje stahuj směrem ke středu gumy. Stejný postup opakuj z opačné strany. Vše opakuj tak dlouho než se středové plošky zbavíš. Postupně vše kontroluj hloubkoměrem v posuvném měřítku tak aby odvodňovací drážky měly po celé své délce stejnou hloubku.
Jakmile budeš mít plošku pryč, tak pneu lehce zahlaď pilníkem na železo.
Ploška je pryč, a zároveň se ti obnoví ideální jízdní vlastnosti v náklonech do zatáček.
Mám to odzkoušené. Pro pořádek, používám pneumatiky Roadsmart 2 přední i zadní.
Funguje to skvěle.
Ahoj a krátký zbytek zimy.

Naposledy editováno 18.08.2016 15:12:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

27.6.2018 v 22:47 | Nahoru | #1
Zdenál1974> hele v beznem provozu udelas na stredu pneu plošku vzdycky, pokud nebudes jezdit např. Cervenohorsky celej den nahoru a dolu jak pako.

Samozrejme ze se "placata" pneu chova o fous hůř než kulata, nejvic je to znat, kdyz sundas z kol ojety šlupky a dáš novou sadu, to mas pak novou motorku

A zase se to zacne pomalu ale jiste zhorsovat..
A tak je to furt dokolecka dokola..

Ale jinak si myslím, že to ničemu krom "horsiho chovani" nevadi.

Pokud se ti vlni zadek pri prechodu z primeho smeru do naklonu, bud to tam posilas moc ostre nebo muze byt spatne nastaveny (pripadne spatne funkcni) zadni tlumic.

Pokud ta pneu neni vyslovene hranata, tak by to velky vliv mit nemelo..

(reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

28.6.2018 v 12:34 | Nahoru | #2
dva_hrnce> díky za věcnou a smyslu plnou odpověď . Dotaz ohledně pošky jsem dal z toho důvodu, abych zjistil názor ostaních a zkušenějších a dle toho se pak rozhodl, zda zadní gumu vyměnit a nebo jí nechat. Nic víc, nic míň. Motorka je nová právě oněch 3.000 km tudíž tlumičem to nebude. Ta ploška se mě na nové gumě udělala hlavně v záběhu motorky, kdy jsem prvních 1.000 km směl motor točit jen do 4.000 ot./min., což se rovnalo max. rychlosti 85 km/hod. Je pravda, že s nasavením předpětí zadní pružiny pořád trochu tápu a zkouším co mě bude vyhovovat nejvíce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
výkon dynama Suzuki GSX 650 F radunahk 19 25.11.2021 v 13:44 odgin
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC
omezení Suzi na 35kw z 63kw Suzuki GSX 650 F Lisus 15 17.8.2020 v 20:36 Lisus


TOPlist