3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimal 95E
knedlo píše: oioi01> na E85 pozor asi by chtel motor upravit pac ja to dal do my stary corsy 50:50 a umrela me lambda pred nalitim ukazovala 890 coz je skoro nova a po naliti 1050 coz je hodne za hranici a pak uz me tuhle hodnotu ukazovala porad
Lambda je asi to poslední co ti při používání E85 odejde. To spíš zlikviduješ motor detonačním spalováním kterému se na neupraveném syst.zapalování a vstřikování nevyhneš. Trpí pak všchno, písty, ventily/podpálení/, ojniční ložiska /velký tlak na ložiska/ ,těsnění pod hlavou.... nebo palivové čerpadlo,regulátor tlaku,vstřikovače /koroze/
Hodnoty 890....1050 čeho? Měřeno čím?
E85 ano,ale jedině do auta,která je upravené už z výroby. Dodatečné úpravy většinou za moc nestojí a ve finále ti ani moc neušetří /zvedne se spotřeba o cca 2L/ a rapidně snížiš životnost motoru a ostatních komponent.Navíc si zaděláš na ne ojedinělé problémy s "hádáním se" dvou systémů.
Dávat E85 do auta které není upraveno vůbec je už tuplém nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimal 95E
Na detonační spalování při použití lihu jsi přišel kde?, líh má oktanové číslo hodně přes 100 to bys musel hodně zvětšit kompresní poměr, aby mohlo dojít k detonačnímu spalování.
Jezdím s Fabií 1.4 OHV na třetinu N95 a dvě třetiny E85 už několik let, spotřeba je o něco vyšší, protože výhřevnost lihu je menší než benzínu, cena té směsi je nižší, takže celkově to vychází zhruba stejně, ale hlavně to mnohem líp jede a míň to smrdí po nastartování než se ohřeje katalyzátor. Jediná "úprava" byla preventivní výměna palivového filtru asi po půl roce tankování lihu, stejně už měl najeto přes sto tisíc.
DucS píše: Lambda je asi to poslední co ti při používání E85 odejde. To spíš zlikviduješ motor detonačním spalováním kterému se na neupraveném syst.zapalování a vstřikování nevyhneš. Trpí pak všchno, písty, ventily/podpálení/, ojniční ložiska /velký tlak na ložiska/ ,těsnění pod hlavou.... nebo palivové čerpadlo,regulátor tlaku,vstřikovače /koroze/
Hodnoty 890....1050 čeho? Měřeno čím?
E85 ano,ale jedině do auta,která je upravené už z výroby. Dodatečné úpravy většinou za moc nestojí a ve finále ti ani moc neušetří /zvedne se spotřeba o cca 2L/ a rapidně snížiš životnost motoru a ostatních komponent.Navíc si zaděláš na ne ojedinělé problémy s "hádáním se" dvou systémů.
Dávat E85 do auta které není upraveno vůbec je už tuplém nesmysl.
jediná inteligentní reakce v celé diskuzi