globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levný cesťák
 
10.12.2013 v 17:10
Poraďte cestovní moto pro dva do 50 000 Kč. Osvědčený držák, levný servis a údržba. Větší roměry (meřím 194cm). Zatím se mi nejlépe jeví yamaha XJ 900.

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 09:32 | Nahoru | #91
Tom-K> asi máš recht ombré... prodám nadlitrový zvětšovač péra co nejede a na cestování ve dvou s bagáží je uplně o hovnu a zřejmě koupím podlitrový jednoválec, kerej mě urve prdel a manželce rodidla!!! Konečně si budu připadat jak mega cestovatel hotovej krišpín colombů

1 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

12.12.2013 v 09:53 | Nahoru | #92
Táta mi kdysi řekl "pro hlupáka každý hloupý"... ne , počkat , to byla máma... Táta řekl "každý jezdí tím, na co má".

Naposledy editováno 12.12.2013 09:53:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 10:42 | Nahoru | #93

PetrL3 píše: Táta mi kdysi řekl "pro hlupáka každý hloupý"... ne , počkat , to byla máma... Táta řekl "každý jezdí tím, na co má".


jenže tady nejde o to na co má, ale čím jezdit chce, protože má jak na 1válcové 6ti kila, tak na 4v parníky o objemu 900 ccm+ stojí stejně (v dané cenové kategorii)

Nikomu neberu jeho cestování a hanění cendur(že jde jen o reklamní trik prodejců ), ale chtěl bych vidět, jak se dá na cesťáku zvládnout se silničními pneu to, co na cenduru-třeba takový prudký kopec plný mokrého listí.

Mně se silniční pneu nemohla vyhrabat z blbé mokré hlíny(žádné bahno) při přejezdu na silnici z polní cesty)-to byl kopeček-jen takový "hup" vysoký jako pěst a stál jsem na místě....za sucha neříkám, to je jen o schopnostech, nicméně urvat klín na polní/lesní cestě o šutr/výmol asi taky moc nepotěší

Naposledy editováno 12.12.2013 14:11:01

1 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

12.12.2013 v 10:46 | Nahoru | #94
PetrL3: presne zamindrakovany socky z toho udelaj nadlitrovy zvetsovace, pozersky H-D a podobny prujmy. A nedej boze kdyz si to nekdo koupi novy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 10:48 | Nahoru | #95

fockewulf píše: jenže tady nejde o to na co má, ale čím jezdit chce, protože má jak na 1válcové 6ti kila, tak na 4v parníky o objemu 900 ccm+ stojí stejně (v dané cenové kategorii)

Nikomu neberu jeho cestování a hanění cendur(že jde jen o reklamní trik prodejců ), ale chtěl bych vidět, jak se dá na cesťáku zvládnout se silničními pneu to, co na cenduru-třeba takový prudký kopec plný mokrého listí.

Mně se silniční pneu nemohla vyhrabat z blbé mokré hlíny(žádné bahno) při přejezdu na silnici z polní cesty)-to byl kopeček-jen takový "hup" vysoký jako pěst a stál jsem na místě....za sucha neříkám, to je jen o schopnostech, nicméně urvat klín na silnici o šutr/výmol asi taky moc nepotěší



zajimave... asi malo jezdim, protoze jsem jeste zadny klin na silnici neurval... ale jinak je vsude laminatu z klinu tech co meli min stesti dost

Levný cesťák

12.12.2013 v 10:48 | Nahoru | #96
Já si zkusil zadat do vyhledávání v bazaru motorky do 60.000,-, od 2002, od 790 cm3, od 60 kW.
A jediný rozumný stroj mi vyšel Suzuki GSF 1200S Bandit.
Mně se sice moc nelíbí, ani nevím moc proč, ale pro Tvoje požadavky se mi jeví optimální.
Cena dobrá, dva cestovatele to uveze, síly bude mít dost, pohodlné to údajně je.

Už vím, proč se mi Bandit nelíbí. Není to Yamaha.
Tu si já zase koupím příště.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 10:51 | Nahoru | #97

MedWed píše: zajimave... asi malo jezdim, protoze jsem jeste zadny klin na silnici neurval... ale jinak je vsude laminatu z klinu tech co meli min stesti dost



ne na silnici, ale při krosení s cesťákem po polní a lesní cestě, jak tady padlo, že silniční cesťáky dojedou kolikrát dál a výš, než cendura, srandisto

jsem zvědavý, kdy začnou psát ti, co nemají kapoty-tak rovnou říkám díru do svodu nebo placaté svody, či snad díra do bloku, jak se jednou povedlo někomu s TDM na UA, když si hrál na enduro

Naposledy editováno 12.12.2013 10:52:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 10:51 | Nahoru | #98
fockewulf> a nebo naopak... ujet cca 1000km za den na špuntech ve dvou s bagáží

PetrL3> jj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 10:55 | Nahoru | #99

HornisGSX píše: fockewulf> a nebo naopak... ujet cca 1000km za den na špuntech ve dvou s bagáží



jsou kostky a kostky...nicméně mě tak nějak nenapadá argument, proč by to jít nemělo... nebo proč by to mělo být nějak extra obtížné.

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 11:00 | Nahoru | #100

fockewulf píše: ne na silnici, ale při krosení s cesťákem po polní a lesní cestě, jak tady padlo, že silniční cesťáky dojedou kolikrát dál a výš, než cendura, srandisto

jsem zvědavý, kdy začnou psát ti, co nemají kapoty-tak rovnou říkám díru do svodu nebo placaté svody, či snad díra do bloku, jak se jednou povedlo někomu s TDM na UA, když si hrál na enduro



jo tak :D tak to jo :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 11:01 | Nahoru | #101

xtas píše: PetrL3: presne zamindrakovany socky z toho udelaj nadlitrovy zvetsovace, pozersky H-D a podobny prujmy. A nedej boze kdyz si to nekdo koupi novy



Já to ani nemyslel z hlediska peněz, jako spíš tak, že se někomu líbí motorka taková nebo maková, tak si jí koupí a na tý jede. S jednou je to horší na silnici, s jinou je pak víc námahy na blátě.
Nedávno sem viděl fotku supersportu duc. s provrtanýma kapotama a teréníma gumama. Je to jen o tom, co komu vyhovuje. Já bych na jednoválci nejel ani k babičce (dnes), ale kdybych to měl v 18ti...

Naposledy editováno 12.12.2013 11:03:23

Levný cesťák

12.12.2013 v 11:02 | Nahoru | #102
Jestli to tu ještě nikdo neříkal, tak Triumph RS/ST 955

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 11:13 | Nahoru | #103

fockewulf píše: jsou kostky a kostky...nicméně mě tak nějak nenapadá argument, proč by to jít nemělo... nebo proč by to mělo být nějak extra obtížné.



obtížné ne! ale po mé zkušenosti jsem tu motorku chtěl po 150 km hodit do škarpy a zbytek cesty dojít pěšky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 12:33 | Nahoru | #104

PetrL3 píše: Já to ani nemyslel z hlediska peněz, jako spíš tak, že se někomu líbí motorka taková nebo maková, tak si jí koupí a na tý jede. S jednou je to horší na silnici, s jinou je pak víc námahy na blátě.
Nedávno sem viděl fotku supersportu duc. s provrtanýma kapotama a teréníma gumama. Je to jen o tom, co komu vyhovuje. Já bych na jednoválci nejel ani k babičce (dnes), ale kdybych to měl v 18ti...



ja to taky nemyslel o prachach..

ja sem na rozdil od vetsiny teoretiku nakych 5 let jezdil i cestoval na DR600 a dalo se to, v terenu to bylo celkem i fajn ale delsi presuny po silnici byly peklo - a nedovedu si ani jedno z toho predstavit ve dvou. No a jak sem pak postupne jezdil na silnicnich motorkach, na pohodlnym sedle, schovanej pred vetrem, necakala na me voda od predniho kola, s nevybrujicim motorem co od 50 jede na sestku a s rezervou vykonu na predjizdeni tak sem zjistil ze existujou i podstatne lepsi stroje na jezdeni po silnici. Podle me tyhle zastanci jednovalcu nikdy na nicem jinym dal nejeli, ten motor nema na cestovani zadnou vyhodu krome snad teoreticky vahy, ale to je u prelozeny motorky 2lidi + bagly spis nevyhoda..

na vychod, ukrajinu apod to je idealni stroj, ale po evrope je to masochizmus. To je jako se sexem - tam taky clovek casem pochopi ze ve dvou je to lepsi

jinak fotku ty dukarny na drapakach nekde mam a je bozi, je to tusim 996 nebo neco takovyho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 13:15 | Nahoru | #105

xtas píše: ja to taky nemyslel o prachach..

ja sem na rozdil od vetsiny teoretiku nakych 5 let jezdil i cestoval na DR600 a dalo se to, v terenu to bylo celkem i fajn ale delsi presuny po silnici byly peklo - a nedovedu si ani jedno z toho predstavit ve dvou. No a jak sem pak postupne jezdil na silnicnich motorkach, na pohodlnym sedle, schovanej pred vetrem, necakala na me voda od predniho kola, s nevybrujicim motorem co od 50 jede na sestku a s rezervou vykonu na predjizdeni tak sem zjistil ze existujou i podstatne lepsi stroje na jezdeni po silnici. Podle me tyhle zastanci jednovalcu nikdy na nicem jinym dal nejeli, ten motor nema na cestovani zadnou vyhodu krome snad teoreticky vahy, ale to je u prelozeny motorky 2lidi + bagly spis nevyhoda..

na vychod, ukrajinu apod to je idealni stroj, ale po evrope je to masochizmus. To je jako se sexem - tam taky clovek casem pochopi ze ve dvou je to lepsi

jinak fotku ty dukarny na drapakach nekde mam a je bozi, je to tusim 996 nebo neco takovyho



S tím se nedá než souhlasit. Mám KLR 600 i Blackbirda. Já bych to "cestování" na KLR i nějak přežil, ale spolujezdec na KLR nadává ať je to kdokoli. S Blackem se to prostě nedá srovnat. Jednoválcový endura prostě nejsou na cestování a už rozhodně né ve dvou a s bagáží.

Levný cesťák

12.12.2013 v 13:32 | Nahoru | #106
hm tady se to rozjelo

Levný cesťák

12.12.2013 v 13:41 | Nahoru | #107
Co jsem pátral, tak sem našel:
BMW R 1100 RS - 56tKč
Yamaha XJ 900 - 45tKč
Triumph Sprint - 59tKč
Suzuki Bandit 1200 S - 50tKč

A našla by se hromada dalších..... Tyhle "starý" cestovní motorky jsou podle mě vesměs držáky - poctivý železo, dělalo se jich celkem dost a dnesko to "moc nefrčí" takže ceny jsou OK a vybírat je z čeho. Já jen hodil pár inzerátů, co mě trklo do oka jako inspiraci, neříkám, že se nedá koupit jinde a líp...

Levný cesťák

12.12.2013 v 13:59 | Nahoru | #108
člověk se tu i zasměje jak si to pročte od začátku tak to má být !

No dámy a pánové k věci Doporučil bych bandasku 12tku,jelikož jsem měl 650 a 600 tak vím jak jsou pohodlný na cestovaní a dneska už taky za pár švestek,a držáky :)

Ale každý doporučí něco jiného,proto jak se zde píše projeď si všechny motorky co se ti zamlouvají a uvidíš která sedne nejlíp :)

2 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

12.12.2013 v 14:51 | Nahoru | #109
Ja ohledně toho cestování mám to asi tak: Na jawce250 jsem něco najezdil, cely polsko jsme objeli, skoro 3K km a vicemene bez poruchy. A výlet parááádní. Hlavně že jsme jezdili.

Tenhle típek se mi taky líbí: https://www.youtube.com/user/chaiku232
myslím 650, a objede na tom kotel.
Tolik neprožívat tu flexarinu a spíš jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 14:55 | Nahoru | #110

ExonValdez píše: Ja ohledně toho cestování mám to asi tak: Na jawce250 jsem něco najezdil, cely polsko jsme objeli, skoro 3K km a vicemene bez poruchy. A výlet parááádní. Hlavně že jsme jezdili.

Tenhle típek se mi taky líbí: https://www.youtube.com/user/chaiku232
myslím 650, a objede na tom kotel.
Tolik neprožívat tu flexarinu a spíš jezdit.



Ve 2 lidech?

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 15:01 | Nahoru | #111
PetrL3>
No sám, no :)

Levný cesťák

12.12.2013 v 15:14 | Nahoru | #112
Afriku objeli dva mladí manželé na 125ccm motorce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 15:24 | Nahoru | #113

PetrL3 píše: Já to ani nemyslel z hlediska peněz, jako spíš tak, že se někomu líbí motorka taková nebo maková, tak si jí koupí a na tý jede. S jednou je to horší na silnici, s jinou je pak víc námahy na blátě.
Nedávno sem viděl fotku supersportu duc. s provrtanýma kapotama a teréníma gumama. Je to jen o tom, co komu vyhovuje. Já bych na jednoválci nejel ani k babičce (dnes), ale kdybych to měl v 18ti...



Chudák babička, určitě se těšila, že přijedeš na panelce v neděli na oběd ...

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 15:27 | Nahoru | #114

Piwell píše: Chudák babička, určitě se těšila, že přijedeš na panelce v neděli na oběd ...


Jí bylo výždycky jedno, na čem přijedu, hlavně že všechno dojim

1 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

12.12.2013 v 16:18 | Nahoru | #115
Aprilia RST 1000 Futura: držák-každopádně ano, servis-relativně nenáročný jeli udržovaná, 50 tis kč: r.v.2001 do 30 tis.km - dosažitelná

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 16:34 | Nahoru | #116

ExonValdez píše: Ja ohledně toho cestování mám to asi tak: Na jawce250 jsem něco najezdil, cely polsko jsme objeli, skoro 3K km a vicemene bez poruchy. A výlet parááádní. Hlavně že jsme jezdili.

Tenhle típek se mi taky líbí: https://www.youtube.com/user/chaiku232
myslím 650, a objede na tom kotel.
Tolik neprožívat tu flexarinu a spíš jezdit.


Omlouvám se , ale co jsem poznal je KLR 650(88-89rok?),ale potom to se třema kulatýma budíkama je KLR ta americká verze s pevnou kapotou?Nebo je to KLE?

Oprava-už vím ..Je to ta americká verze!KLR 650 s pevnou kapotou(v USA velmi oblíbený model.).

Tu starou s pevou,ale oddělenou kapotkou 650 jsem kdysi měl (slza v oku-leskne se zrak,smutno u srdíčka) ...Výborná motorka!

Naposledy editováno 12.12.2013 16:47:35

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 17:05 | Nahoru | #117
AlesRst1000Futura> Jj o Futuru se holt člověk musí starat.
Jo a co se Bandita 12 týče, tak pro člověka nad 190 podle mně nesmysl.

Naposledy editováno 12.12.2013 17:31:15

3 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

12.12.2013 v 17:46 | Nahoru | #118






Chtek bych vas videt jak tady pojedete se silnicni motorkou :) fotka klame, byl to stoupak a tady zrovna rovnější usek kdy se dalo zastavit a fotit..

(reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 18:10 | Nahoru | #119
naprcccs> Úplně normálně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

12.12.2013 v 18:35 | Nahoru | #120
naprcccs> no to zrovna není moc dobrá fotka, kapoty by možná drhly dál v tom potůčku, jinak je to rovné, suché, to bys vyjel na čemkoli
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist