paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výměna svíček u Kawasaki ER 5 (odtrh?)
Zdravím, omlouvám se předem, zda to již někde je, ale nic jsem o tom nenašel. Před měsícem jsem si koupil Kawasaki ER5 - r.v. 2005 (17.000km najeto) - byla bez problémů...
Nyní jsem měl trochu času, tak jsem si ji pomaloučku chtěl připravit na sezónu (olej, filtry, svíčky, vyčištění řetězu...)

A nastal problém:
po prostudování článků a manuálu jak na to (za to děkuji autorům zde na fóru) jsem se dostal pod nádrž ke svíčkám - a zde první problém: kdo měnil svíčky - nějak jste rozebírali chlazení a různě odpojovali hadičky, které blokují přístup ke svíčkám??? Já jsem nakonec nic nerozebíral, jen jsem si musel poupravit flexou tenkostěnný 18mm ořech a poté se mi podařilo opatrně odmontovat svíčky...

Poté jsem opatrně vložil nové "NGK DR9EIX", vše sesadil nazpět - nastartoval na sytič - vše zatím vpořádku, poté jsem systič zamáčkl, zkusil přidat plyn a PROBLÉM - reakce na plyn hrozná, zpoždění cca 1-2sekundy, nevím jak to popsat... prostě nešla HNED do otáček, jako dříve...

takže otázka, co může být špatně? Má se nějak řešit "odtrh" na svíčkách? (na starých byl cca 0,7mm a na originál nových cca 0,75mm.

Přikládám obrázek - původně, co jsem vytáhl svíčky, tak ten vršek, nevím jak popsat, je trochu silnější (vpravo) a co jsem dal nové, tak ten vršek je užší (vlevo) - má to nějaký vliv???

Dík za každou radu.
(Náchod)

Tomáš






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna svíček u Kawasaki ER 5 (odtrh?)

28.1.2014 v 11:01 | Nahoru | #1
gugo> Já jel teď o víkendu na tom GPZ 500S skoro 300 km, průměrně bylo -8°C až -11°C a chladič jsem ani nezakrýval, ale je fakt, že ručička se pohla jenom lehce nad "cold". Kdoví jak je na tom termostat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna svíček u Kawasaki ER 5 (odtrh?)

28.1.2014 v 11:09 | Nahoru | #2
Piwell> Ja myslim ze termostat je natom dobre. (alespon u vsech motorek co jsem kontroloval byl) Treba ALpa nedostanu vubec na C, pokdu je takhle kdyz nezakryju chladice a termostat je zkousenej v hrnci a OK.

ER5 v lete OK vzime studeny (mereno na hlave tepliomerem z multimetru)
Ono se ti to vzime staci chladit povrchem motoru. V temostatu je mala dirka a i ta staci nato aby ten chladic byl uplne studenej. Zakryti je podle me nejednodussi reseni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist