globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stylové ukončení sezony
 
20.10.2013 v 22:39
Zdar.
Povedlo se mě dnes docela pěkně zakončit sezonu. Prudší brždění v přímém směru, kombinace dosluhující gumy a nízké teploty. Samotný pád v cca 60 km/h. Pouhý skluz po straně, bez nárazu do překážky.

No a proč to sem dávám- jelikož jsem chtěl faryka prodávat, nemám už chuť to nějak opravovat a když se poštěstí, tak bych to chtěl střelit tak jak to je. I za cenu nějaké finanční ztráty.
Prošoupaná levá kapota; blinkr, zrcátko KO; ohlá řadička, odrané stupačky, závažíčko, páčka a trochu podsedlovka; prasklá nádobka spojkové kapaliny; urvaná rolna.

Za kolik myslíte, že by se to dalo tak nějak rozumně pro obě strany prodat?
Uvítám i nabídky

Prodáno


Naposledy editováno 08.12.2013 15:17:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stylové ukončení sezony

25.10.2013 v 09:29 | Nahoru | #1
PetrL3> jo, měl jsem tam dopsat "v přímém směru". Nicméně smýkání zadního kola v náklonu-není už pozdě na vše? Mně se to ještě nepovedlo. Jinak samozřejmě v náklonu jako první věc-pokusit se odbrzdit, tam ti spojka nic nepomůže.

(reakce na) Stylové ukončení sezony

25.10.2013 v 09:37 | Nahoru | #2

fockewulf píše: PetrL3> jo, měl jsem tam dopsat "v přímém směru". Nicméně smýkání zadního kola v náklonu-není už pozdě na vše? Mně se to ještě nepovedlo. Jinak samozřejmě v náklonu jako první věc-pokusit se odbrzdit, tam ti spojka nic nepomůže.



Pozdě bejt nemusí. V ideálním případě nezpanikaříš, jen lehce ubereš plyn, ale nezavřeš.
Letos mě překvapil bordel v zatáčce, když sem se jel projet na VFR. podcenil sem ji, s vědomím, že motor není zrovna silnej a dal sem zatáčce na výjezdu plnej plyn na trojku, ale byl to ten ideální případ a dopadlo to výborně.

Naposledy editováno 25.10.2013 09:37:40

(reakce na) Stylové ukončení sezony

25.10.2013 v 09:40 | Nahoru | #3

fockewulf píše: Nicméně smýkání zadního kola v náklonu-není už pozdě na vše?



A nejen Ty...

podívej se na twist the wrist 2, motogp (řízený smyk obou kol), stunt ridery... v prvním videu ti vysvětlí, jak to funguje, v dalších si to prohlídni v praxi na okruhu i běžném asfaltu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist