Dotaz ohledně množství oleje v předních vidlích.Může o polovinu menší množství oleje v předních vidlích (po rozborce naměřeno v každé 250 ml a má být 550 ml) rozkmitat řídítka motorky na rovné silnici se zvyšující se rychlostí?děkuji za odpovědi
P.S. málem mě to stálo život,za dobré slovo,že vše je v pořádku
1 reakcí na tento příspěvek Olej ve vidlích...rozkmitání řídítek?
2stroke píše: Oskákaná přední guma, guma s klikatým vzorkem, ložiska v předních kolech, ložiska v krku, vše v kombinaci s nerovným povrchem...toho může být...vyber si...Jo, i málo oleje ve vidlích na to může mít klidně vliv...
Mno ještě bych do toho uvedl kyvnou vidlici, respektive její uložení1 reakcí na tento příspěvek Olej ve vidlích...rozkmitání řídítek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve vidlích...rozkmitání řídítek?
lacerta82 píše: děkuji za vaše reakce.vím že příčin může být mnoho,jde mi hlavně o to zda chybějící množství oleje ve vidlicích může zapříčinit či být hlavním důvodem rozkmitání řídítek.podotýkám že všechny ostatní věci zde zmiňované jsou v pořádku a zkontrolovány :)
Doplň, vyzkoušej a uvidíš. Nebo ještě dokup tlumič řízení.
V_i_c_i píše: Doplň, vyzkoušej a uvidíš. Nebo ještě dokup tlumič řízení.
To taky není řešení, jelikož, je-li něco špatně,tak nepomůže ani tlumič řízení. O čemž jsem se nedávno přesvědčil osobně. Neklid řízení nedokázal tlumič eliminovat i při maximálním útlumu.A v tomto případě vyřešit neklid řízení tlumičem se mi jeví jako vytloukání klínu klínem .
1 reakcí na tento příspěvek Olej ve vidlích...rozkmitání řídítek?
Znám člověka, který kdysi na svém SRADu dělal gufera. Z manuálu vyčetl, že je potřeba sand 0,57 litru oleje. Ovšem netušil a asi dodnes netuší, že je to množství na jednu vidlici. Když šel koupit olej tak vzal balení 0,5l však se ten velkej panák (oněch 0,07 litru) ztratí.
Mno následně pulitříkem podělil obě vidle mno a přes Placebo, které se dostavilo si nedokázal přiznat, že to je jakési měkké
Dolij olej otestuj a hoď info, jestli se to zlepšilo nebo ne...
1. vyvážení předního kola - tlak v gumě
2. stav pneu na předním kole
3. dotažení krku řízení
4. vůle v tlumičích
5. množství oleje v tlumičích
6. kontrola rovnosti rámu
Takže poučení pro příště: Nikdy nevěř prodávajícímu(život za to nestojí),že moto je v pořádku a přední vidle jsou nedávno dělané :D
Všem děkuji za příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek Olej ve vidlích...rozkmitání řídítek?
V pravé vidli bylo o cca 6cm méně v levé o cca 4cm hladiny oleje více. Nevím podle čeho to některý z předchozích majitelů nastavoval, ale je zřejmé, že takto vidle fungovat dobře nemohly. Jakmile počasí dovolí tak to ještě vyzkouším v praxi a dám vědět jestli se motorka zklidnila.
budu muset ještě laborovat (progresivní pružiny s řidším olejem 10W nebo klasické pružiny a 15W)...kdyby někdo měl s tímto zkušenost,tak budu rád když se podělí o své poznatky :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Příruba Yamaha XJR 1200 | PajdaXJR | 3 | 13.8.2024 v 14:57 PajdaXJR |
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 | Sieg | 13 | 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V |
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 | Sieg | 3 | 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas |
Jaké pneu na XJR 1200 Yamaha XJR 1200 | lacerta82 | 24 | 24.7.2023 v 22:53 karelsychra |
Oprava plexi Yamaha XJR 1200 | Jaras-xs | 9 | 1.7.2021 v 16:06 dafikk |