globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita benzínu u nás a spotřeba
 
11.9.2013 v 21:22
Zdravím, minulý rok jsme vyrazili na Balkán a překvapila nás spotřeba benzínu, která byla o 15 až 20% nižší, než v Čr, letos stejná oblast, stejná zkušenost, a bylo jedno, zda Chorvatsko, Montenegro, Srbsko nebo Albánie. Nejde mi do hlavy čím to je, ve výkonu a chodu motoru jsem rozdíl nepozoroval, jen v té spotřebě. Máte někdo podobnou zkušenost nebo vysvětlení?

3 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba

15.9.2013 v 11:51 | Nahoru | #1
Vysvětlení přesně tohoto případu už tu zaznělo. Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko - všechno země s nízkými rychlostními limity na dálnici + 100% enforcement: v každé druhé vesnici cajt s laserem, na dálnicích kamery nebo cajti s dalekohledy, na výjezdu z parkovišť čekající nastartovaná auta hlídek.
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.

(reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba

15.9.2013 v 11:58 | Nahoru | #2

rrss píše: Vysvětlení přesně tohoto případu už tu zaznělo. Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko - všechno země s nízkými rychlostními limity na dálnici + 100% enforcement: v každé druhé vesnici cajt s laserem, na dálnicích kamery nebo cajti s dalekohledy, na výjezdu z parkovišť čekající nastartovaná auta hlídek.
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.



presne jizda jak posrani....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba

15.9.2013 v 12:24 | Nahoru | #3

rrss píše: Vysvětlení přesně tohoto případu už tu zaznělo. Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko - všechno země s nízkými rychlostními limity na dálnici + 100% enforcement: v každé druhé vesnici cajt s laserem, na dálnicích kamery nebo cajti s dalekohledy, na výjezdu z parkovišť čekající nastartovaná auta hlídek.
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.



Já tady z jistých důvodů jezdím stejně jak v zahraničí a tu spotřebu tu nemám, ani kdybych se posral. Teď chytrač.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba

15.9.2013 v 13:44 | Nahoru | #4

rrss píše: Vysvětlení přesně tohoto případu už tu zaznělo. Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko - všechno země s nízkými rychlostními limity na dálnici + 100% enforcement: v každé druhé vesnici cajt s laserem, na dálnicích kamery nebo cajti s dalekohledy, na výjezdu z parkovišť čekající nastartovaná auta hlídek.
Dokonalý asfalt a v tuto dobu přes den bezvětří (vrátili jsme se z Balkánu minulý týden, resp. nevrátili přímo domů, ale přejeli na Ukrajinu) jsou spolupůsobící faktory. Zahřáté motory a gumy (= nižší jízdní odpory) jsou třetí v pořadí.


No nevím. Po dálnici jsme nejeli, v Rakousku jsou limity vyšší a prvního policajta jsme potkali v Chorvatsku samozřejmě na asi 3 km rovném dlouhém úseku s šedesátkou.
Hladký asfalt, to ano, motor má můj vzducháč zahřátý téměř okamžitě, gumy mi připadají zahřáté stejně při našem stylu jízdy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist