globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startér Jawa 350/640
16.1.2014 v 17:36
ahoj motorkaři mnel bych prozbu máte někdo skusenosti s elektrický starter na jawa 350 koukal jsem i na nake videa a zaujalo mne to http://www.mototech...amp;products_id=1021 a je to složite na zapojeni moc dekuji za rady michal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Jawa 350/640

17.1.2014 v 07:58 | Nahoru | #1
J.M.K.> Mongomerák, jak píše Sadra17, to má origo.

Mě se líbí a pobavil tvůj příměr Ukrajina vs. přehazovačka Shimano . Nicméně některé fičury (zvláště u těžších strojů) mají své důvody - stejně jako např. u Goldwinga zpátečka.

Nakopnout čuníka jde, proč ne... ale díky jeho, abych tak řekl, prostorově výraznému vzhledu a konstrukci, je manipulace trochu obtížnější. Kupříkladu centrální stojan dokáže slušně potrápit.
Jeho dominantou je rezerva - jak jsem psal výše.

Tady je info o použití el. startéru z auta v motocyklovém motoru a něco málo o Jawa a dynamospouštěč.

(reakce na) Startér Jawa 350/640

17.1.2014 v 13:30 | Nahoru | #2
shao> Tak ten příměr ukrajina/shimano není z mé hlavy, slyšel jsem jej kdysi od jednoho sběratele, když se mu dostal do rukou starý ruský gramec (klasický kufříkáč s pružinovým strojkem) a byla na něm neorigo zvukovka - anglické výroby.
Jinak u těžké motorky to pochopím, stejně jako zpátečku u GoldWinga, ale i na Uralu je dobrá. A u prasete je to věc pohodlí (které se u skútru očekává), navíc mně přišlo, že ten dynamospouštěč dokáže motor roztočit lépe, jak klasický starter s pastorkem). A rezerva byla dobrá věc, jen asi nebylo moc pohodlné sundávat a měnit kolo někde na cestě, vyndavat osu, sundavat řetěz, navíc přístup kolem kastle... holt není to tak snadné, jako u auta. Ale to střílím od boku, prase jsem zblízka už dlouho neviděl a už mi dávno není 20 a zapomínám.
Jinak ten odkaz je možná přesně, to co jsem měl na mysli.

milan1963> Přesně tak, měl jsem jeden čas Yamahu SA22 a starter jsem použil jen, když mi ta potvora zhasla na křižovatce (za tepla byl nestabilní volnoběh, postupně zpomaloval, až zhasnul - stávalo se to ale jen, když bylo venku cca přes 25°C. Také dost žrala, nedostal jsem spotřebu pod 4 litry, tak asi pořádně nezavíral sytič).
Bylo tam také na houby, že při zvednutém stojanu "muří nožka" bránila sešlápnutí startpáky, ale to bylo asi schválně, jelikož po studeném startu motor na několik vteřin nabral dost vysoké otáčky, takže startovat bez kola v luftě by nebylo echt. Naopak starter zase nešel zapnout, aniž bych držel jednu z brzd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist