globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cvakání ventilů po seřízení
1.10.2013 v 19:40
Zdravím
Seřídili jsme správně vůle na ventilech a po nastartování cvakají jak blázen a na druhý pokus jsou o5 seřízené správně a pořád to samé. Máte s tím někdo nějakou zkušenost? Díky

Naposledy editováno 01.10.2013 19:40:59

1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 19:53 | Nahoru | #1
Jsi si jistý, že je máš správně? Jaké vůle jsi nastavil?

1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 19:57 | Nahoru | #2
V jaké poloze jsi měl vačky při seřizování jednotlivých ventilů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:09 | Nahoru | #3
LovecTaťka> sání 0,13 , výf.0,20

(reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:11 | Nahoru | #4
DucS> Na tom DRku je ryska pro nastavení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:13 | Nahoru | #5

heri2 píše: LovecTaťka> sání 0,13 , výf.0,20



Co máš přesně za model a za rok výroby?
U dost modelů DR jsou vůle jak na sacích tak na výfukových uváděny stejné a to v toleranci od 0,8 do 0,13

Viz třeba ZDE

Naposledy editováno 01.10.2013 20:15:46

1 reakcí na tento příspěvek Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:16 | Nahoru | #6
bulik cvakal jak blazen pri nastaveni na nejvyssi hodnoty. na stredu to bylo cajk..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:32 | Nahoru | #7
LovecTaťka> model SE 93 má 0,08-0,13 sání
0,13-0,22 výfuk

Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:37 | Nahoru | #8
taky si dej pozor na dekompresor (nadzvedává ventil v nízkejch otáčkách - takovej patvar na vačce, co se odstředivě sklopí)

(reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:40 | Nahoru | #9
evil_oko> vyzkoušíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:42 | Nahoru | #10

heri2 píše: LovecTaťka> model SE 93 má 0,08-0,13 sání
0,13-0,22 výfuk



Nejsem si jistý, ale v roce 93 se model SE ještě nevyráběl.

Základní vlastnosti Suzuki DR 650 SE
Typ Enduro, Do 1000 ccm
Uvedení na trh 1996
Datum výroby -
Vyráběn v letech 1996 - 2003



Každopádně bych zkusil nastavit vůle v dolní hranici a pak by se vidělo, respektive slyšelo, co to dělá.

Naposledy editováno 01.10.2013 20:45:43

Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:47 | Nahoru | #11
Je správný, že cvakaj, na mým stromu necvakaly, seřídil jsem je a cvakají. To že cvakaj, znamená právě, že tam je vůle mezi vačkou a miskou ventilu a cvakne to jak si vačky lížou o misky, takže z toho neměj obavy

Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 20:51 | Nahoru | #12
ono je cvakaj a cvakaj, to musíš poznat ty jestli to je zdravý cvakání nebo ne. Jinak bacha na ten ventil s dekompresorem, ten má taky správnou vůlu ? má to nejspíš automatickej dekompresor ne ? tzn. že vůlu na tom ventilu musíš nastavovat až po jeho cvaknutí ( aspoň tak to bylo na NX 650)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 21:07 | Nahoru | #13
LovecTaťka> s tím modelem máš pravdu zítra dám výfuk na 0,13 dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

1.10.2013 v 21:09 | Nahoru | #14
heri2> Tak dej potom vědět jak to dopadlo.

Cvakání ventilů po seřízení

2.10.2013 v 09:40 | Nahoru | #15
Nemají právě správně seerizene ventily cvakat?

Cvakání ventilů po seřízení

2.10.2013 v 11:28 | Nahoru | #16
Podle mě je vůle mezi ventilovou kolébkou a její hřídelí proto se hýbou i nastavené vůle ventilů a jsou pokaždý jiný.

Cvakání ventilů po seřízení

2.10.2013 v 12:30 | Nahoru | #17
Kdyby necvakali, tak tam nebude vule a je neco spatne

Cvakání ventilů po seřízení

2.10.2013 v 13:06 | Nahoru | #18
no nejlepší bude, když si vyzkoušíte jak to cvaka se spravne nastavenou vuli mezi 0,07 - 0,12 in 0,12 - 0,17 ex a když nastavite vetsi není totiž cvakani jako cvakani, když to bude cvakat moc vule se bude zmenšovat, protože budete rozklepávat vice dohloubky sedlo a podpalite ventil, proto se voli kompromis aby ty vule byli nastaveny tak aby se opotřebovávalo sedlo co nejmene ale aby se to doviralo a nepodpaloval se ventil, proto se to taky ma jednou rocne postelovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

2.10.2013 v 17:43 | Nahoru | #19
LovecTaťka> Tak všechno maká jak má bez cvakání. S tou záměnou modelů se to moc nepovedlo
Dík

(reakce na) Cvakání ventilů po seřízení

2.10.2013 v 19:35 | Nahoru | #20
heri2>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist