1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 800 nebo xt660z
georgiss píše: Piwell>
ja se spis bal u gs 11,11.5, v mej cenovej hladine 100, ze s najezdem na tachu cca 70kkm, maj tak dvakrat tolik a ze se pak vysype i "vecnej" kardan a treba spojka, pricemz prodejci vesmes hrdinne prohlasovali, ze je to bezudrzbove,-tak sem hned odjizdel...
GSa se dost blbě stáčí a jde to poznat když víš na co koukat. Za 100tis. koupíš luxusní 1100GS i s kuframa a vybavenou. Já měl 1100GS a prodával jsem ji kamarádovi s najetejma 120tis.km a spokojenost jak já tak on. Ta motorka je nezmar, na cestování úplně ideální a měřím 196cm. Na GS jsem nevypadal jak na koloběžce..... Pegasu 650 jednobuch.Nevím proč kolega nad tebou píše že GS už nikdy....já mám teď dvanáctku a mám na ní najeto celkem 70tis. km a bez problémů, jen měním oleje a šmitec, to samé bez problémů když jsem měl 11tku. S tím jednobuchem je to dost na pikaču když ho naložíš jinak bych v tom problém neviděl, ten motor se ti zase bude víc zamlouvat v terénu.
Sakaljs:Prvně si zvaž co chceš jezdit a jak daleko a pak vybírej motorku. Tvůj výběr je na jedné straně motorka spíš jen na silnici a na druhé Tenerka která se cítí velmi dobře v terénu. Ať koupíš kteroukoliv z těch dvou tak ti stejně bude chybět výkon tvé předchozí moto....Tenerka ti přijde jako kostitřas ale jak si zvykneš tak super a i ten Triumph nebude bůh ví co.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 800 nebo xt660z
Já měl za to, že u každé motorky jde poznat výraznější stočení km, když víš, na co koukat.
Jestli je osmistovka Tiger motorka spíš jen na silnici, tak GS je okruhový speciál.
Absolutně nesouhlasím s tvrzením, že jednoválec je lepší v terénu! U dvěstěkilové motorky je dvouválec nebo tříválec daleko, ale opravdu daleko vhodnější jak na silnci, tak i v terénu.
V porovnání těchto dvou motorek je prostě Tiger o třídu jinde.
Naposledy editováno 20.11.2013 08:49:40