paolo_novy Přidat reklamu

Téma: endura AJP - portugalské soutěžáky
Zdravím,
všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-







2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 09:25 | Nahoru | #1

Streetmoto píše: velice zajímavé stroje jsou i PR4 240 cc - vzduchem chlazené motory, 2- ventil a karburátor,hmotnost cca 105 kg,cena pod 90 tis kč..Nemají sice výkon a výbušnost vodou chlazených 250-tek , ale práce a srandy udělají také spoustu..


Ta vzduchem chlazená 240ka by se mi líbila snad nejvíce díky koncepci motoru ze "staré školy" . Ve vašich stránkách jí vidím ale jen v MX verzi bez homologace na silnici a s malými koly. Dělá se i v enduro provedení?

A jak jsou na tom oba motory (vzduch/voda), co se týče servisní náročnosti? Ani tak nemyslím délky intervalů (ty znám z článků), ale spíš mi jde o složitost úkonů. Například jestli jdou seřídit ventilové vůle bez nutnosti demontáže celého víka hlavy (znám stroje, kde se musí vysunou dokonce celý motor z rámu). Vůle se seřizuje jednoduše šroubkem nebo pomocí nějakých podložek ? Prostě, zajímalo by mě, jak jsou tyhle motorky "vstřícné" v tomto uživatelském ohledu...jestli jde údržba provést tzv. klackem a kamenem

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 11:20 | Nahoru | #2
Martic> Co si vzpomínám, tak starší PR5 byla taky chlazená vzduchem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 11:54 | Nahoru | #3
Martic>

Tak u obojího se ventily štelují velice rychle a jednoduše..u obou mi to zabere cca 15-20 minut.
oba motory mají pouze víčka na štelování ventilů,nesundavá se ventilové víko a není potřeba sundat z motorky nic..jen povolit boční plast..vůle se opravdu šteluje jen šroubkem,žádné podložky.
Právě on i ten LC motor je takový nenáročný hybrid výkonný a nenáročný.. Proto mají ve sloganu MUCH MORE THAN POWER

Jinak ta 240 cc je opravdu jak já říkám blbuvzdorná motorka ve spoustě ohledech je vynikající,ale pokud máš u sebe bandu kamarádu s EXC , RR, SX atd. je lepší 250 ,protože když za to zatáhnou někde na rovince ten vzducháč trochu ztrácí..
A opravdu se neboj 250, to že je to vodník a má cca 30 koní neznamená,že je to nějaký sportovní náčiní na motohodiny.. popravdě byli jsme na testovačce v Benešově ,současně tam s námi byly KTM freeride , to je ten test co vyšel v motorbike č.11 .Hrozně pršelo,hrozně bahna..i to co nevyjel freeride se ta 240 (200) vyškrábala, sice rychlostí hlemýždě, ale vytraktovala to nahoru...což bylo super,ale pak přišla otevřená část a tam ta 250 prostě peláší...
Jinak na webu nemáme aktualizaci : motory 200 cc skončily a nahradily je 240 cc, čekalo se na homologaci,která přišla minulý týden..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro srsen600 1 15.9.2018 v 16:16 Beletsky
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... Streetmoto 8 6.5.2016 v 08:06 COMATIK
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... Streetmoto 2 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto


TOPlist