A teď to hlavní, motorku má pohánět řadový dvouválec 600, dopovaný turbem! Takžez 600 motoru vydoluje sice průměrných 100 koní, ale zato krásných 100Nm, což je na šestkového naháče velice solidní. Tipoval bych to na kladivo na speed tripla. Snad to samurajové nepokoní zbytkem (pružení, brzdy atd...)
Něco takového byse mi teda líbilo
edit: samozřejmě street triple
Naposledy editováno 30.10.2013 20:50:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
StrejdaMortymer píše: Sice jsem to četl celý a s něčím bych souhlasil s něčím ne (nejsem takovej odborník jak tu většina z vás píše), ale osobně se k oturbený sůze stavim negativně. Vzhledem k tomu, že to je motorka, tak tam budou šílený nároky na velikost a účinnost turba a motory většiny jsou dělaný jako vysokootáčkový tak mám docela husí kůži jaký turbo by to zvládlo a neupeklo se (stačí mi když si vzpomenu, co se děje s turbem u novějších nafťáku, kdy většina lidí nenechá turbo ani pořádně dochladit a jedou furt palbu po dálnici). Taky by mě zajímalo jak by vyřešili mezeru, když si pomyslím, že to je šestikilo dvouvál, takže bez turba to bude mít nějakých cca 40-50kw přes díru (což je celkem pohoda), pak přijde 100 koňovej kopanec a to bude podle mě největší kámen úrazu a hlavně bude veselý sledovat kolika lidem se to bude pořád stavět na zadní.
Celý mi to spíš přijde jako nějaká technologická studia o tom jak by to mohlo jednou vypadak a fungovat
Jinak k downsizingu jak jste tu někteří psali se stavím úplně stejně, nechápu demenci EU, která radši odepíše úspornější a spolehlivější motory (rotačka TDi), který mnohem víc šetřej zásoby paliv a ve výsledku při náročnosti výroby i ovzduší, jenom protože chtějí, aby jim to házelo menší emise a spotřebu, který se dá beztak dosáhnout jenom v laboratorních podmínkách
Problém Tédéíček můžeš vidět každý den. Stačí chvíli jet za někým, kdo to nemá zbrusu nové a chvíli koukat, co mu jde z výfuku. A co je vidět také běžně, že to mají řidiči v takovém stavu, že dýmovnice by jim mohla závidět.
Lépe to řeší třeba Mazda, s velkými benzíny a kompresním poměrem ala diesel.
I přes to, že by tam náběh výkonu byl hezky plynulej se mi tam pořád nelíbí to turbo jako takový, konec konců je to další věc na kterou musí člověk dávat pozor a repase nebo nový turba taky nejsou levná záležitost (a o životnosti turba do motorky by se dalo taky trochu filozofovat). Ale možná změním názor až to uvidim naživo a uvidim stroj s původním co má nalitano třeba 50K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
ono je to takové trochu trapné, když si tady v eu hrajeme na emise a někde v africe vypálí kus džungle, v číně valí továrny neskutečné škodliviny do ovzduší (viz třeba VC indie minulý týden, kdy skoro nebylo ani vidět na trať), v americe si jezdí s V8 atd....
ale něco takového jak je na tom konceptu bych si opravdu dovedl představit. kdyby to pumpovalo v nízkých otáčkách a mělo to pěkný zátah, tak by to bylo super do zatáček
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
SV 650 N - nesvítí potkávací světlo... Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | spectacular | 7 | 25.7.2022 v 21:38 Maarten |
Posunou velké ventilové vůle výkon ... [1 ... 8, 9] Suzuki SV 650, Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki SV 650S... | Mufiozo | 244 | 18.10.2020 v 07:36 FJRPEPA |
Magnet tachometru Suzuki SV 650 Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | Vajra | 5 | 5.2.2016 v 18:34 Franta. |