1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák
xtas píše: ja to taky nemyslel o prachach..
ja sem na rozdil od vetsiny teoretiku nakych 5 let jezdil i cestoval na DR600 a dalo se to, v terenu to bylo celkem i fajn ale delsi presuny po silnici byly peklo - a nedovedu si ani jedno z toho predstavit ve dvou. No a jak sem pak postupne jezdil na silnicnich motorkach, na pohodlnym sedle, schovanej pred vetrem, necakala na me voda od predniho kola, s nevybrujicim motorem co od 50 jede na sestku a s rezervou vykonu na predjizdeni tak sem zjistil ze existujou i podstatne lepsi stroje na jezdeni po silnici. Podle me tyhle zastanci jednovalcu nikdy na nicem jinym dal nejeli, ten motor nema na cestovani zadnou vyhodu krome snad teoreticky vahy, ale to je u prelozeny motorky 2lidi + bagly spis nevyhoda..
na vychod, ukrajinu apod to je idealni stroj, ale po evrope je to masochizmus. To je jako se sexem - tam taky clovek casem pochopi ze ve dvou je to lepsi
jinak fotku ty dukarny na drapakach nekde mam a je bozi, je to tusim 996 nebo neco takovyho
S tím se nedá než souhlasit. Mám KLR 600 i Blackbirda. Já bych to "cestování" na KLR i nějak přežil, ale spolujezdec na KLR nadává ať je to kdokoli. S Blackem se to prostě nedá srovnat. Jednoválcový endura prostě nejsou na cestování a už rozhodně né ve dvou a s bagáží.
Firecracker píše: S tím se nedá než souhlasit. Mám KLR 600 i Blackbirda. Já bych to "cestování" na KLR i nějak přežil, ale spolujezdec na KLR nadává ať je to kdokoli. S Blackem se to prostě nedá srovnat. Jednoválcový endura prostě nejsou na cestování a už rozhodně né ve dvou a s bagáží.
tak to jo, zvlast jestli ty samy lidi vozis i na blackovi.. black ma snad nejpohodlnejsi zadni sedadlo, pak uz je asi jenom goldwing s operkama a reprakama