Nevím, jak je v šavlách konstruovaný tlumič, ale nouzově, pokud bys měl pružinu enom prasklů, možeš ju tam dat zpátky - na brusce konce zarovnat a dat mezi konce právě tak silnů vložku, aby jednak byly péra jakž takž stejně dlůhé a druhak aby se do sebe nezašroubovaly.
Akorát bys teda musel pošpekulovat, aby se ti to někde v šavlách nezadrhávalo.
U sportovních vidlí je zcela běžné složení pružin třebas ze dvou kusů (na získání progresivní charakteristiky).
No a tuhá pružina se dá poměkčit tak, že se navleče na trn a zvenku obrůsí na hrotové brusce.
A nebo si nech pružinu podle originálu umotat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 | Hovořak1 | 3 | 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1 |
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 | RockNRolenc | 11 | 21.9.2022 v 17:47 VGT |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |