bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoké otáčky
Ahoj,mám BMW K 1200 RS a chtěl bych se zeptat,jestli nevíte někdo,jak seřídit nebo opravit vysoké otáčky na volnoběh. Při studeném motoru otáčky sice trochu vyskočí,ale to je díky sytiči normální, potom normálně spadnou a během chvíle jsou na 1800-2000 ot. a tak už zůstanou. Byl bych moc vděčný za radu,dík

3 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky

20.11.2013 v 15:54 | Nahoru | #1
... a nechceš zřejmě slyšet, že sis měl koupit spolehlivýho Itala místo týhle nespolehlivý německy chladný změti technologie s vysokejma otáčkama ...
hele...musel jsem...kdykoli někdo s Italem napíše problém, objeví se někdo s bramborou co napíše něco o šmejdu, italských jebkách a italských dělnících co maj vše na háku ...
...já si volnoběh můžu upravit by-pasama na sacích hrdlech, ale bůhví jak to soudruzi v Berlíně maj udělaný

Naposledy editováno 20.11.2013 15:55:16

(reakce na) Vysoké otáčky

20.11.2013 v 15:59 | Nahoru | #2

t_freedom píše: ... a nechceš zřejmě slyšet, že sis měl koupit spolehlivýho Itala místo týhle nespolehlivý německy chladný změti technologie s vysokejma otáčkama ...
hele...musel jsem...kdykoli někdo s Italem napíše problém, objeví se někdo s bramborou co napíše něco o šmejdu, italských jebkách a italských dělnících co maj vše na háku ...
...já si volnoběh můžu upravit by-pasama na sacích hrdlech, ale bůhví jak to soudruzi v Berlíně maj udělaný



ital i nemec jsou uz za zenitem diky EU,zitrek patri chine

Naposledy editováno 20.11.2013 16:02:09

(reakce na) Vysoké otáčky

20.11.2013 v 16:35 | Nahoru | #3

t_freedom píše: ... spolehlivýho Itala místo týhle nespolehlivý německy chladný změti technologie s vysokejma otáčkama



To si mě pobavil

Vysoké otáčky

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2013 v 19:39 | Nahoru | #4
No prvni bych zkonroloval jak je na tom plynove lanko a jestli je tam dostatecna vule,jestli mas tempomat tak je dulezite jak jsou lanka serizene vuci sobe.Volnobeh ridi Motronic prostrednictvim idle actuatoru coz je vlastne servomotor podobny jaky pouzival Bosch treba u aut u Monomotronicu,bez diagnostiky toho moc nezjistis a nenastavis.Primo v tom idle actuatoru je volnobezny spinac ktery obcas blbne,pak to muze prisavat vzduch pres prasklou hadicku ktere propojujou hrdla,muze byt problem v potenciometru spatny/spatne nastaveny,u nekterych RS a GT byla i svolavacka na vymenu Motroniku kvuli problemu s volnobehem,musel bych se podivat.Jinak sytic ta motorka nema.

Naposledy editováno 20.11.2013 19:40:52

1 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky

23.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #5
ty ole na BMW jsou ještě lanka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoké otáčky

29.11.2013 v 20:22 | Nahoru | #6
Tifone> Tak za prvé, K 1200 RS je ještě poslední model vyrobenej celej v německu. Za druhé žádný lanka tam nejsou a za třetí nech seřídit klapky. To je vše. Je to naprosto skvělá sportovněcestovní motorka která dá v mnoha aspektech mnohým na prdel. A třičtvrtě ostatních motorek jí nesahá ani po ventilky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoké otáčky

3.12.2013 v 17:49 | Nahoru | #7
Edwards> Lanko plynu tam stoprocentně je a pokud by nemělo vůli, může to způsobovat vysoký volnoběh. Poznáš to, když hneš řídítkama z jednoho dorazu k druhému, pokud nemá lanko vůli bude mít tenhle pohyb vliv na otáčky. Mít seřízený klapky je samozřejmě základ. Když je to seřízený správně a lanko vůli má (a nezadrhává), řídí volnoběžné otáčky řídící jednotka pomocí serva dorazu klapek. Pokud má motorka tempomat, je tam ještě jedno lanko, které by taky mohlo zadrhávat - mezi servem tempomatu a kladkou na sestavě klapek, která je tuším uprostřed sestavy (ta kterou pohybuješ lankem od heftu je na kraji). Pak bych ještě ověřil teplotní čidlo na motoru, jestli motor nejde ve velkých otáčkách, protože ECU má dojem že je motor studenej.

A teď když jsem to dopsal, koukám že v podstatě totéž už psal cafe.racer, tak tím mu dávám za pravdu.

Naposledy editováno 05.12.2013 19:31:48

(reakce na) Vysoké otáčky

18.1.2014 v 21:14 | Nahoru | #8
jiirgen> Ano, ale to není lanko, ale lano.

(reakce na) Vysoké otáčky

18.2.2014 v 12:33 | Nahoru | #9
t_freedom> Itakl ať shoří BMW

(reakce na) Vysoké otáčky

2.5.2014 v 10:15 | Nahoru | #10
jiirgen> Ahoj a díky za radu,skutečně je to,jak říkáš. Byl jsem v servisu,protože bez diagnostiky se nehneš. Lanko tam je,ale nic s tím nemělo společného. Problém byl v klapce,protože je už trochu vyběhlá(plastový střed),ale seřídil to a za hodinku neměl co dělat. Věděl hned,kam sáhnout,borec mechanik. Motorka je super skvělá. Hodně km po dvouch,čao

Vysoké otáčky

2.5.2014 v 21:20 | Nahoru | #11
i kdyz bmw jako auta nenavidim a nesnasim...tak GSo miluju...nic jinyho nez klapka to bejt nemohlo...a jak rika Edwards...GSu nesaha 90% ani po ventilky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plexi nejde vycistit BMW K 1200 RS Priwi 18 28.3.2024 v 12:18 MilanR1
K1200rs 589 ciastocne nefunkcna zad... BMW K 1200 RS Priwi 13 29.2.2024 v 22:24 Priwi
Sedačka na bmw gs 1200 adventure BMW K 1200 RS Pilous298 2 4.2.2024 v 13:36 puffybodie
Manual BMW K 1200 RS 589 (1998) BMW K 1200 RS Priwi 2 25.10.2023 v 13:37 TomasNBK
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr


TOPlist