Spíš by mě zajímala praktická stránka věci. K dispozici mám 50 - 55 tisíc.
Taková cena je víceméně strop pro 600 a počáteční cena pro 1200, dívám se na modely kolem roku 2000. U toho 1200 spíš kolem 1998.
Co byste řekli že je lepší koupě? Jedna z dražších 600 nebo levnější 1200?
Konkrétně teď mi padla do oka tato: http://www.motoinze...sf-600-n-bandit.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
SuperSic58 píše: To neni zrovna dobrý přirovnání s těma fóbiema I 6ka bandit ti kamion předjede jak hovno a třeba auto s 1.9tdi zrychlením zadupe do země. Jedinej rozdíl mezi velkym banditem je, že se musíš před manévrem trochu pohrabat v převodovce.
Tak já jsem to nemyslel v relaci motorka/auto. Spíš jsem tim chtěl říct, že kdyby se všichni řídili radami typu, že slabší stačí, tak se nemusí dělat motorky od 500ccm výš, protože i půlitr už jede velice slušně na normální silnici. Já mluvím o tom, že B12 mi dává dost výkonu na další zábavu, rychlý výjezdy ze zatáček, pořádnej hutnej zvuk, je to široká, těžká, pohodlná motorka, musí člověk vážit každej krok, aby se nevysekal.
Když jsem jel naposled s kámošem s CB500 na projížďku, tak jel na krev a já se na TLku za nim pomalu nudil a zatímco on tam kroutil heftem a cvakal nahoru dolu, oči navrh hlavy, já všecko ujezdil v klidu na čtyřku. Jeli jsme docela rychle. Kdybych chtěl, tak mu ukážu záda a ujedu mu z dohledu. TLko může jet jako CB500, ale obráceně to nejde. Tak jestli je volba jen o pocitech a zábavě, tak silnější je pro mě lepší. Jestli někdo řeší každej litr benzínu a má 160cm a motorku tahá do druhýho patra, tak si koupí šestku.
atheris píše: Tak já jsem to nemyslel v relaci motorka/auto. Spíš jsem tim chtěl říct, že kdyby se všichni řídili radami typu, že slabší stačí, tak se nemusí dělat motorky od 500ccm výš, protože i půlitr už jede velice slušně na normální silnici. Já mluvím o tom, že B12 mi dává dost výkonu na další zábavu, rychlý výjezdy ze zatáček, pořádnej hutnej zvuk, je to široká, těžká, pohodlná motorka, musí člověk vážit každej krok, aby se nevysekal.
Když jsem jel naposled s kámošem s CB500 na projížďku, tak jel na krev a já se na TLku za nim pomalu nudil a zatímco on tam kroutil heftem a cvakal nahoru dolu, oči navrh hlavy, já všecko ujezdil v klidu na čtyřku. Jeli jsme docela rychle. Kdybych chtěl, tak mu ukážu záda a ujedu mu z dohledu. TLko může jet jako CB500, ale obráceně to nejde. Tak jestli je volba jen o pocitech a zábavě, tak silnější je pro mě lepší. Jestli někdo řeší každej litr benzínu a má 160cm a motorku tahá do druhýho patra, tak si koupí šestku.
souhlas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 111 | Dnes v 01:14 SuperSic58 |
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit | lenkochal | 16 | 10.6.2024 v 14:31 lenkochal |
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |