globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki vn 1500 nebo vn 900
25.11.2013 v 11:59
Zdravím všechny motorkáře,
po letech kdy jsem snil o tom jak se budu prohánět na pořádný mašině, se sen přiblížil a naspořil jsem s manželkou nějaký prašule a chceme teď už náš společný sen, realizovat. A teď vás tímto prosím o radu. já se totiž zamiloval do Kawasaki vn 1500 clasic a nedávno mi jeden známej nabídl vn 900 clasik . Pravda je ,že je mladší , ale co jízdní vlastnosti a výkon? Nejsme žádní drobečkové a nerad bych po čase zjistil, že mi to nestačí a chtěl něco silnějšího, i když závodník nejsem

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 12:04 | Nahoru | #1
A predtim si na necem jezdil ?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 12:09 | Nahoru | #2
Pokud to finance dovolí, tak ber VN1500, ten větší objem bude sakra znát.

gugo> To bych u této mašiny moc nepřeceňoval. Sám jsem se párkrát projel na VN1500 Drifter jako úplný začátečník (pár hodin na GS500 a XV535) a nedělalo mi to žádné problémy. I když je to už na pohled i váhově "lokomotiva", tak je ovladatelná docela dobře.

(reakce na) Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 12:13 | Nahoru | #3
J.M.K.> ALe jo ja vim... na choppru se stejne jezdit nanauci

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 12:51 | Nahoru | #4
Pokud ve dvou a máte oba typicky české postavy 100+kg ,tak VN 1500!

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 12:54 | Nahoru | #5
a jakým jezdíte autem, drobečkové?

nemáte-li v nějakým normální autě velikosti passat/mondeo aspoň 400 nm, motorka bude zrychlovat v rámci povolených rychlostí této republiky líp než auto - a to i 900

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 13:18 | Nahoru | #6
pokud buděš jezdit většinu času ve dvou, tak určitě 1500, známýmu to je už asi taky málo a proto ji prodává, aby si koupil silnější

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 13:39 | Nahoru | #7
VN 900 jsem měl tu možnost jezdit asi měsíc,ale nějak jsem to nevyužil a ani mne to nenadchlo. Mám kolem 105kg a s baťohem to nechtělo jet. Byl problém předjet i autobus. Takž doporučuji došetřit a jít po něčem větším. J.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 15:13 | Nahoru | #8
Určitě doporučuju VN 1500. Je to moc pohodlná mašina . Pokud jezdit ve dvou, tak minimálně 1000

(reakce na) Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 15:22 | Nahoru | #9
Jarda_K> muzu vedet k cemu tam ty kone potrebujete ? Dyt se stim stejne vlacite na rozmezi 80-90 kmh.

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 15:54 | Nahoru | #10
Jasný to je pravda, ale jde o to pohodlí do kopců, nemusíš řadit jak tydýt
To samí u předjíždění.

Naposledy editováno 25.11.2013 16:06:39

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 16:24 | Nahoru | #11
VNko devítikilčo je supr na začátek - ale většinou jde pak každej do roka-dvou do větší kubatury. Takže to přeskoč a jdi rovnou do 15ky - kór když budeš jezdit ve dvou. A na rejpání třeba Guga nedej (co sleduju, tak má vůči tomuhle stylu nějakou averzi ) - sice si někdo myslí, že se s těmahle mašinama jezdí jen 80sát, ale ona je pravda někde jinde - spousta lidí za to umí vzít a neni problem jet pohodově 100-120 a dálniční přesun 130-150. A na to už třeba devítka ve dvou na dálnici nemá, resp. už ji docela trápíš, o předjíždění a kopcích nemluvě.
15ka je supr koráb, sice váha, ale je to o zvyku, jestli se ti líbí, tak jdi do ní, 9ky bys po sezóně litoval!

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 16:32 | Nahoru | #12
Vlku, pro jízdu ve dvou určitě 1500. Když pojedete na delší dovču, tak to ještě naložíš a pak by to devítka nemusela udejchat.

(reakce na) Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 18:26 | Nahoru | #13
charlie.vtx1800> Jaky rejpani, ja se jen ptal.
Tu spoustu lidi co za to tak berou jsem ale jeste nepotkal.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 20:23 | Nahoru | #14
Trochu z jiného soudku.Mám Šedivku 750,i s baťůžkem dáme 140 kg+ brašny a kufr na 10 denní dovču,takže motka solidně naložená.2x jsem jel Stelvio,pokaždé z jiné strany a pokaždé jsem při cestě nahoru šmakl Porsche. Šedivka je hbitá,nevím,zda bych to dal s nějakou lokomotivou.Ještě si spočítej rozdíl ve spotřebě a taky gumy,které jsou na lokomotivy v jiné cenové relaci.A teď do mě. (jo začaly padat ty sračky z nebe,tak asi zazimuji)

(reakce na) Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

25.11.2013 v 23:27 | Nahoru | #15
Bonaqua: Porsche jsem cestou na Stelvio ze severu pojezdil taky Ale to není výkonem, to je rejdem. V těch vrácečkách se musel otáčet krokem, aby měl jistotu, že neštrejchne o některou z těch zídek co tam jsou.
Každopádně souhlasím s tím, že 900 bude lepší do zatáček a překlápěček, 1500 zas na delší rovné cesty, ve dvou a s náloží bagáže.

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

26.11.2013 v 10:50 | Nahoru | #16
Ahoj lidi, všem moc děkuji za názory a rady . Mě jen tak něco nerozhází, takže ani rejpání ve smyslu že se budu courat 80-90km/h .Jezdil jsem na Jawě 350, ale myslím že to mám v hlavě srovnaný a zvládnu i tu lokomotivu Názor,že tu 900ku budu chtít vyměnit za silnější už jsem slyšel a opravdu bych po sezoně nechtěl znova šetřit na jinou mašinu tak si myslím že je rozhodnuto

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

26.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #17
tak přeji štastnou ruku při koupi

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

26.11.2013 v 15:19 | Nahoru | #18
Virago já vím,ale jak to potěší. A přiznávám,že právě v těch zatáčkách,jsem je bral.A co se týká problémů Vlka,koupí,pozná a nikde není psáno,že nemusí jít časem do jiné.Protože mašina je setsakramentsky návyková záležitost.

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

26.11.2013 v 15:27 | Nahoru | #19
Tak Vlku držím palce...... správné rozhodnutí. Snad se někdy na cestách potkáme a přeju hodně šťastných kilometrů, kolama dolů

Kawasaki vn 1500 nebo vn 900

8.12.2013 v 01:50 | Nahoru | #20
Ja by som na zaciatok doporucoval 900.Je to predsa len modernejsia masina ako 1500.Vypada skvelo.Hlavne classic.Je s nou lahka manipulacia a pohon remenom je naozaj tichy.Viem o com pisem,nakolko mal som obe, takze som mal obe moznost pojazdit.Co sa tyka komfortu jazdy v zatackach ma 900 ovela navrch. Po rovnejsiej ceste je zas lepsia 1500. Moj osobny nazor je,brat 900 a ked clovek odjazdi a ziska skusenosti, posetril by som a kupil vn 1600. Casto sa stane ze bez skusenosti taku masinu coskoro niekde polozia a oprava aj maleho poskodenia takejto masiny je draha zalezitost.Ale nech kupis a rohodnes sa akokolvek,vela stastnych km...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 3 31.7.2023 v 23:41 karel28
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 0 2.7.2023 v 20:30 Kritix


TOPlist