globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 09:26 | Nahoru | #1
Tak koukam ze BC má super reklamu :D. Stačí jeden vyjeb při reklamaci a rázem přichází o hromady zákazníků . Jestli jim za to ten zip za par kaček stojí tak budíž ....

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

19.10.2013 v 10:13 | Nahoru | #2

JohnnySX píše: Tak koukam ze BC má super reklamu :D. Stačí jeden vyjeb při reklamaci a rázem přichází o hromady zákazníků . Jestli jim za to ten zip za par kaček stojí tak budíž ....



Kdyby to bylo jen o nějakém zipu.... myslím že ten už v tom nehraje roli protože se tu vyrojilo tolik jiných kostlivců, že jeden zipík už mehraje roli. Očividně bylo jen otázkou času než se "ucho utrhne" - dlouhodobá vyjebávka s klienty se musela projevit - holt nebýt to řetězec a nebýt podobná fora, mohly tyhle nedostatky byt vyjimečnou zkušeností par jedinců - takhle se to jeví jako masivní přehlížení problému ze strany vedení - jestliže buduji rětězec musím o to víc dbát na čistotu obchodu a reakce klientů protože čím výše se dostanu , tím delší a bolestivý pak je pád. Smutné je , že ani teď se tu neukázal někdo kdo by mohl argumetovat - resp nabídnout řešení pro ty z Vás se kterymi BC vydrbalo - minimálně proto, aby svá stanoviska obhájili - nebyl by to první obchodník který by si zde podobným počinem zachránil reputaci. Jestli tohle pánové z BC čtou, mám vzkaz : výhrůžkami se dobrý obchod nedělá a už vůbec se tak nezískává klient - je jen otázkou času než se někdo nasere a bude mít dost peněz, odvahy a vůle aby si to nedal líbit a pořádně to rozmáznul. Proti něčemu takovému je těch pár stran zde jen plkání dětí na pískovišti.

...nebo hřešíte na to, že podobní lidé v BC nenakupují????
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist