1 reakcí na tento příspěvek Jindřichohradecko
wenka - nevšiml jsem si ale díky ;)
Mimochodem, pořád je tam na jednom baráku reklama "I rum čepujeme...", nebo už je tam jiná?
1 reakcí na tento příspěvek Jindřichohradecko
A ano furt tam je rumík :)
1 reakcí na tento příspěvek Jindřichohradecko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
J.M.K> rumík je nesmrtelnej ;)v JH dělám SOŠku tak trochu vím kde je všude :)
Naposledy editováno 16.10.2013 07:59:21
1 reakcí na tento příspěvek Jindřichohradecko
Naposledy editováno 16.10.2013 10:15:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
Yura> Přímo rum nám sice nezbyl, ale několik flašek s nápisem "rum" máme schovaných skoro jako relikvii. Sice by se do nich dalo čepovat, ale nechce se mně prznit flašky kolkem.
pecik93> Znám, tu mají v JHmoto už nekolik let.
Naposledy editováno 16.10.2013 10:17:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
Naposledy editováno 16.10.2013 10:21:02
1 reakcí na tento příspěvek Jindřichohradecko
Naši kdysi v SSSR byli a v Moskvě viděli, jak v ulici stavěli tramvajovou trať, chlap coby "vedoucí" tam stál, s postojem pyšného páva, hlavně že kvádro měl celé ověšené všelijakými metály - ale nehnul ani prstem, zatímco ženské v otrhaných hadrech dřely s krompáči a lopatami jako mezci, zatímco onen taváryšč je peskoval jako nějaké cvičené opice.
Holt díkybohu, že "SSSR, náš vzor" nebylo bráno doslova a do písmene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
pecik93> Já si tě pamatuju ;) ale ty mě určitě ne ;)
1 reakcí na tento příspěvek Jindřichohradecko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
Padáky rozhodně nejsou zbytečnou investicí, dovedou toho hodně zachránit, ale musejí být kvalitní. Třeba RUTAN je přímo vyrábí a jsou dle zkušeností fakt výborné. "Laďák" těžko říct, já měl na jednom ze svých dvou GS500 (r. 2003) koncovku Yoshimura RS-3 a bylo to solidní, mašina s tím dokázala řvát jako litrový sport a spotřeba při klidné jízdě 3.5l/100km. Na spotřebu má ale koncovka jen nepatrný vliv, záleží hlavně na seřízení karbců a stylu jízdy. Dá se říct, že "zbytečná" investice to de facto bude, jelikož krom zvuku to kor na této motorce nic nepřidá (výkon, průběh, spotřeba atd.). Ale chceš-li mít nějaký slušný zvuk místo toho šepotu origo koncovky a seženeš nějakou "laděnou" koncovku (zpravidla je to jen trubka s děrovanou trubkou uvnitř a vatou v meziprostoru) použitou levně, tak proč ne...
Já osobně, kdybych se motorky už dříve nezbavil, bych ale nakonec stejně tu Yoshimuru sundal a vrátil origo koncovku. Člověk holt z "telecích let" rychle vyroste a kor, když pak musí v půl páté ráno jet do práce, je hlučný výfuk dost otravný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
Ten padák jsem myslel něco jako http://www.nova-mot...4b57a857ef6d3b484bac
A ten laďák nechám asi zatím bejt ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichohradecko
Jinak máš recht, ten padačák bude na GS500 lepší, jak "hříbky". Před léty jsem tu na fóru zahlédl, že někdo i na zakázku vyráběl právě tyto rámy, hlavně na chopper/cruiser. Snad to byl Bartus , ale těžko říct, zda by měl i na Tvou mašinu a v jaké ceně. Ale každopádně bys tam ten rám měl dát, jelikož chrání hlavně škeble (víka karteru) a vpravo, pod tím malým kulatým víčkem (s nápisem "SUZUKI") je držák s vybavovacími cívkami a tyto častokrát při pádu utrpí újmu. Někdy cívky odcházejí i "věkem", projeví se to vynecháváním, nebo i úplným výpadkem jednoho z válců, hlavně po ohřátí motoru. Celkem typická závad u GS500. Pod levou škeblí je zase alternátor a ten také nemusí náraz přežít (nalepené magnety na bubnu (rotoru) se utrhnou, rozstříští a jejich kusy rozmlátí i stator.