1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800
Shadowácká 750ka je totiž už moje třetí. Tu první jsem bohužel dal z nerozumu pryč...
...a celé ty roky potom jsem toho prodeje nepřestal litovat, pošilhával jsem pak vedle nějaké další VT750 i po starší nadlitrové Shadowce VT1100 - koupě krásného kousku od seriozního majitele byla už na spadnutí, ale ztroskotalo to jednak na rodině a posléze i na tehdejší momentální nedostupnosti zimního ustájení dalšího motocyklu.
Definitivním impulzem pak bylo naléhání mého švagra, abych si zase po letech nějakého čoprkrujzra pořídil a mohl tak šváru doprovázet kvůli bezpečnějšímu ježdění v jeho motorkářských začátcích. Proto jsem nakonec s těžkým srdcem prodal svoje sotva zajeté enduro, finančně dobře situovaný švára mi přidal peníze resp. koupil pro mne černou Shadowku a začali jsme spolu jezdit na dvou strojích.
Jenže moje Shadowka se mu zamlouvala mnohem líp než jeho nadlitrový Dragstar, líbila se mu čím dál víc, furt ji chtěl se mnou čenžnout.
Jenže já nechtěl kvůli různým důvodům (u Drakouše mj. špatně řešená volnoběžka, karbecy plus synchro, komplikovaná výměna motorového oleje, větší spotřeba, hmotnost, poddimenzované napojení kardanové hřídele na výstupní hřídel převodovky, problematičtější chlazení zadního válce atd.), ale on pořád do mne hučel, že prý ať jo...
Takže jsem si pak sám raději sehnal ještě zánovní vystrojenou stříbrnou Shadowku Spiritku (tu černou Shadowku si nechal švára místo Dragstara), která mi nyní už definitivně říká pane. A u které už doufám neudělám znovu tu stejnou chybu, že bych takovýto stroj neprozřetelně zase někdy pustil do světa.
Mezitím a souběžně sice ještě byly a jsou i jiné mašiny, ale toto je asi tak ve zkratce stručná historie mého hledání, ztrácení a opětovného nalézání Hondy VT750 Shadow (Spirit) a (znovu)objevování jejích předností.
P.S.
Případně odkaz na podrobnější monografii:
http://www.motorkari...ft=150156&fid=62
http://forum.shoc.cz...c.php?f=52&t=332
Jsou tam taky i obecnější pasáže (nejenom o Shadowce), např. o Véčkových motorech, o nevýhodách čoprkrujzrů, srovnání ergonomie s ostatními "normálními" motocykly atd.
Naposledy editováno 22.12.2013 14:53:49
Moje rada pro zadavatele vlákna jako vždy. Zajeď někam (např. KHmoto), kde můžeš nasednout, případně projet několik značek v různých obsazích a věř, že ta správná motka si o tebe řekne sama. To je to nejdůležitější, co můžeš pro svoji následnou spokojenost udělat.
Tak hodně štěstí při výběru.
Naposledy editováno 22.12.2013 14:33:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |