paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po upravě vyfuku nejede plynule.
26.9.2013 v 19:51
Zdravím,

zkratil jsem na moto vyfuk tak opolovic.
Teď, když vyrazim vše vpořadku, ale jakmile vemu za plyn vykon klesne, když ho otočim na max..... a držim po chvili obrovskej kopanec a vystřeli vpřed jak šilena........Možna nato ma i vliv ten naraz do auta a pleskanec nazem...ale asi těžko.

Je to prostě, jak kdyby se dusila, a pak to vychrstne najednou.





Naposledy editováno 26.09.2013 20:04:09

1 reakcí na tento příspěvek Po upravě vyfuku nejede plynule.

26.9.2013 v 23:06 | Nahoru | #1
Ahoj,úpravou výfuku jsi ztratil protitlak,tedy odpor spalovaných plynů na který je seřízena karburace.Dej dozadu futro,nebo mezi tlumič a rouru,když chceš mít na pohled rouru od kamen.Udělej to akorát,abys neztratil zvuk a zároveň docílil plynulého nástupu výkonu.Správnej rachot je ten,který je regulovanej-tedy na volnoběh a třeba do 2500 ot/min.je nedráždivý,lehce zvýšeně brumlavý a až když jí naložíš tak se maj teprv spouštět alarmy.Podle fotky bych řekl,že tak z 60tky průměru mezi tlumičem a svodem bych vložil futro,tedy z hruba vystředěnou trubku tak 100 mm dlouhou a dvacetpět mm průměr a mohlo by to bejt dobrý.Se stěnou,ať se plyny od ní vrací.Stěna mezi 25 a 60 mm průměry.Když to budeš chtít dohnat pouze tryskama,plynulosti se přiblížíš,ale není to dobrá cesta a je náročnější i žravější.Ze skušenosti ale vím,že nejlepší ostrej zvuk mají veteráni litrové čtyrválce s tehdy neomezenejma dvouma nebo čtyrma origo výfukama,sedmdesáté a osmdesáté roky,bez homologačních hovadin.Důležitá je ta četnost výfuků.To jsou komorové výfuky a přesto je z nich lepší zvuk nežli s otevřených.Protože to není přehnané,nýbrž zvučné,silné.Tak teď už o tom nevíš hovno,tak opatrně Fofrníku.

(reakce na) Po upravě vyfuku nejede plynule.

27.9.2013 v 13:02 | Nahoru | #2

nazlobenej píše: Ahoj,úpravou výfuku jsi ztratil protitlak,tedy odpor spalovaných plynů na který je seřízena karburace.Dej dozadu futro,nebo mezi tlumič a rouru,když chceš mít na pohled rouru od kamen.Udělej to akorát,abys neztratil zvuk a zároveň docílil plynulého nástupu výkonu.Správnej rachot je ten,který je regulovanej-tedy na volnoběh a třeba do 2500 ot/min.je nedráždivý,lehce zvýšeně brumlavý a až když jí naložíš tak se maj teprv spouštět alarmy.Podle fotky bych řekl,že tak z 60tky průměru mezi tlumičem a svodem bych vložil futro,tedy z hruba vystředěnou trubku tak 100 mm dlouhou a dvacetpět mm průměr a mohlo by to bejt dobrý.Se stěnou,ať se plyny od ní vrací.Stěna mezi 25 a 60 mm průměry.Když to budeš chtít dohnat pouze tryskama,plynulosti se přiblížíš,ale není to dobrá cesta a je náročnější i žravější.Ze skušenosti ale vím,že nejlepší ostrej zvuk mají veteráni litrové čtyrválce s tehdy neomezenejma dvouma nebo čtyrma origo výfukama,sedmdesáté a osmdesáté roky,bez homologačních hovadin.Důležitá je ta četnost výfuků.To jsou komorové výfuky a přesto je z nich lepší zvuk nežli s otevřených.Protože to není přehnané,nýbrž zvučné,silné.Tak teď už o tom nevíš hovno,tak opatrně Fofrníku.



Zkusim s koncovkou porobit , ale nejdivnějši je, že když jsem minule leto chtěl zkusit, jak to jede uplně bez koncovky, tak to jelo normalně .....Je jasny, že se to toči asi kolem seřizeni karbecu, vahy vzduchu a tlaku ve svodech :D....že ja se dotoho seru :D

Naposledy editováno 27.09.2013 15:43:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist