Ahoj, tak jsem tady zas a jako vždy pro ty co mě jen trochu znají, které už to ani nepřekvapí, mám pro vás zajímavé téma.
Stalo se vám, že by vás váš partner poslal i s jednou stopou do kelu a řekl vám, že s vámi v žádném případě jezdit nebude a vy jste si pomysleli...s kým, ale teď budu jezdit??
Možná, že vás to vážení přátele také potkalo a možná, že vás napadlo stejně tak jako mě a proč bych nevzal svého čtyřnohého kámoše
No, ale jak a kam ho na moto umístit aby to bylo jen trochu bezpečné, jak pro něj tak i pro mě, umístit ho dopředu, nebo dozadu??
Jestli, že už s tímto druhem cestování máte nějaké zkušenosti, budu velice rád když se se mnou podělíte o vaše zážitky či ještě o trochu lepší fotografie z výletů a cest.
Tak neváhejte a přidejte pár řádků
Naposledy editováno 20.01.2014 12:31:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřnohý spolujezdec
gugo píše: Proc by se nedal nemeckej ovcak priksirovat ?
Málokterý bude tak flegmatický, aby celou dobu jízdy ležel na sedačce jako pytel brambor. Všichni, co znám, se za jízdy minimálně sem tam přeloží, ale většina potřebuje mít otevřené okno na štěrbinu, aby mohl alespoň čenichat ven a stále pokukuje z okna po okolí. Kdybys takového psa přikšíroval, že by se nemohl zvednout, tak se po rozjetí zblázní. A přikšírování "na volno", s možností pohybu, je úplně k ničemu - náraz do pásů vyjde skoro na stejno, jako náraz do opěradla, palubky, nebo volantu.
Však proč asi kšíry i normálně musejí být seřízené tak, aby člověka držely a nebyly volné? U starých pásů bez navijáků to bylo na prkač v autech, u kterých řidič opřený do sedačky nemohl dosáhnout na všechny ovládací prvky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřnohý spolujezdec
Bezpecnostni pas v aute je kvuli bezpecnosti ne kvuli torture. Kdyz ksirujes psa tak se pouziva postroj, kterej ho za beznych okolnosti pohodlne unese.
A ty potom jenom prihaknes psa na karabinu za vrsek toho postroje kam normalne davas voditko nebo lanko od uvazu.
Privazat aby se nemoho hnout