paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bandit 600 vs Bandit 1200
Zdar, do konce prázdnin bych si chtěl koupit nějakou větší motorku. Výběr skončil u Bandita Nevím ale, jestli jít do 600 nebo rovnou do 1200. Nejde o výkon nebo hmotnost, ten rozdíl tam není zas tak markantní a naježděno mám za těch 5 let taky celkem dost, takže se cítím i na to dvanáctikilo.

Spíš by mě zajímala praktická stránka věci. K dispozici mám 50 - 55 tisíc.
Taková cena je víceméně strop pro 600 a počáteční cena pro 1200, dívám se na modely kolem roku 2000. U toho 1200 spíš kolem 1998.

Co byste řekli že je lepší koupě? Jedna z dražších 600 nebo levnější 1200?

Konkrétně teď mi padla do oka tato: http://www.motoinze...sf-600-n-bandit.html
Anketa: Kterou?
GSF 600N
22%
15
GSF 1200N
78%
53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200

19.8.2013 v 09:01 | Nahoru | #1
Lihy> Ahoj, Gumy mám cca 14 dní staré, kupované před Alpama (momentálně najeto 2700 km) MICHELIN - PILOTROAD 1. Měl jsem je i na B6 a byl jsem maximálně spokojen. Čímdál tím vice, mám podezření na můj konkrétní kus motorky. Mám v plánu vyměnít olej ve vidlích + vyměnit gufera, jedna vidle mi teče.
Mají nějaký význam ty progresivní pružiny? Osobně mi "tuhost" motorky vyhovuje, nic tvrdšího nepotřebuji.
Má nastavení tuhosti na zadním tlumiči vliv na výšku maašiny? Někdo psal že ano, někdo že ne :)

(reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200

27.8.2013 v 09:55 | Nahoru | #2
lukix> shodou okolností jsem se minulej týden svezl na kámošově B12 a na rovinu průjezd nějakým pasem si na tom nedokážu představit nejdřív to vůbec nejde do zatáčky a když už se to nechá přemluvit tak se člověk zase pere z řidítkama ale má tam nějaký potuněný tlumiče tak může mít hýbnuté s geoškou a navíc mé kle je opačný extrém co se týče obratnosti ale nastavení zadního tlumiče se hodně projevuje na vlastnostech motorky alespoň u té mé.
Jelikož jsem na tu svou hujdu dal o 30% tvrdsí pružinu a na dovolenou jsem ji měl stejně nastavenou na nejvyšší předpětí to se chovala dobře jenže po dovolené jsem jel sám to je bez cca 120kg a nechtělo se mi hýbat s tlumičem motorka byla najednou neklidná ve 120 se vlnila jak užovka a hrozně skákala teď jsem nastavil nižší předpětí motorka o nějaký 2-3 cm klesla a najednou jezdí zase úplně normálně takže bych skusil vzít toho kámoša kus metru a změřit jestly je máte nastavený na stejnou výšku (tím myslím vzít metr a změřit vzdálenost od osy zadního kola po nějaký bod na rámu a to jak když stojí prázdná tak při zatížení)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 112 Dnes v 05:10 FJRPEPA
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit lenkochal 16 10.6.2024 v 14:31 lenkochal
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72


TOPlist