globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po servisu začala brát olej.
Zdravim,
Nedávno jsem pořídil KLR 600 a po ujetí cca 1000km kdy jsem jen olej kontroloval a nemusel dolévat jsem jí dal preventivně seřídit ventily.Po servisu jsem olej nekontroloval.Po ujetí cca 100 km jsem musel dolít.
Otázka zní zda se dá něco pokazit u ventilů aby to takhle začalo brát nebo je to prostě jen shoda náhod.
Jinak olej nikde neteče.Po studenym startu nezahulí ani prd a když je teplá tak si ve vysokých otáčkách lehce foukne co jsem koukal když jsem jí půjčoval známému.Ale žádný neprostupný mrak!!!
Díky za každou radu.

Naposledy editováno 21.02.2014 08:24:27

Po servisu začala brát olej.

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2013 v 20:41 | Nahoru | #1
Pri sezireni asi sotva. Ale KLR jsou tim celku znamy ze hodne zerou. BUde se ti to hodne projevovat hlavne pri dlouhejch tahach, dalnice vyborny ..tam rovnou flasku s sebou. Kdyz sitm budes vrcet nekde kopec,louka,polnacka proste ne porad ce stejnym rezimu vytoceny tak to bude lepsi.
JInak muzes nechat zmerit komprese ale u KLR prvne urcite gufera v haji.

1 reakcí na tento příspěvek Po servisu začala brát olej.

4.9.2013 v 20:50 | Nahoru | #2
Díky za odpověď.Gufera jaký? Ventilový? Moc se v tom nevyznám .
Právě že jezdím jen polňačky a na asfalt se dostanu jen k pumpě.Nečekám že nebude žrát,ale takovej skok to zabolí.
Myslíš tedy udělat gufera ventilů (pokud to chápu dobře) a podle tlaků potom kroužky? Skousne to pak spodek když natlakuju vršek ?

Po servisu začala brát olej.

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2013 v 20:59 | Nahoru | #3
Na tohle je KLR kurva.Měl jsem jich šest a olej žraly všechny.Ta poslední začala brát když jsem přebrousil ventily-zvedl se tlak ve válci.Není to tvůj případ?
Spodek je předimenzovaný ten to pobere.

Naposledy editováno 04.09.2013 21:00:35

Po servisu začala brát olej.

4.9.2013 v 21:17 | Nahoru | #4
To by mohlo být ono.Ale aby přebrousil ventily tak by musela hlava dolu jestli se nepletu.Nejsem si jistý ale hlava podle mě dole nebyla.

(reakce na) Po servisu začala brát olej.

4.9.2013 v 22:14 | Nahoru | #5

klump píše: Díky za odpověď.Gufera jaký? Ventilový? Moc se v tom nevyznám .
Právě že jezdím jen polňačky a na asfalt se dostanu jen k pumpě.Nečekám že nebude žrát,ale takovej skok to zabolí.
Myslíš tedy udělat gufera ventilů (pokud to chápu dobře) a podle tlaků potom kroužky? Skousne to pak spodek když natlakuju vršek ?



To poznas

1 reakcí na tento příspěvek Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 06:41 | Nahoru | #6
Měnili ti po servise olej?Mojí nejvíc chutnal Repsol.Jiná spojitost se seřízením ventilů mě nenapadá.

(reakce na) Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 07:19 | Nahoru | #7

Anti píše: Měnili ti po servise olej?Mojí nejvíc chutnal Repsol.Jiná spojitost se seřízením ventilů mě nenapadá.



Ten jsem měnil já hned jak jsem to přivezl.
Nemohlo se třeba narušit to gufero ventilu?

1 reakcí na tento příspěvek Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 10:39 | Nahoru | #8
Motul 15W50

(reakce na) Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 11:55 | Nahoru | #9

lucass808 píše: Motul 15W50



Přesně to tam mám.

Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 15:30 | Nahoru | #10
Přes jediný gufero ti to nebude tak neurvale žrát.Takové množství jde buď přes kroužky nebo je tam problém(těsnění,prasklina).

Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 15:46 | Nahoru | #11
Tak díky moc všem.Už vím že servisem to být nemůže což jsem rád,protože kluci v něm jsou v pohodě a taky vim co mě čeká přes zimu . I když s touhle spotřebou oleje asi na opravu nikdy neušetřim .

Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 15:47 | Nahoru | #12
divný je že mu to nehulí z výfuku. nechal bych změřit tlaky na válci,tim se zjistí jestli jsou v háji kroužky. Jinak gufera jsou vyměněný za chvílku, nemusí snad ani motor ven.

2 reakcí na tento příspěvek Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 15:55 | Nahoru | #13
Tak abych to upřesnil.Teď jsem to ze včerejška dolil a na 122 km 2,5 decky oleje.Takže zřejmě poprvý po servise to vzalo za delší vzdálenost jen jsem to pořádně nehlídal.
Jak jsem psal,hulí to lehce při vysokých jinak vůbec.Když to tejram na místě aby si foukla tak jí musim několikrát po sobě hodně vytočit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 16:13 | Nahoru | #14
klump> To musi smrdet jako krava dyt si spocitej ten pomer vuci spotrebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 16:48 | Nahoru | #15
klump> mas to jako sterou Jawu - michas benzin s olejem 1:25 !

1 reakcí na tento příspěvek Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 20:01 | Nahoru | #16
Mě nehulila a nesmrděla a na konci si vzala snad půl litra na sto.

(reakce na) Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 20:27 | Nahoru | #17

gugo píše: klump> To musi smrdet jako krava dyt si spocitej ten pomer vuci spotrebe.



Je to divný,ale fakt nesmrdí !!!

(reakce na) Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 20:27 | Nahoru | #18

pesastor píše: klump> mas to jako sterou Jawu - michas benzin s olejem 1:25 !



Aspoň že to má Oilmaster,ještě to míchat u pumpy ......

(reakce na) Po servisu začala brát olej.

5.9.2013 v 20:33 | Nahoru | #19

Anti píše: Mě nehulila a nesmrděla a na konci si vzala snad půl litra na sto.



Bude to tak,protože jiná možnost neni než že to polkne motor. Asi holt dobrý katalyzátory ,s tim nespíš soudruzi v japonsku počítali ....

Po servisu začala brát olej.

1.10.2013 v 20:00 | Nahoru | #20
Tak už teplá začala hulit a docela dost ztratila na výkonu .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 11 Včera v 23:45 Kalasnikov
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:58 Firecracker
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:42 Firecracker
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1


TOPlist