paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800
21.12.2013 v 10:45
Zdravím všechny, tak a přišla nám zima, motory jednostopých strojů už utichly a proto možná budete mít čas mi napsat své zkušenosti a názory ohledně výběru stroje. Rozhoduji se mezi Dragstarem 1100 Clasic a Volusii 800. Na Volusii jsem se už trošku projel, ale bylo to jen kousek po městě, takže o zátahu do kopce a třeba ve dvou, nemám ani páru. Ale jinak svezení je to super. Však víme, široká nádrž, široká řídítka, podlážky, motor do V, no prostě paráda. Ale potom se mi zalíbil Dragstar, na tom jsem nejel. Takže tady jsem už úplně vedle. Vím že Drag má větší objem, výkon, krouťák, dva kotouče ve předu, jeden vzadu a je to vzducháč. A to je asi tak vše co o něm vím. Jo a ještě ta né úplně povedená volnoběžka, tak to bývá průser. Tak a teď něco málo o mě,mam 176cm a asi 90kg, no to vypadá spíše jako seznamovací inzerát! Né, píšu to proto aby jste měli představu o mých proporcích. A nesmím zapomenout na zadní sedadlo, kočka má asi 50kg. Tak kterou Draka nebo Volusii. Budu moc rád, když mi něco napíšete. Předem Vám děkuji. Jiří

2 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

23.12.2013 v 09:13 | Nahoru | #1
Ahoj,
za mě Drag, protože ho mám
Jinak kardan je naprosto bezúdržba, to, že se přehřívá zadní válec je blbost, nikdy, ani v létě, se mi nestalo, že by měl olej víc jak 95°C. Běžně kolem 80. Co se týká volnoběžky tak ano, je to slabé místo, ale záleží jak s ním člověk zachází..a navíc dává o sobě vědět poměrně brzo před tím, než klekne úplně, takže při koupi se načnutá dá relativně spolehlivě odhalit. Můj má najeto 52 000 km a ani známka po nějakém problému. Komplikovaná výměna oleje viz. přispěvěk od Doviho? Možná jsem divnej, ale pro mě fakt není komplikace jednou ročně povolit 2 šrouby na stupačce a sundat jeden výfuk. Celkem 4 šrouby...Spotřeba? Mám 100 kg, při normální jízdě pod 5 litrů, na 6 jsem se nedostal nikdy ani ve dvou lidech. Na to, že to má objem jako Favorit to není špatný.....
Neříkám, že Drag je nej, ale rozhodně je to pohodovej stroj s minimálníma nárokama na údržbu a s maximální spolehlivostí.

Hezký Vánoce.

Kuba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

23.12.2013 v 10:05 | Nahoru | #2
kubikula78>

Neber to prosím konfrontačně - ani já nechci a proto se už raději k těm ostatním konstrukčním nedostatkům nebudu vyjadřovat, pouze k následujícím dvěma věcem:



kubikula78 píše: se mi nestalo, že by měl olej víc jak 95°C. Běžně kolem 80.


Pokud máš v sezóně běžně teplotu oleje 80 st. C, tak Ti buďto podměřuje teploměr anebo je motor trvale provozován ve stavu pod jeho optimální provozní teplotou. O chladnějím období a o dlouhém zahřívání motoru po studených startech ani nemluvě.



kubikula78 píše: Spotřeba? Mám 100 kg, při normální jízdě pod 5 litrů, na 6 jsem se nedostal nikdy ani ve dvou lidech. Na to, že to má objem jako Favorit to není špatný.....


Neříkám, že to je absolutně moc, ale já to porovnával se Shadowkou, za kterou se mnou chtěl svého Dragstara jeho majitel vyměnit.

__

S karburátorovou verzí (krujzr Honda Shadow) jsem totiž už před lety měl celkovou (dlouhodobou) spotřebu 3.41 l/100km, a teď s novějším čoprem Honda Shadow Spirit už se vstřikama (obě Shadowky jsou/byly s kardanem) mám zatím celkovou spotřebu 3.12 l/100km. Při stejném režimu jízdy jsem se ale s Dragstarem dostal na spotřebu skoro o litr a půl vyšší (čili skoro o 50% víc). Možná jsem ale měl jenom pech na špatný kus nebo na neseřízené karbecy u Draka.


Spotřeba paliva Hondy VT750C2 Shadow Spirit převzatá z palubního deníku:





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

24.12.2013 v 03:16 | Nahoru | #3
kubikula78>Ahoj jsem moc rád, že mi píšeš. Mám známého, taky má Dráčka a ten mi říkal, že chlazení zadního válce je v klidu. V sezoně jel s manželkou Slovensko sem a tam a v koloně motorek rychlostí kolem 50km/h při teplotě 45stupnů Celsia " X " kilometrů, bez sebemenších problémů. Myslím, že tohle u Yamahy mají odzkoušené i v jiných teplotních pásmech než je ČR. A ještě chci dodat, že jsem pěkný vůl, protože mi právě tenhle známý v létě nabídl, že mi Dráčka půjčí, ať se projedu a zkusím jaký asi je. No, ale já blb jsem se k tomu nedostal a tak teď tady hledám info co a jak? Děkuji za příspěvek a hodně šťastných km. Jiří_
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 3.6.2024 v 11:41 PetrL3
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100


TOPlist