globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chudá směs, po 3km zdechne
17.9.2013 v 15:03
Zdravím,
po dlouhé době spokojeného ježdění se začala u mojí virážky projevovat závada. Při jízdě začala sama od sebe zdechat a střílet do výfuku. Byl nejspíš zacpaný karbec, tak sem ho rozebral, vyčistil a složil. Bohužel sem ho nějak rozšteloval, či jsem tam udělal nějakou jinou chybu, protože ted mi motorka po nastartování jede normálně, ale po cca 3km chcípne a dál jde nastartovat jen na sytič. Při přidání plynu okamžitě zdechne.
Svíčky jsou bílý jak popel, chudá směs. Pomáhá když pak svíčky v místě jiskřiště očistím, pak ujedu další 2-3km a zase to chcípne. S jehlou sem nehejbal. Nemá někdo servisní manuál ke karburátoru? Případně nenapadá vás ještě jinej důvod?

Díky

Váš Hipík
Anketa: Mam to zase hodit ze skály? :-)
Ano
83%
15
Ne
17%
3

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne

17.9.2013 v 21:55 | Nahoru | #1

1100Virago píše: Hippieguy: Než začneš zbytečně vrtat do šroubu volnoběžné směsi, jak někteří radí, zkontroluj palivovou cestu. Někde to máš přicpané, benzín ti přitéká pomalu a nestíhá doplňovat plovákovku. Tím pádem ti v ní pomalu klesá hladina, ochudí se to a začne střílet a zdechne. Takže možná znovu rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, jestli volně chodí zavírací ventil (máš jehlu správně nasazenou na plovák?), profouknout hadičky a kohout.



Tak to první čištění jsem musel provést potom, co sem zkoušel jezdit na E85 a asi to uvolnilo nějakej bordel z nádrže, co to ucpal.
Ještě jednou ho vyčistim a mrknu na tu hladinu. Ale když teda ujedu těch pár km a motorka se zastaví, tak mam v plovákový komoře ještě benzín. Když povolim odkalovací šroub, tak mi to teče ven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne

17.9.2013 v 23:53 | Nahoru | #2
Hippieguy> Jestlis zkoušel jezdit na E85, tak se nediv. Líh oddělá gumové prvky (při přestavbě motoru na ethanol se musejí veškerá gumová těsnění nahradit jinými, odolnými tomuto), takže možná Ti to někde táhne falešný vzduch, ale když dle všeho nestíhá dotékat benzin, tak musíš jít prvně po čerpadle, než se vrtat v karbci. Čerpadlo je membránové, poháněné podtlakem v sání (podobně jako u Wartburgu) a i v něm je dost prvků, které mohl špiritus oddělat. Je to ten bazmek s šestihranným krytem z pravé strany karbce.
Ale jak Tě známe, radši do toho nevrtej a dej to někomu, kdo tomu opravdu rozumí. A příště jezdi na předepsané palivo a jakékoli experimenty si odpusť.

(reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne

18.9.2013 v 00:14 | Nahoru | #3
Hippieguy> kolik si vydelal na tom e85 mateji?

Jede ti to dobre ted...Chvili
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago Tenjebonamotorke 1 21.3.2024 v 16:48 Rick_James
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist