Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
foky píše: Hmmm, zajímavý, hlavně ten pokles tlaku.
Chtělo by to změřit na něčem Japonskym 2007+ třeba.
Jo, hele uričtě...jak jsem řekl, je klidně možný že moderní mašiny mají na redukčáku prostě větší rezervu, nebo vubec ta technologie tý pumpy je na takový urovni, že se s tímhle vubec nepotkáš. Nicméně, pro starší motorky je tohle smrt... další věc je ta spojka, muj japonec si toho nevšiml ale ital od 5týho kvaltu klouzal, nalil jsem MA a problém vyřešen... v tom oleji je rozdíl a ne jen ten kterej sejm popsal. Co mě mrzí nejvíc, je fakt že oni ti to dají v krámě normálně do ruky...řekneš chci Motul 5100 ester (kterej kupuješ strašný léta) a oni sice dají tenhle olej, jenže už ti neřeknou, že cosi se změnilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Ten tlak oleje to kolisani je divne 2 oleje a takove rozdily...
Kdyz pises ze ten tlak oleje je pod unosnou mez...to se ti nerozne kontrolka oleje?
Koukal si se na stranky motulu a jejich datasheat tech udaje oleju zda porovnat novej a starej zda primo oni samotni tam nepisou ze ma nizsi tlak olje v uvedene teplote.
Napadlo me zda to take nedela NORMA API-SL ze by diky tomu byl ten olej lehkobeznej a diky tomu ridkej...Jinej zaklad proste.
Vychazi mi z toho asi jedine..ze je MA2 osrany-osizeny.
stary kdyby se otestoval na novou normu ho zvladne urco take.
Naposledy editováno 04.08.2013 03:30:49