uz jsem zase vicemene mobilni a na rychlo bych zasel sklouznout se zase na motokáry do Počernic.
Sraz tam v pul osmé. Pokecáme, pojezdíme, případně pojíme. Předpokládám, že tam budeme do večera takže pozdější příchod (příjezd) nevadí.
KDY: čtvrtek 20.3.2014 od cca 19:30
KDE: Pragaarena - Počernice
Pojedu autem z Modřan, tak vás můžu někde sebrat a poté se vracím přes město na Prahu šest.
Kdo by se ukázal?
Zatím se účastní:
- mateSAS
- DesertFox (dorazi pozdeji)
Mates
Naposledy editováno 20.03.2014 11:49:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokary Praha 20.3.2014
mateSAS píše: V_i_c_i> e e - dorazi DesertFox :)) Takze jsme uz dva :D Zbytek jeste verbuju ... :)
Tak proč tady zasíráš veřejné vlákno kvůli tomu, že máš rande s DesertFox? Od čeho jsou PM?
1 reakcí na tento příspěvek Motokary Praha 20.3.2014
Shaker> jak teda Ty?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokary Praha 20.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokary Praha 20.3.2014
po dlouhé době jsme se potkali s matesem, kecali, pili. vždy, kdy se otevřely dveře k dráze, jsme nasáli atmosféru z okruhu. poté, co se dostavila dáma, jsme si užili benzínový dýchánek na vlastní plíce - fakt nezávidím obsluze - ale prý bude v dubnu nějaký odvětrání. postupně jsme stahovali časy, desert fox měla největší progres - zlepšila se z předposledního místa v první na třetí místo v poslední rozjížďce. kecali jsme do zavíračky, pak ještě půl hodiny venku, a o půlnoci se rozpustili.
spešl senks fo mates, zkusím se za tebou dnes stavit, nebo ti to vyšlu přes net.
V posledni jizde jsem si to nejvic uzil - jezdili jsme uz pro radost :) Asi bych nemel rikat, kolik nas v te posledni jizde jelo, ze?! :D:D:D DesertFox - sorry :)))
Mariano neni vubec spatnej na kare, stejne tak prekvapila DesertFox - holka umi :)
1 reakcí na tento příspěvek Motokary Praha 20.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokary Praha 20.3.2014
DesertFox píše: teda tolik chvály najednou, díky kluci - já na sobě ještě zamakám a příšte dojedu aspon...............třetí od konce . Pro mě bylo prima,už to že jsme se sešli,není nad to potkat staré známé tváře, že
staré známé tváře...no, nejmladší už nejsme
a s tou známostí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokary Praha 20.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek Motokary Praha 20.3.2014
může někdo srovnat radotín vs počernice? je to pokud jde o motokáry nebo trať velkej kvalitativní rozdíl?
co mi v počernicích vadilo, tak nalitý cizinci, počítám i díky tomu je spousta motokár ve stavu, v jakým jsou - obzvlášť geometrie u někerých kusů.
moc jsem nepochopil licenci na silnější motokáry, jestli na trať pouštěj pouze motokáry stejnýho výkonu, nebo to případně i mixujou.
Němec píše: zdarec,
může někdo srovnat radotín vs počernice? je to pokud jde o motokáry nebo trať velkej kvalitativní rozdíl?
co mi v počernicích vadilo, tak nalitý cizinci, počítám i díky tomu je spousta motokár ve stavu, v jakým jsou - obzvlášť geometrie u někerých kusů.
moc jsem nepochopil licenci na silnější motokáry, jestli na trať pouštěj pouze motokáry stejnýho výkonu, nebo to případně i mixujou.
Jde o to, s kým seš na trati. Trať jako taková je podle mě lepší v počernicích. Ale raději ve správném složení radotín, než s blbcema v počernicích. Já teda jel obě tratě s fajn klukama, takže sem si zatím vždy dobře užil oboje .
1 reakcí na tento příspěvek Motokary Praha 20.3.2014
v radotíně maj stavitelný sedačky? narážím na toto, ale působí to na mě spíš jako reklamní a shazovací článek -
„Motokáry jsou postavené podle nového návrhu a jsou na závodním rámu. Šli jsme trochu jinou cestou, a místo těžkých ingotů ve většině půjčoven, kde jsou motokáry navržené za účelem co nejvyšší životnosti, jsme pořídili lehké závodní rámy, které vyrobila Praga. Ta koupila dříve proslulou výrobu motokár Intrepid v Itálii. Na našich motokárách je použitý osvědčený motor Subaru 210, což jsou vyzkoušené motory s výkonem asi šesti koní, což plně dostačuje. Praga vyvinula na motokáře úplně novou geometrii přední nápravy, díky čemuž se motokára mnohem snáz řídí. Třeba oproti Radotínu je motokára tak o 40% snadněji ovládatelná, takže na ní v klidu mohou jezdit i holky.
Podstatné také je, že na motokáře Praga je možné si posunout sedačku blíže nebo dále od volantu a pedálů a přizpůsobit se tak můžeme jezdcům všech výšek.
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=22472
Němec píše: tak ve třech lidech si složení moc nevybereš :) ale lepší 100kg pomalej blbec, než o 30-40kg lehčí holka držící +- ideální stopu, člověk ji dojede, ale předjetí už je pak často jen díky karambolu.
v radotíně maj stavitelný sedačky? narážím na toto, ale působí to na mě spíš jako reklamní a shazovací článek -
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=22472
Tak já sem právě ten 100kg blbec . Na motokáry v radotíně si extra nepamatuju, už je to nějakej pátek, jestli mají sedačky stavitelný si nevzpomínám, ale je fakt, že jízda je pro mě dost vyčerpávající. V počernicích mě to tolik neunavilo, možná to bylo momentální formou, nevím.
Naposledy editováno 16.07.2014 15:10:01
1 reakcí na tento příspěvek Motokary Praha 20.3.2014
trať je pohledově o dost zajímavější a barevnější, než sterilní počernice, jen ten skleník v poledne byl celkem masakr
rekord trati 1:10 já měl 1:13,6 licenci dávaj od 1:24 otázka je, jestli to má vůbec smysl mít silnější káru - rekord trati se silnější je 1:12 - o 2s pomalejší, než se slabší.
co bych chtěl v počernicích zkusit, tak ty driftovací, to musí bejt celkem prdel, ale asi jen na prázdný trati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokary Praha 20.3.2014
Kdyz zminujes ty casy, tak nebyla nahodou draha zkracena o detskou drahu? O vikendu to tak je a cas tomu odpovida.