všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Streetmoto píše: velice zajímavé stroje jsou i PR4 240 cc - vzduchem chlazené motory, 2- ventil a karburátor,hmotnost cca 105 kg,cena pod 90 tis kč..Nemají sice výkon a výbušnost vodou chlazených 250-tek , ale práce a srandy udělají také spoustu..
Ta vzduchem chlazená 240ka by se mi líbila snad nejvíce díky koncepci motoru ze "staré školy" . Ve vašich stránkách jí vidím ale jen v MX verzi bez homologace na silnici a s malými koly. Dělá se i v enduro provedení?
A jak jsou na tom oba motory (vzduch/voda), co se týče servisní náročnosti? Ani tak nemyslím délky intervalů (ty znám z článků), ale spíš mi jde o složitost úkonů. Například jestli jdou seřídit ventilové vůle bez nutnosti demontáže celého víka hlavy (znám stroje, kde se musí vysunou dokonce celý motor z rámu). Vůle se seřizuje jednoduše šroubkem nebo pomocí nějakých podložek ? Prostě, zajímalo by mě, jak jsou tyhle motorky "vstřícné" v tomto uživatelském ohledu...jestli jde údržba provést tzv. klackem a kamenem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Tak u obojího se ventily štelují velice rychle a jednoduše..u obou mi to zabere cca 15-20 minut.
oba motory mají pouze víčka na štelování ventilů,nesundavá se ventilové víko a není potřeba sundat z motorky nic..jen povolit boční plast..vůle se opravdu šteluje jen šroubkem,žádné podložky.
Právě on i ten LC motor je takový nenáročný hybrid výkonný a nenáročný.. Proto mají ve sloganu MUCH MORE THAN POWER
Jinak ta 240 cc je opravdu jak já říkám blbuvzdorná motorka ve spoustě ohledech je vynikající,ale pokud máš u sebe bandu kamarádu s EXC , RR, SX atd. je lepší 250 ,protože když za to zatáhnou někde na rovince ten vzducháč trochu ztrácí..
A opravdu se neboj 250, to že je to vodník a má cca 30 koní neznamená,že je to nějaký sportovní náčiní na motohodiny.. popravdě byli jsme na testovačce v Benešově ,současně tam s námi byly KTM freeride , to je ten test co vyšel v motorbike č.11 .Hrozně pršelo,hrozně bahna..i to co nevyjel freeride se ta 240 (200) vyškrábala, sice rychlostí hlemýždě, ale vytraktovala to nahoru...což bylo super,ale pak přišla otevřená část a tam ta 250 prostě peláší...
Jinak na webu nemáme aktualizaci : motory 200 cc skončily a nahradily je 240 cc, čekalo se na homologaci,která přišla minulý týden..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro | srsen600 | 1 | 15.9.2018 v 16:16 Beletsky |
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... | motormichal | 22 | 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz |
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... | Streetmoto | 8 | 6.5.2016 v 08:06 COMATIK |
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... | Streetmoto | 2 | 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto |