Nebo jestli přefrézovat sedla a dát nové titanové ventily?
A jak je to se sedly,ocel i titan mají stejné?
Dál budu měnit pístní sadu a nevím jakou značku objednat a také by mě zajímal názor na písty s vyšší kompresí.Nebudu dělat go spodku motoru,ojnice vůli nemá,z motoru se nic neozývalo,tak jestli dát klasiku nebo vyšší kompresní poměr.
Budu rád za každou radu,díky.
1 reakcí na tento příspěvek Ventily + píst Crf 250x
Ty ventily bych vyměnil i s pružinama a dal ocelové. A rozhodně bych ty sedla sám nebastlil.
Najdi si někoho,kdo ty motory dělá a zná,at ti to udělá,nebo to zjebeš a pak tu budeš psát o zaklepaných veltilech za čas znova.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podvozek CRF250X proti CRF250 Honda CRF 250R, Honda CRF 250X, Honda CRF 250 F | Milagros | 2 | 28.3.2021 v 20:57 Milagros |
Homologace a sto Honda CRF 250X | J1Rk2 | 5 | 19.9.2019 v 07:47 JUPP67 |
Výměna moto Honda CRF 250X, KTM 150 SX | J1Rk2 | 4 | 12.8.2019 v 16:57 Kohlstein |
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... | AimCat | 10 | 9.4.2019 v 10:31 LukynHot |
Honda CRF 250X - po prudkém přidání... Honda CRF 250X | KubAiS | 3 | 27.11.2018 v 09:43 foxdive |