3 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.
rrss píše: Vysvětlení přesně tohoto případu už tu zaznělo. Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko - všechno země s nízkými rychlostními limity na dálnici + 100% enforcement: v každé druhé vesnici cajt s laserem, na dálnicích kamery nebo cajti s dalekohledy, na výjezdu z parkovišť čekající nastartovaná auta hlídek.
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.
presne jizda jak posrani....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba
rrss píše: Vysvětlení přesně tohoto případu už tu zaznělo. Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko - všechno země s nízkými rychlostními limity na dálnici + 100% enforcement: v každé druhé vesnici cajt s laserem, na dálnicích kamery nebo cajti s dalekohledy, na výjezdu z parkovišť čekající nastartovaná auta hlídek.
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.
Já tady z jistých důvodů jezdím stejně jak v zahraničí a tu spotřebu tu nemám, ani kdybych se posral. Teď chytrač.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba
rrss píše: Vysvětlení přesně tohoto případu už tu zaznělo. Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko - všechno země s nízkými rychlostními limity na dálnici + 100% enforcement: v každé druhé vesnici cajt s laserem, na dálnicích kamery nebo cajti s dalekohledy, na výjezdu z parkovišť čekající nastartovaná auta hlídek.
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.
No nevím. Po dálnici jsme nejeli, v Rakousku jsou limity vyšší a prvního policajta jsme potkali v Chorvatsku samozřejmě na asi 3 km rovném dlouhém úseku s šedesátkou.
Hladký asfalt, to ano, motor má můj vzducháč zahřátý téměř okamžitě, gumy mi připadají zahřáté stejně při našem stylu jízdy.