2 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800
za mě Drag, protože ho mám
Jinak kardan je naprosto bezúdržba, to, že se přehřívá zadní válec je blbost, nikdy, ani v létě, se mi nestalo, že by měl olej víc jak 95°C. Běžně kolem 80. Co se týká volnoběžky tak ano, je to slabé místo, ale záleží jak s ním člověk zachází..a navíc dává o sobě vědět poměrně brzo před tím, než klekne úplně, takže při koupi se načnutá dá relativně spolehlivě odhalit. Můj má najeto 52 000 km a ani známka po nějakém problému. Komplikovaná výměna oleje viz. přispěvěk od Doviho? Možná jsem divnej, ale pro mě fakt není komplikace jednou ročně povolit 2 šrouby na stupačce a sundat jeden výfuk. Celkem 4 šrouby...Spotřeba? Mám 100 kg, při normální jízdě pod 5 litrů, na 6 jsem se nedostal nikdy ani ve dvou lidech. Na to, že to má objem jako Favorit to není špatný.....
Neříkám, že Drag je nej, ale rozhodně je to pohodovej stroj s minimálníma nárokama na údržbu a s maximální spolehlivostí.
Hezký Vánoce.
Kuba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800
Neber to prosím konfrontačně - ani já nechci a proto se už raději k těm ostatním konstrukčním nedostatkům nebudu vyjadřovat, pouze k následujícím dvěma věcem:
kubikula78 píše: se mi nestalo, že by měl olej víc jak 95°C. Běžně kolem 80.
Pokud máš v sezóně běžně teplotu oleje 80 st. C, tak Ti buďto podměřuje teploměr anebo je motor trvale provozován ve stavu pod jeho optimální provozní teplotou. O chladnějím období a o dlouhém zahřívání motoru po studených startech ani nemluvě.
kubikula78 píše: Spotřeba? Mám 100 kg, při normální jízdě pod 5 litrů, na 6 jsem se nedostal nikdy ani ve dvou lidech. Na to, že to má objem jako Favorit to není špatný.....
Neříkám, že to je absolutně moc, ale já to porovnával se Shadowkou, za kterou se mnou chtěl svého Dragstara jeho majitel vyměnit.
__
S karburátorovou verzí (krujzr Honda Shadow) jsem totiž už před lety měl celkovou (dlouhodobou) spotřebu 3.41 l/100km, a teď s novějším čoprem Honda Shadow Spirit už se vstřikama (obě Shadowky jsou/byly s kardanem) mám zatím celkovou spotřebu 3.12 l/100km. Při stejném režimu jízdy jsem se ale s Dragstarem dostal na spotřebu skoro o litr a půl vyšší (čili skoro o 50% víc). Možná jsem ale měl jenom pech na špatný kus nebo na neseřízené karbecy u Draka.
Spotřeba paliva Hondy VT750C2 Shadow Spirit převzatá z palubního deníku:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |