globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorro Velas 400?
25.10.2013 v 13:21
Prosím majitele o vyjádření..
Kolik máte najeto?
Spolehlivost?
Jak je zpracována?
Jak se servisem a náhr.díly?
Jaké úpravy máte na svém motocyklu?
Uvítám jakékoliv info a zkušenosti(cestujete na ni?Jak daleko?Je pohodlná??Atd,atd..)
Samozřejmě i vy se stejnou motorkou pod jinou značkou(Gilera, německou značku si už asi nevzpomenu...).
Díky!

1 reakcí na tento příspěvek Motorro Velas 400?

18.1.2015 v 21:05 | Nahoru | #1
No jen tak pro zajímavost přečtěte si tohle:
http://www.motohouse...vsechny-drobny-1-dil
http://www.motohouse...vsechny-drobny-2-dil
Sice se to uskutečnilo pod hlavičkou značky Kentoya, ale jsem si vcelku jistý, že se jedná právě o lehčí verzi tohoto motocyklu prodávanou tady jako Motorro Teide BT400.
Jediné z čeho bych měl strach jsou náhradní díly, v čechách těch motorek asi moc není a čína s dílama nic moc. Nejlepší je zjistit čeho je to kopie (nejčastěji nějaká Honda) a cpát tam značkové součástky.
Jinak za mě čína už motory celkem umí a když to má malý výkon a používá se to rozumě tak to něco vydrží. To co vydržela moje XMOTOS 33D ... to jsem až nevěřil. Teď mám skurvené dvojkové kolečko, ale to jsem tomu dával kouř na motokrosové dráze v Kříších a to už předtím zažila hrozné věci a má nalítáno přes 100 MTH. Vážím 105 kg.

(reakce na) Motorro Velas 400?

14.3.2015 v 12:35 | Nahoru | #2
Newton> dle fotek se nejedná o lehčí verzi, ale o terenní verzi, tedy spíše terenní enduro. Impexta ji prodává pod názvem motorro Teide a motoricky je téměř identická. Že tento stroj by u nás mohla prodávat i kentoya je pro mně zajimavá informace z hlediska budoucího shánění náhradních dílů.
Je také zajimavé vidět, co takový stroj vydržel při jejich extradlouhé pouti přes půlku světa.

Jinak velas bm 400 je pouze silniční enduro-verze téhož motocyklu, ale jinak je to motorka celkem lehká na kubaturu 400ccm váží jen 163kg. Ty velké kapotáže vpředu a kolem světel a palubní desky jsou jen lehké plasty a jsou opravdu lehké i když vypadaji robusně a mohutně.
Mimochodem ty světla za moc nestojí a svítivostí mě nepřestávají štvát. Dříve popisovaná dioda moc nesvítila, takže jsem ji vyměnil za Powerled Cree CXA 2520 a doplnil DC meanwel LDH 45A 1050W a doplnil silnější větráček na chladič diody, svítivost je už sice dostačující, ale rozptyl světla nějak zas není optimální, takže proběhl další tuning, kde jsem dovařil na hliníkový chladič hliníkovou kostku a na ni použil 2x CREE CXA 1512 svíticí do horní části paraboly, meanwell jsem nechal a přidal zespod několik obvodů SMD, jako doplněk. Teprv nyní už je svítivost 4200Lm dostačující a konečně i rozptyl světla je konečně v pořádku. Já jsem velmi náročný uživatel, takže mám funkční prototyp dle svých představ.
Řešil jsem už i dálkové na H4, kde také žárovky zoufale nestačily, protože ta parabola je neskutečně mizerná a už je tam H4 led z aliexpressu s 6000lm, ale svítí to i tak pořád nic moc, ale jezdit se s tím už aspoň trochu dá. Zde ale platí, že čím silnější H4 led na dálkové světlo seženete, tím lépe a magnetka to kupodivu utáhne.

Nyní řeším jiné pružiny do přední vidlice, aby nebyla tak tvrdá a nepružila jen v rozsahu 5cm, ale aspoň tak 15cm, a bylo to měkčí a komfortnější. Bohužel ale vidlice umožňuje pérovací rozsah max jen 12cm, ale lze tam vyhodit původní pružiny 33cm a trubky do vidlice a montáží pružin 58cm a průměru do 35mm, třeba z yamahy XT650 v kombinaci s olejem do vidlice 5W lze přece dosáhnout komfortnějšího svezení bez zbytečně tvrdého předku a také se zvýší celkový zdvih přední vidlice z 5cm na 12cm, což umožňí využít možnosti vidlice.

Naposledy editováno 18.11.2016 20:48:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přední světlo Motorro XY400Y vena37 2 31.7.2016 v 16:35 Properitus


TOPlist