globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svicka vs strileni - smes
9.1.2014 v 22:08
Ahoj,chci se zeptat - podle ceho se spis ridit ?
Při jizde a zaklapnuti plynu je slyset vyrazne strileni do vyfuku (ladak) - coz by ukazovalo na chudou smes. Pokud to trosku obohatim,strileni se zmensi...

Svicka ale ukazuje na smes bohatou - cerna jak bota...

Starty v chladu ok - mohly by byt lepsi - urcite nechyta na brnk
ohrate - toci dyl - pokud vrknu plynem a pak startuju,chytne téměř hned
Bez sytice to nenatocim...ani po odstavce prez noc v prostoru kde je teplota +- 20 stupnu...

Diky

Svicka vs strileni - smes

9.1.2014 v 22:16 | Nahoru | #1
laďák vždycky střílí,zas tak moc to neprožívej.

pokud to jede normálně,tak nějaké občasné prdnutí neřeš.

Naposledy editováno 09.01.2014 22:18:57

Svicka vs strileni - smes

9.1.2014 v 22:18 | Nahoru | #2
Mam něco podobnýho. Celkem znatelně střílí, ale podle svíčky to chudý neni. Jako nejsou to nějak velký rány, takže by to vadit nemělo. Patří to k těmdle motorům.

Tady už je to moc.

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 07:40 | Nahoru | #3
To je přesně to, že nejde říct čím je střílení úplně přesně. Víc náchylná je směs chudá, ta ale většinou prská do sání s doprovodným občasným střílení do laufu. Bohatá ovšem dokáže taky bouchnout do laufu, to mi věř :)
Pokud můžu doporučit, seřiď si směs podle svíce, nebo nejlíp lambdy. Jinak se vystavuješ nebezpečí, že budeš dělat za chvilku výbrus, protože bohatá smývá olejovej film zue stěn válce a tím se opotřebovává...skoro až leští. Zmizí Ti honovací stopy a konečná kačerov.
Chudá naproti tomu zase může i propálit psít, nehledě na to co dělá s ventilama.

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 08:47 | Nahoru | #4
Je teda fakt,ze na Hornetu mam uplne to samy...strelba a svice temer do cerna. Podle lambdy trosku bohatsi...
Horsi je to,ze za chodu tu housku neseridim...kolem starteru ani kolem rozpalenejch svodu ruku neprotahnu...
Uvidim,povrtam se v tom a zkusim to doladit podle svice...
Hold se bude laborovat o sto sest.
Zatim diky

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 09:41 | Nahoru | #5
Měl jsem ten samý problém na 510tce a dělaly to špatně vyrobené svody od Akrapa. Jak se svody spojují mezi výfukovými kanály, tak tam byla netěsnost a přisávalo to vzduch. Nahodil jsem sériové svody a nechal jen Akrap tlumič a bylo po problému. Už to ani jednou nestřelilo.

Jinak utěstnit ty Akrap svody bylo nereálné. Cokoliv, co jsem tam dal, během minuty vylítalo. Ty sériové svody jsou totiž promakanější a v místě, kde je spasováváš dohromady, mají ještě krycí plech, aby to právě nepřisávalo vzduch. Akrap tam má jen pružinku a to je hodně nedostačující.

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 11:10 | Nahoru | #6
Tak svody jsou tam origo,jen ladak RP...

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 11:26 | Nahoru | #7
Karbcova huska pri brzdeni motorem strilet bude vzdy, mam to serizene podle lambdy a pri brzdeni motorem strili i na seriovem vyfuku... A ty svicka toho moc neukaze, ono tam leje ta akceleracka benzin jak o zivot kdyz zrychlujes, tzn i pri dobry smesi je pri urcitym rezimu svicka cerna jak bota, kdyz to pak mam na motardech a jezdim po silnici tak se teprv vypali :)

Jo a ty netsnosti delaj taky hodne jak rika petr, me teda fouka i seriovej vyfuk...

Naposledy editováno 10.01.2014 11:26:54

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 14:46 | Nahoru | #8
Ahoj, me přestal strilet do vejfuku husaberg po serizeni ventilů, hodne se to zlepšilo.

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 17:15 | Nahoru | #9
Mě to střílí taky se sérií, ale to bude asi střílet vždycky. Navíc je to drsnější už na tak pekelnym zvuku.

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 17:49 | Nahoru | #10
ok,zkusim to podle lambdy...
co se tyce tesnosti,tak tam problém asi nebude...jak saci,tak vyfukova cesta...
Jinak po delší projížďce po silnici jsem to zdechl,nechal malinko vychladnout abych netahal svicku ven na rozpalenym motoru a pak ji kouknul - cerna (prave proto se ptam)
Hlavne mi prijde ze to strili opravdu dost...když to zavru,tak je to jak kdyby mi někdo za prdeli odpaloval petardy...a když je to takhle nastaveny (chudsi) tak jsou horsi i starty - proste to dyl toci

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 17:54 | Nahoru | #11
malo vaty ve vejfuku

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 18:02 | Nahoru | #12
Ono to muze byt chudsi na volnobeh a bohaty na vic plynu ...

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 18:52 | Nahoru | #13
Zatím diky...zkusim si s tim malinko pohrat...

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 19:27 | Nahoru | #14
co vzduchovej filtr? stačí bejt starej molitanák a bude to střílet furt

Svicka vs strileni - smes

10.1.2014 v 22:16 | Nahoru | #15
těsnění výfuku,hlavně u válce ty kroužky uvnitř

Svicka vs strileni - smes

22.1.2014 v 20:44 | Nahoru | #16
Filtr je novej - ok (i dobře namazanej)
Tesneni vyfuku - uvidíme...ale jak jsem uz psal,myslim ze saci i vyfukova cesta budou ok

Svicka vs strileni - smes

11.2.2014 v 18:29 | Nahoru | #17
Tak ve finále asi spatna hladina...chyta to na cvrnk...
Nicmene po nasazeni "prepadovych" hadic na karbec to chyta o dost hur...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 450 nestartuje Husqvarna TE 450 Admm 9 3.5.2024 v 09:46 Admm
Husqvarna te 450 2009 nehází jiskru Husqvarna TE 450 Alfis963 16 4.2.2024 v 18:58 krokoš
te450 servisni interval Husqvarna TE 450 k.r.a.k.en. 16 5.12.2023 v 12:17 borishonda
husqvarna te 450 Husqvarna TE 450 Husa123 2 13.1.2023 v 15:25 Husa123
Stržený závit v karburátoru-prosím ... Husqvarna TE 450 Husatectyrypade 21 2.6.2022 v 20:02 karavanista


TOPlist