globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetlačovaná s tramvajákem
10.9.2013 v 14:22
Tak si tak dneska jedu do práce, po Patočkově ulici podél Střešovické vozovny. Před křižovatkou s ulicí U Brusnice jsem zůstal stát na červenou. V křižovatce byla kompletně najetá tramvaj, která chtěla jet nahoru směrem k Hradu a před ní stála auta. Když padla zelená, tak jsme se všichni rozjeli a dojeli k tý tramvaji, která stále ještě stála. Pro mne před ní bylo místo, tak jsem před ní chtěl opatrně a pomalu projet a pokračovat dolů směrem na Prašný most. Buď mne neviděl, nebo mi to tam strčil schválně, každopádně se rozjel a zase zastavil a tím zúžil místo, kterým se už nedalo projet. Zastavil jsem mu na úrovni předních dveří, zatroubil na něj a řvu na něj, proč nečumí. Zpětně o tom uvažuju a je možné, že jsem nebyl v právu, protože mne vidět nemusel. Nicméně to, co pak udělal, to už ví velmi dobře. Koukali jsme na sebe přes dveře, já těsně vedle nich, na něm bylo vidět, jak se nasral a rozjel se. Vůbec jsem neměl šanci zareagovat. U těch dveří jsem stál asi na třicet čísel, ale jak ta tramvaj nadešla do zatáčky, tak mne normálně sundal z motorky. A velmi dobře věděl, že to dělá a co se stane. Před policajtama pak lhal, jako když tiskne. Přitom je prý sám motorkář - jestli jo, tak to si teda může ten dnešek dát za rámeček. Spíš si ale ty fotky dá do skříňky na šatně, prej je ševci sbírají, když se jim podaří někoho sestřelit a vyváznout z toho. Přijela jejich lítačka, pak policajti, žádná škoda kromě vylitýho litru benzínu přes přepad nevznikla, tak to neřešili a já jsem pokračoval do práce. Den jak korálek, no.

























Uzavřeno 20.09.2013 v 11:40 uživatelem Hroch_cz

Naposledy editováno 10.09.2013 17:56:45

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetlačovaná s tramvajákem

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2013 v 17:54 | Nahoru | #1
Hroch_cz> Nějak jsem z toho nevyčetl, kdo byl vinník nehody?
Jinak jsem řidič TB v mhd a jak to tu čtu, většinu z vás bych posadil za páky tramvaje nebo pedály kloubovýho trolejbusu a ukažte se machýrci. Taky jsem si myslel, co většina, ale v globálu jezdí řidiči mhd mnohem lépe a předpisověji než ostatní, zastav se chvíli u nějakýho kruháče a podívej se, kolik řidičů dává blinkr, když vyjíždí, kolik řidičů dává blinkr, když přejíždí z pruhu, kolik řidičů dodržuje paragraf o tom, že je povinnen zpomalit popř. zastavit vozidlo a umožnit vyjetí autobusu/tb ze zastávky, kolik lidí dodržuje to, že nevjede do křižovatky, pokud ji nemůže projet vyjma ustanovení o odbočování vlevo. Vsadím se, že to nedělá nikdo ze zdejších moralistů, spíš sešlápnout plyn a vecpat se, kam až to jde, vjet do křižovatky s pocitem, hlavně, že já tu jsem a ostatní v jiným směru, kterým jsem zablokoval průjezd ať si naserou......
Jak tu zaznělo, ty vozy jsou vybavení kolizní pamětí, kde se zaznamenává všechno, co se se strojem děje, vč intenzity sešlápnutí pedálů. Tramvaj a tb jsou drážní vozidla, takže se při každý i drobný nehodě paměťovka bere z vozu a stahují se data, každý řidič i když nehodu nezavinil má s každým škrábancem jen spoustu starostí, papírování. Řeší to kromě pčr taky drážní úřad, což jsou opravdu puntičkáři. Žádný volno se nekoná, řidič pokračuje ve směně, pokud to není na doktory nebo velký malér.
Takže tak, necpěte se před mhd, ono ti řidiči toho mají opravdu po kokot, denně řeší i několik prekérek, předejdou mnoha kolizím, musí snášet hodně prasáren od ostatních řidičů (sami je dělají občas taky).
Psychotesty jsou jedna věc, druhá je občas dost abnormální psychická zátěž.
Takže tak, chce to pohled z obou stran, to přináší lepší pochopení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetlačovaná s tramvajákem

10.9.2013 v 17:58 | Nahoru | #2
Janek> Tramvaj ma paky ?

(reakce na) Přetlačovaná s tramvajákem

10.9.2013 v 18:06 | Nahoru | #3
Janek> take jsem chtel byt ridic trambaje, ale naklnec sem dokoncil zakladni skolu...

(reakce na) Přetlačovaná s tramvajákem

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2013 v 18:12 | Nahoru | #4
Janek> Hroch_cz> Nějak jsem z toho nevyčetl, kdo byl vinník nehody?
Jinak jsem řidič TB v mhd a jak to tu čtu, většinu z vás bych posadil za páky tramvaje nebo pedály kloubovýho trolejbusu a ukažte se machýrci. Taky jsem si myslel, co většina, ale v globálu jezdí řidiči mhd mnohem lépe a předpisověji než ostatní, zastav se chvíli u nějakýho kruháče a podívej se, kolik řidičů dává blinkr, když vyjíždí, kolik řidičů dává blinkr, když přejíždí z pruhu, kolik řidičů dodržuje paragraf o tom, že je povinnen zpomalit popř. zastavit vozidlo a umožnit vyjetí autobusu/tb ze zastávky, kolik lidí dodržuje to, že nevjede do křižovatky, pokud ji nemůže projet vyjma ustanovení o odbočování vlevo. Vsadím se, že to nedělá nikdo ze zdejších moralistů, spíš sešlápnout plyn a vecpat se, kam až to jde, vjet do křižovatky s pocitem, hlavně, že já tu jsem a ostatní v jiným směru, kterým jsem zablokoval průjezd ať si naserou......
Jak tu zaznělo, ty vozy jsou vybavení kolizní pamětí, kde se zaznamenává všechno, co se se strojem děje, vč intenzity sešlápnutí pedálů. Tramvaj a tb jsou drážní vozidla, takže se při každý i drobný nehodě paměťovka bere z vozu a stahují se data, každý řidič i když nehodu nezavinil má s každým škrábancem jen spoustu starostí, papírování. Řeší to kromě pčr taky drážní úřad, což jsou opravdu puntičkáři. Žádný volno se nekoná, řidič pokračuje ve směně, pokud to není na doktory nebo velký malér.
Takže tak, necpěte se před mhd, ono ti řidiči toho mají opravdu po kokot, denně řeší i několik prekérek, předejdou mnoha kolizím, musí snášet hodně prasáren od ostatních řidičů (sami je dělají občas taky).
Psychotesty jsou jedna věc, druhá je občas dost abnormální psychická zátěž.
Takže tak, chce to pohled z obou stran, to přináší lepší pochopení
hele tohle všechno chápu ale jestliže nějakej řidič MHD a je úplně jedno jestli je to autobusák nebo tramvaják nebo kdokoliv jinej SCHVÁLNĚ sejme chlapa na motorce tak podle mě nemá v provozu co dělat

(reakce na) Přetlačovaná s tramvajákem

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2013 v 18:17 | Nahoru | #5

Janek píše: Hroch_cz>Taky jsem si myslel, co většina, ale v globálu jezdí řidiči mhd mnohem lépe a předpisověji než ostatní, zastav se chvíli u nějakýho kruháče a podívej se, kolik řidičů dává blinkr, když vyjíždí, kolik řidičů dává blinkr, když přejíždí z pruhu, kolik řidičů dodržuje paragraf o tom, že je povinnen zpomalit popř. zastavit vozidlo a umožnit vyjetí autobusu/tb ze zastávky, kolik lidí dodržuje to, že nevjede do křižovatky, pokud ji nemůže projet vyjma ustanovení o odbočování vlevo.



Tohle všechno bez problémů dodržuju, přijeď se podívat někdy do Brna, co to tu jezdí za kokoty v mhd kolikrát, obzvláště to nenajíždění do křižovatky mě pobavilo, lehce si vybavuju jednoho mamrda, který stál s autobusem tak, že měl přechod přímo vprostředku pod sebou, takže přejít na zelenou bylo opravdu fajn, už vůbec nemluvím o autobusácích, co jezdí tady ty naše vesničky, blinkry při vyjíždění od okraje komunikace neexistují, jízda vpravo obzvláště v zatáčkách věc neznámá, zastaví ti klidně vprostředku silnice, nic moc.

Naposledy editováno 10.09.2013 18:17:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetlačovaná s tramvajákem

10.9.2013 v 18:22 | Nahoru | #6

Janek píše: Hroch_cz> Nějak jsem z toho nevyčetl, kdo byl vinník nehody?
Jinak jsem řidič TB v mhd a jak to tu čtu, většinu z vás bych posadil za páky tramvaje nebo pedály kloubovýho trolejbusu a ukažte se machýrci. Taky jsem si myslel, co většina, ale v globálu jezdí řidiči mhd mnohem lépe a předpisověji než ostatní, zastav se chvíli u nějakýho kruháče a podívej se, kolik řidičů dává blinkr, když vyjíždí, kolik řidičů dává blinkr, když přejíždí z pruhu, kolik řidičů dodržuje paragraf o tom, že je povinnen zpomalit popř. zastavit vozidlo a umožnit vyjetí autobusu/tb ze zastávky, kolik lidí dodržuje to, že nevjede do křižovatky, pokud ji nemůže projet vyjma ustanovení o odbočování vlevo. Vsadím se, že to nedělá nikdo ze zdejších moralistů, spíš sešlápnout plyn a vecpat se, kam až to jde, vjet do křižovatky s pocitem, hlavně, že já tu jsem a ostatní v jiným směru, kterým jsem zablokoval průjezd ať si naserou......
Jak tu zaznělo, ty vozy jsou vybavení kolizní pamětí, kde se zaznamenává všechno, co se se strojem děje, vč intenzity sešlápnutí pedálů. Tramvaj a tb jsou drážní vozidla, takže se při každý i drobný nehodě paměťovka bere z vozu a stahují se data, každý řidič i když nehodu nezavinil má s každým škrábancem jen spoustu starostí, papírování. Řeší to kromě pčr taky drážní úřad, což jsou opravdu puntičkáři. Žádný volno se nekoná, řidič pokračuje ve směně, pokud to není na doktory nebo velký malér.
Takže tak, necpěte se před mhd, ono ti řidiči toho mají opravdu po kokot, denně řeší i několik prekérek, předejdou mnoha kolizím, musí snášet hodně prasáren od ostatních řidičů (sami je dělají občas taky).
Psychotesty jsou jedna věc, druhá je občas dost abnormální psychická zátěž.
Takže tak, chce to pohled z obou stran, to přináší lepší pochopení



Nesázej se, prohrál bys. Alespoň v mém případě. Nejsem žádný svatoušek a ani autem, ani na motorce nejezdím vždy striktně podle předpisů. Tím mám na mysli například tu kreténskou třicítku tady u nás v Karlíně, nebo další naprosto zbytečná omezení rychlosti podél silničních staveb, na kterých nevidíš živáčka. Po Praze také projíždím mezi kolonami, vždy ale maximálně pozorně a bezpečně s rukou a nohou na brzdě, abych z té nízké rychlosti stál na fleku, kdyby něco. Ale jinak se snažím na silnici předvídat, kam nevidím, tam nevletím, pouštím chodce na přechodech, autobusáky vyjíždějící ze zastávek a chovám se tak, aby moje jednání bylo pro ostatní čitelné a předvídatelné.
Ptáš se, kdo byl viník nehody. Jistě Tě neudiví, když za sebe řeknu, že jednoznačně ten tramvaják. V první řadě najel do křižovatky ve chvíli, kdy mu muselo být naprosto jasné, že za ní nemůže pokračovat dál. Celá ulice, na kterou odbočoval, byla totiž plná aut. Myslím, že zákon v tomto bodě mluví jasně a řidiči MHD nemají výjimku. Jestli se pletu, tak mne oprav, ale myslím, že se nepletu. Takže nám v přímém směru dolů směrem na Miladu Horákovou padla zelená, dojeli jsme ke stojící a překážející tramvaji (dost přesně jsi to mimochodem popsal, přesně ve stylu, já tu stojím a ostatní ať si naserou), před kterou bylo místo tak na tři čtvrtě auta a nic se nehýbalo. Tak jsem ji začal pomalu objíždět zepředu, s tím, že jsem fakt jel krokem, kdyby nějaký doveda odbočující z protisměru doleva pospíchal. Tramvaják mne možná viděl, možná neviděl, ale když jsem byl skoro u něj, tak popojel asi dva metry a zase zastavil. Motorku jsem měl nasměrovanou do původně volného, teď už zablokovaného směru a nechtěl jsem před ním dělat myšku, aby mne za ním někdo nesejmul, jak jsem psal výše. Tak jsem zastavil u jeho dveří a vynadal jsem mu do kokotů, jelikož jsem byl v tu chvíli přesvědčen, že mne musel vidět a najel mi tam schválně. Možná jsem mu křivdil, to připouštím, řidiči MHD toho mají ke sledování dost, než nějakého motorkáře v místě, kde ho zrovna, připouštím, nemusejí čekat. Ale jeho tvrzení před policisty, že mne neviděl, a jen slyšel ránu, je absolutní a bohapustá lež. Viděl mne dobře, protože jsem na něj samozřejmě stihl i zatroubit, než jsem zastavil. Mám na motorce sirénu Stebel Nautilus a ta vzbudí i mrtvýho. Koukal na mne přes dveře, u kterých jsem zastavil, a kdybych měl ten pohled a tu reakci popsat slovy, tak bych musel napsat: Tak ty takhle, ty hajzle motorkářskej - tak já Ti ukážu. No, a ukázal mi to. K žádné škodě nedošlo, já mám akorát naraženou nohu, která odpoledne začala trochu přicházet k sobě, ale zlomený to není a chodit můžu. Takže policista konstatoval, že se žádná nehoda nestala. Tudíž není viník, ani jeden z nás nepil, tak jsme se rozjeli bez domluvy, natož pokuty. Vím, že to řidiči MHD nemají lehký, ale tohle byla schválnost, za kterou bych ho nakopal do vajec.
Téma je zamknuto


TOPlist