4 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák
takže transalp, tenérka, TDM, varan, pegaso, freewind, géeso, dr.. no a vůbec nejlépe africa twin
a nechci slyšet, že jednobuchy něco nedávaj (třeba jako jízdu ve dvou).. to je kokotina na Ntou
HeXedito píše: jasně.. chce cestovní moto, tak mu doporučte cebro.. tvl nebo že bandit je univerzál? cestovní.. teda opravdu CESTOVNÍ jsou jen endura
takže transalp, tenérka, TDM, varan, pegaso, freewind, géeso, dr.. no a vůbec nejlépe africa twin
a nechci slyšet, že jednobuchy něco nedávaj (třeba jako jízdu ve dvou).. to je kokotina na Ntou
jasny... vetsi pohodlne moto pro dva... GS, freewind a DR zapomnel jsem na pegaso
Co treba cbr 125????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák
HeXedito píše: jasně.. chce cestovní moto, tak mu doporučte cebro.. tvl nebo že bandit je univerzál? cestovní.. teda opravdu CESTOVNÍ jsou jen endura
takže transalp, tenérka, TDM, varan, pegaso, freewind, géeso, dr.. no a vůbec nejlépe africa twin
a nechci slyšet, že jednobuchy něco nedávaj (třeba jako jízdu ve dvou).. to je kokotina na Ntou
hlavně abyste se z té Afriky neposrali, starý předražený těžký křáp, ale pro lidi z "té doby" pořád nesmrtelná modla.
Na jednoválci samozřejmě jde jezdit i ve dvou a se zavazadly, to nikdo nepopírá, komfort sice není stejný jako u dvou/čtyř válce, ale dovedu si představit i lidi, kteří na tom v pohodě jezdí a jsou spokojeni. To, že v Evropě musí mít každý jouda na cestování 1200 kilo BMW, jinak nikam nemá šanci dojet a je úplně out, je spíš takové specifikum
Starší XJ 900/TDM by asi bylo vhodnou volbou, za ty prachy a vzhledem k požadavkům.
Naposledy editováno 11.12.2013 07:46:01
HeXedito píše: jasně.. chce cestovní moto, tak mu doporučte cebro.. tvl nebo že bandit je univerzál? cestovní.. teda opravdu CESTOVNÍ jsou jen endura
takže transalp, tenérka, TDM, varan, pegaso, freewind, géeso, dr.. no a vůbec nejlépe africa twin
a nechci slyšet, že jednobuchy něco nedávaj (třeba jako jízdu ve dvou).. to je kokotina na Ntou
Tazatel se ptal na levný cesťák a jako příklad uváděl XJ900 - tudíž hádám, že nehodlá lítat zrovna v dunách Sahary.
A že Bandit není univerzál?
Na Banditu lze ujet více než 1.000 km za den a přežít. Zvládne v pohodě nejen polní cesty. Je jednoduchý, takže opravu zvládne i banda ne-mechaniků (když už se náhodou něco podělá). Má dost síly na to, pobrat hromadu zavazadel a dvě osoby navrch. V zatáčkách při vedení pevnou rukou taky něco dokáže (ač s omezením) a cesta městem do práce není utrpením. Z mého pohledu univerzál a třeba ten můj byl na místech, kam se velká část místních endur nikdy nepodívá (nevztahuj to proti sobě, protože evidentně se někdy mimo asfalt podíváš, ale to není pravidlem u všech majitelů endur). Pokud by se ptal na motorku mimo asfalt, tak mlčím.