globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: suzuki Turbo naked!
30.10.2013 v 20:16
Dnes se na některých webech objevila info, že Suzuki plánuje na výstavě v Tokyu odhalit možná koncept nebo hotovou motorku, která by měla zřejmě nahradit staré SV.
A teď to hlavní, motorku má pohánět řadový dvouválec 600, dopovaný turbem! Takžez 600 motoru vydoluje sice průměrných 100 koní, ale zato krásných 100Nm, což je na šestkového naháče velice solidní. Tipoval bych to na kladivo na speed tripla. Snad to samurajové nepokoní zbytkem (pružení, brzdy atd...)
Něco takového byse mi teda líbilo

edit: samozřejmě street triple



Naposledy editováno 30.10.2013 20:50:23
Anketa: líbil by se naháč s turbem?
ano
62%
73
ne
38%
45

2 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!

1.11.2013 v 12:49 | Nahoru | #1
Sice jsem to četl celý a s něčím bych souhlasil s něčím ne (nejsem takovej odborník jak tu většina z vás píše), ale osobně se k oturbený sůze stavim negativně. Vzhledem k tomu, že to je motorka, tak tam budou šílený nároky na velikost a účinnost turba a motory většiny jsou dělaný jako vysokootáčkový tak mám docela husí kůži jaký turbo by to zvládlo a neupeklo se (stačí mi když si vzpomenu, co se děje s turbem u novějších nafťáku, kdy většina lidí nenechá turbo ani pořádně dochladit a jedou furt palbu po dálnici). Taky by mě zajímalo jak by vyřešili mezeru, když si pomyslím, že to je šestikilo dvouvál, takže bez turba to bude mít nějakých cca 40-50kw přes díru (což je celkem pohoda), pak přijde 100 koňovej kopanec a to bude podle mě největší kámen úrazu a hlavně bude veselý sledovat kolika lidem se to bude pořád stavět na zadní.
Celý mi to spíš přijde jako nějaká technologická studia o tom jak by to mohlo jednou vypadak a fungovat
Jinak k downsizingu jak jste tu někteří psali se stavím úplně stejně, nechápu demenci EU, která radši odepíše úspornější a spolehlivější motory (rotačka TDi), který mnohem víc šetřej zásoby paliv a ve výsledku při náročnosti výroby i ovzduší, jenom protože chtějí, aby jim to házelo menší emise a spotřebu, který se dá beztak dosáhnout jenom v laboratorních podmínkách

(reakce na) suzuki Turbo naked!

1.11.2013 v 13:06 | Nahoru | #2
StrejdaMortymer> dnešní turbomotory už žádný kopance nedávaj, maj lineární nástup od nejnižších otáček.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

1.11.2013 v 13:22 | Nahoru | #3

StrejdaMortymer píše: Sice jsem to četl celý a s něčím bych souhlasil s něčím ne (nejsem takovej odborník jak tu většina z vás píše), ale osobně se k oturbený sůze stavim negativně. Vzhledem k tomu, že to je motorka, tak tam budou šílený nároky na velikost a účinnost turba a motory většiny jsou dělaný jako vysokootáčkový tak mám docela husí kůži jaký turbo by to zvládlo a neupeklo se (stačí mi když si vzpomenu, co se děje s turbem u novějších nafťáku, kdy většina lidí nenechá turbo ani pořádně dochladit a jedou furt palbu po dálnici). Taky by mě zajímalo jak by vyřešili mezeru, když si pomyslím, že to je šestikilo dvouvál, takže bez turba to bude mít nějakých cca 40-50kw přes díru (což je celkem pohoda), pak přijde 100 koňovej kopanec a to bude podle mě největší kámen úrazu a hlavně bude veselý sledovat kolika lidem se to bude pořád stavět na zadní.
Celý mi to spíš přijde jako nějaká technologická studia o tom jak by to mohlo jednou vypadak a fungovat
Jinak k downsizingu jak jste tu někteří psali se stavím úplně stejně, nechápu demenci EU, která radši odepíše úspornější a spolehlivější motory (rotačka TDi), který mnohem víc šetřej zásoby paliv a ve výsledku při náročnosti výroby i ovzduší, jenom protože chtějí, aby jim to házelo menší emise a spotřebu, který se dá beztak dosáhnout jenom v laboratorních podmínkách



Problém Tédéíček můžeš vidět každý den. Stačí chvíli jet za někým, kdo to nemá zbrusu nové a chvíli koukat, co mu jde z výfuku. A co je vidět také běžně, že to mají řidiči v takovém stavu, že dýmovnice by jim mohla závidět.
Lépe to řeší třeba Mazda, s velkými benzíny a kompresním poměrem ala diesel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
SV 650 N - nesvítí potkávací světlo... Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR spectacular 7 25.7.2022 v 21:38 Maarten
Posunou velké ventilové vůle výkon ... [1 ... 8, 9] Suzuki SV 650, Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki SV 650S... Mufiozo 244 18.10.2020 v 07:36 FJRPEPA
Magnet tachometru Suzuki SV 650 Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR Vajra 5 5.2.2016 v 18:34 Franta.


TOPlist