globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka, která má nalítáno 50k?
1.11.2013 v 17:56
Ahoj,

chci koupit nějakýho naháče, mám bužel zatím jen A2, ale na motorce trávím v podstatě život a v opravdovém provozu jsem 3. rokem. (50, dváca)

Nemá smysl tu psát něco ve stylu "co si mám koupit" - protože to prostě můžu vědět jen já .. jen bych chtěl znát váš názor na motorku, která má nalítáno 50 000 km. Jde o Suzuki Bandit, dle mého japonci hodně vydrží, ale stejně si myslím, že 50 je moc. Myslíte, že se teď už bude hodně s*át? A když tak uvažuji do budoucna, i kdyby jsme ji neodepsal, tak prodej bude asi hodně těžký. Nebo ne?

Tady je > Suzuki GSF 600 N Bandit

To že je zavřená je výhoda, ale když už tak nemusí být. Jde mi spíš o to, že když teď koupím Fazera s 72kW nebo Horneta s 74kW, tak i když dám těch 10 litrů navíc za seškrcení, tak je řídit stejně moci nebudu. Proto je ten výběr zužený především na Bandity. Nebo máte nějaké alternativy? Případně doporučení?

Díky všem!

1 reakcí na tento příspěvek Motorka, která má nalítáno 50k?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2013 v 18:42 | Nahoru | #1
Klidně si kup tu bandasku! Pokud má pravdivých 50t. tak je teprve v záběhu a vůbec se toho neboj! Můj synátor má bandasku 2003 s 58t.km akorát po výměně rozvoďáku a ševelí jako nová.Hlavně olej,ventily,synchro karbců,svíčky a filtry.Více to nepotřebuje ale to každá mašina!!! Když takovou koupíš tak za dalších najetých bezproblémových 50t.km si vzpomeň,že jsem měl pravdu!!!

(reakce na) Motorka, která má nalítáno 50k?

3.11.2013 v 20:50 | Nahoru | #2

-HARYS- píše: Klidně si kup tu bandasku! Pokud má pravdivých 50t. tak je teprve v záběhu a vůbec se toho neboj! Můj synátor má bandasku 2003 s 58t.km akorát po výměně rozvoďáku a ševelí jako nová.Hlavně olej,ventily,synchro karbců,svíčky a filtry.Více to nepotřebuje ale to každá mašina!!! Když takovou koupíš tak za dalších najetých bezproblémových 50t.km si vzpomeň,že jsem měl pravdu!!!



No ono to sice platí, ale těch 50k má i zbytek motorky. A pokud je to po nějakym magorovi, co jezdí brzda-plyn, tak ložiska v kolech v háji, ložisko v krku v háji, gufera ve vidlích, zadní tlumič v háji, všechny šrouby desetkrát povolený, převodovka vůle, spojka ojetá, přední kotouče když ne sjetý, tak minimálně vymačkaný vůle. Na první pohled nová motorka, na ten druhej už to takovej zázrak neni a pak se to postupně sere jedno za druhym. Kus od kusu samozřejmě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist