globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Shadow Spirit VT750
 

Vše o tomto motocyklu - o čopru Honda VT750 Shadow Spirit i o cruiseru Honda VT750 Shadow;

zkušenosti, údržba, úpravy a doplňky, manuály, užitečné odkazy, fotky a videa, zážitky z cestování



2 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750

21.7.2014 v 11:30 | Nahoru | #1
 
Došla mi o víkendu PM s dotazem... Vynechávám z ní informace soukromého charakteru a pokusím se na toto téma obecněji odpovědět:

 
PM zpráva od ****** z 19.07.2014 v 21:45

Dobrý den. Přečetl jsem vaše forum ohledně Shadow Spirit a dost mě ohromilo. Jde mě o to že příští sezonu se chystám k nákupu motorky (po mnoha letech bez ježdění na solo motorce). Vzhledem k tomu že mám rodinu a už nemám ambice lítat po našich úžasných silnicích na "hraně" rozhodl jsem se pro chopper/cruiser. Původní výběr padl na XVS Dragstar 1100. A to z důvodu,že komentáře zde na foru jsou ve smyslu-výkon ničím nenahradíš. Dále při své výšce a váze to zní i logicky. Navíc pokud pojedu se spolujezdkyní (celkem i se mnou hmotnost už 180 kg) a bagáží třeba na dovolenou. Jenže dost mě nahlodávají ty bolesti Dragstarů. A tak bych se rád zeptal zda Spiritka 750 by pro mě byla dostatečnou volbou. Přeci jen zde deklarovaná bezporuchovost a taky vzhled mě dost láká. Děkuji za odpověď.


 

Ahoj,
technicko-technologické nedostatky a z nich plynoucí chronické bolesti Dragstarů jsou v komunitě jejich uživatelů známy. Z tohoto pohledu jsou naopak Shadowky VT 750 i VT 1100 opravdu spolehlivé "držáky". Ovšem na druhé straně už může být zase třeba výkon VT 750 a celková přípustná hmotnost motocyklu pro některé jezdce se spolujezdcem na tandemu a s těžkými zavazadly limitní.

V Tvém případě by se navíc jednalo o čistou váhu osádky 180 kg, k tomu si připočti výstroj (oblečení, helmy, boty atd.) plus bagáž na cestu, a u čoprkrujzru ještě i další nezbytné i zbytné doplňky s poměrně velkou hmotností, jako jsou např. držáky brašen a samotné brašny, opěrka spolujezdce a nosič s kufrem, plexi s držákem, rampa s přídavnými světly, ochrany blatníků a nerezový kryt chladiče, padáky, předkopy nebo přepákování, rolka, další "nezbytnosti" a ozdůbky atd. atd. Snadno se tak u čoprkrujzru můžeš dostat i dost výrazně nad nosnost daného motocyklu.

Další věcí je pak i pohodlí spolujezdce - zadní sedadlo bývá u některých čoprkrujzrů už dost úzké a stupačky spolujezdce vysoko, takže podle stáří a sportovního naturelu už nemusí každé spolujezdkyni ta pozice na drncajícím bidýlku a se skrčenými koleny delší dobu vyhovovat...

 
_____

 
Z hlediska vyššího výkonu a lepšího pohodlí při dálkovém cestování bych proto doporučil k úvaze ještě i alternativu v podobě spolehlivé Hondy NT 700V Deauville, která však u nás bohužel bývá ke škodě motoristické veřejností nedoceňovaná a tak trochu zbytečně opomíjená.

 


















 
Jedná se o kvalitní, robustní, trvanlivý, a pro Tvoje účely možná ideální cestovní "rodinný" motocykl s nízkými provozními i pořizovacímu náklady - opravdu by to stálo minimálně za vážnou úvahu. Je rovněž jako zde diskutovaná Shadowka se spolehlivým vidlicovým 52 stupňovým dvouválcem (ale výkonnějším a už se 4 ventily na válec) a už se vstřikováním a HISS imobilizérem, a rovněž s kardanem.

A spoustu věcí, kterými bys pro cestování vybavoval čoprkrujzra dodatečně, a o co bys ještě dále zvyšoval jeho hmotnost i cenu, bys měl u Deauvillky už z výroby - je to stroj a nenápadnými, ale dobře fungujícími integrovanými padáky, s velmi přehlednými, funkčními zpětnými zrcátky a s dobrou ochranou proti větru a dešti mj. i pomocí variabilního plexištítu, s podrobnou palubovkou (analogový rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a teploměr motoru) včetně palubního počítače s měřičem průměrné i okamžité spotřeby paliva, s dobře fungujícím honďáckým CBS (kombinovaný předo-zadní brzdový systém), s 20 litrovou nádrží, a navíc i s centrálním stojanem a s uzamykatelnými integrovanými aerodynamickými kufry, které obsahují dokonce i velmi praktický příčný otvor (průchozí skrz motorku), i dašími odkládacími prostory u nádrže (mj. se zabudovaným 12V konektorem).

Zdraví
Dovi

 

P.S.

Když tak zde máš pro začátek pár užitečných odkazů:

http://www.motorkari...-deauville-3722.html

http://www.motorkari...-700v-deauville.html

Naposledy editováno 21.07.2014 14:11:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

21.7.2014 v 16:29 | Nahoru | #2
Dovi> Nosnost Deauville je 399lbs, tedy 180kg...... Kolega bude jezdit přeloženaej jako my všichni

(reakce na) Honda Shadow Spirit VT750

16.12.2021 v 16:10 | Nahoru | #3
Dovi> Taky se nacházím ve fázi zatím platonického výběru, ale NT 700V Deauville nabízí skrčené nohy nejen spolujezdkyni, ale i pilotovi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
výfuk Honda VT 750 Shadow Spirit peko11 9 31.3.2024 v 08:38 brnzi
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist